HP'lerin eşit olması gibi bir faktör ws de çok da önplanda olmayan bir durum bence. Tabi yine eşitlik sevenlerin kullanabileceği bir yöntem.
Max. efsun oranlarına sahip ve full set/aynı level olan karakterlerin HP leri genellikle birbirine çok yakın oluyor zaten. Böyle bir pozisyonda ise damage/savunma vb. farklılığı önplana çıkar ve HP nin eşit olması(veya yakın olması) pek bir şey ifade etmez. Bu noktadan sonra karakterlerin sahip olduğu ayrıcalıklar(zeka, güç, damage vb.) ve karakteri kullanan oyuncunun becerisi konuşur. Yani; bu faktörlere bağlı olarak 20k canı olan biri 23-25k canı olan adamı da kesebilir. Eşit HP ye sahip oyuncular için de aynı şey geçerli tabi. Bu gibi hususları da düşünmek daha doğru olur.
Yani konuyu şuraya bağlayacağım, Eğer eşitlik çerçevesi altında karakterleri birbirine yakın tutmak gibi bir amaç mevcutsa; HP eşitleme ile beraber karakterlere ait olan diğer bazı özelliklere de küçük dokunuşlar yapmak gerekebilir. Bunun haricinde sadece bu düzenlemeyi yapacak olanlar, oyundaki tüm dengenin eşitleneceğini düşünmesin.(Amacım içeriğe çamur atmak değil.), paylaşım için teşekkürler.