Çözüldü Oyun İçi nesne marketi seçenekler kısmındaki nesne markete uyarlama

  • Konuyu açan Konuyu açan texas1343
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 9
  • Gösterim Gösterim 131
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

texas1343

MT Üye
MT Üye
Mesaj
386
Çözümler
20
Beğeni
106
Puan
499
Ticaret Puanı
0
hayırlı günler Oyun İçi nesne marketi seçenekler kısmındaki nesne markete uyarlamak istiyorum bir türlü yapamadım nasıl uyarlıyabilriz?

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Çözüm
Aşağıdaki gibi yaparsanız olacaktır
uiSystem.py

uiSystem.py:
Genişlet Daralt Kopyala
Arat:

    def __ClickInGameShopButton(self):
        self.Close()
        net.SendChatPacket("/in_game_mall")

Kendi nesne market sistemine göre örnek kod :

    def __ClickInGameShopButton(self):
        if (constInfo.ITEM_SHOP == 1):
            if self.interface:
                self.interface.OpenItemShop()
        else:
            self.Close()
            net.SendChatPacket("/in_game_mall")
minimapa vs. sistem eklediğin gibi ekleyeceksin.
örn:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    def __ClickInGameShopButton(self):
        self.Close()
        gameInfo.SYSTEMS_PAKET15 = 1
 
hayırlı günler Oyun İçi nesne marketi seçenekler kısmındaki nesne markete uyarlamak istiyorum bir türlü yapamadım nasıl uyarlıyabilriz?

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Taskbar.py de linki değiştirdiğin kısımdan aynı islemi uisystem.py yada uisystemoption.py ikisinden biriydi PC de değilim aynı şekil linki degistireceksin.
 
Aşağıdaki gibi yaparsanız olacaktır
uiSystem.py

uiSystem.py:
Genişlet Daralt Kopyala
Arat:

    def __ClickInGameShopButton(self):
        self.Close()
        net.SendChatPacket("/in_game_mall")

Kendi nesne market sistemine göre örnek kod :

    def __ClickInGameShopButton(self):
        if (constInfo.ITEM_SHOP == 1):
            if self.interface:
                self.interface.OpenItemShop()
        else:
            self.Close()
            net.SendChatPacket("/in_game_mall")
 
Çözüm
Aşağıdaki gibi yaparsanız olacaktır
uiSystem.py

uiSystem.py:
Genişlet Daralt Kopyala
Arat:

    def __ClickInGameShopButton(self):
        self.Close()
        net.SendChatPacket("/in_game_mall")

Kendi nesne market sistemine göre örnek kod :

    def __ClickInGameShopButton(self):
        if (constInfo.ITEM_SHOP == 1):
            if self.interface:
                self.interface.OpenItemShop()
        else:
            self.Close()
            net.SendChatPacket("/in_game_mall")
Bu şekilde yaptım ama olmadı
 
uisystem:
Genişlet Daralt Kopyala
    def __ClickInGameShopButton(self):
        self.Close()
        constInfo.ENABLE_ITEM_SHOP = 1

game.py:
Genişlet Daralt Kopyala
        if constInfo.ENABLE_ITEM_SHOP == 1:
            self.interface.OpenItemShop()
            constInfo.ENABLE_ITEM_SHOP = 0

constinfo:
Genişlet Daralt Kopyala
ENABLE_ITEM_SHOP = 0

@Enes Deniz teşekkürler @MCB teşekkürler oda yardım etti <3
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst