- Mesaj
- 12
- Beğeni
- 17
- Puan
- 405
- Ticaret Puanı
- 0
Merhaba,
Oyunda safe zone içerisinde bulunan moblara otomatik saldırı komutu verildiğinde, karakterin saldırı menzili ile mob arasında karakteri w, a, s, d tuşları ile yönlendirebilecek kadar mesafe var ise, bahsi geçen tuşların herhangi birine basılı tutarak mob etrafında dönüldüğünde karakterin yürüme animasyonu duruyor.
Sorun,
Çözüm için, aşağıdaki kod bloğu,
Aşağıdaki ilgili kısma eklenmelidir.
Safe zone içerisine mobların girmemesini sağlamak ya da w, a, s, d tuşları ile karakter yönlendirildiğinde otomatik saldırı fonksiyonunu iptal etmek bir çözüm olabilir fakat oyunun varsayılan tercihlerinin dışına çıkmak istemeyen kişiler için küçük bir hata düzeltmesi olarak paylaşmak istedim. Daha önce açılmış bir konu var ise bu konu silinebilir.
Oyunda safe zone içerisinde bulunan moblara otomatik saldırı komutu verildiğinde, karakterin saldırı menzili ile mob arasında karakteri w, a, s, d tuşları ile yönlendirebilecek kadar mesafe var ise, bahsi geçen tuşların herhangi birine basılı tutarak mob etrafında dönüldüğünde karakterin yürüme animasyonu duruyor.
Sorun,
Çözüm için, aşağıdaki kod bloğu,
C++:
if (pkInstMain->IsWalking())
return;
Aşağıdaki ilgili kısma eklenmelidir.
UserInterface/PythonPlayer.cpp:
void CPythonPlayer::__Update_AutoAttack()
{
if (0 == m_dwAutoAttackTargetVID)
return;
CInstanceBase * pkInstMain = NEW_GetMainActorPtr();
if (!pkInstMain)
return;
// Kod bloğunun ekleneceği kısım.
if (__IsUsingChargeSkill())
return;
CInstanceBase* pkInstVictim=NEW_FindActorPtr(m_dwAutoAttackTargetVID);
if (!pkInstVictim)
{
__ClearAutoAttackTargetActorID();
}
else
{
if (pkInstVictim->IsDead())
{
__ClearAutoAttackTargetActorID();
}
else if (pkInstMain->IsMountingHorse() && !pkInstMain->CanAttackHorseLevel())
{
__ClearAutoAttackTargetActorID();
}
else if (pkInstMain->IsAttackableInstance(*pkInstVictim))
{
if (pkInstMain->IsSleep())
{
//TraceError("SKIP_AUTO_ATTACK_IN_SLEEPING");
}
else
{
__ReserveClickActor(m_dwAutoAttackTargetVID);
}
}
}
}
Safe zone içerisine mobların girmemesini sağlamak ya da w, a, s, d tuşları ile karakter yönlendirildiğinde otomatik saldırı fonksiyonunu iptal etmek bir çözüm olabilir fakat oyunun varsayılan tercihlerinin dışına çıkmak istemeyen kişiler için küçük bir hata düzeltmesi olarak paylaşmak istedim. Daha önce açılmış bir konu var ise bu konu silinebilir.