Otomatik Metin Çiftçiliği Sistemi - DracaryS

elchikapu

Yasaklanmış Üye
Cezalı
Premium Üye
Mesaj
1.039
Çözümler
21
Beğeni
1.279
Puan
1.239
Ticaret Puanı
0
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.





Açıklama:

Sistem sunucu ile çalışır.
Sistem sorunsuz bir otomatik metin ile kasılma (metin çiftçiliği) algoritmasına sahiptir.
Toplam metin sayısını artırmak için özel bir öğeye sahiptir. 3 -> 5 (bu değerler tamamen opsiyoneldir değiştirilebilir.)
Diğer tüm detaylarsa video da.

Herkese hayırlı kullanımlar dilerim.
 

Dosya Eklentileri

Son düzenleme:
Ekledim, sistem temelde yapması gereken işi yapıyor.
Sıfırlanmama olayı için yeni bir fonksiyon yazdım.
Herhangi bir yere tıklandığında vector'ü boşaltıp target'ı resetliyorum.
Başka bir sorun göremedim.
 
Başlık biraz google translate çevirisi gibi duruyor :D Paylaşımın için teşekkürler.
 
Başlık biraz google translate çevirisi gibi duruyor :D Paylaşımın için teşekkürler.
'Farming yapmak', 'çiftçiliğini yapmak' gibi gibi aynı şeyleri ifade ediyor hemen hemen daha fazla nasıl doğru bir başlık ismi koyabilirdim bilmiyorum en azından kendi adıma konuşuyorum, eğer senin bir fikrin varsa çekinmeden söyle başlığı değiştiririm yani moralini bozmasın :giggle:
 
Client src derlerken hata aldım EFFECT_BOSS tanımlı değil bu durumu nasıl düzeltebilirim

InstanceBaseEffect.cpp'de kullanılıyor

#ifdef __AUTO_QUQUE_ATTACK__
void CInstanceBase::SetAutoFarmAffect(const bool bStatus)
{
if (bStatus)
__EffectContainer_AttachEffect(EFFECT_BOSS);
else
__EffectContainer_DetachEffect(EFFECT_BOSS);
}
#endif
 
Üst