Çözüldü Otomatik dönüşüm penceresi bug

  • Konuyu açan Konuyu açan DeadLyEscaPe
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 6
  • Gösterim Gösterim 100
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

DeadLyEscaPe

Üye
Üye
Mesaj
461
Çözümler
29
Beğeni
108
Puan
474
Ticaret Puanı
0
Merhabalar, ufak bir problemim var. Uzun uzun yazı ile anlatmaktansa açıklayıcı bir şekilde kısa bir video bırakıyorum. Bunu game tarafından engellememiz gerek sanırım. Bunu çoğu server demirci vs npcde otomatik pencereyi deaktif ederek engellemiş. Ama geçici bir çözüm olduğunu düşünüyorum.

 
Son düzenleme:
Çözüm
1738941986461.webp


Yükseltme sonrası Evet/Hayır penceresini sürekli açık bıraktığım için,

( --> def Accept(self): içerisinde self.Close() sildiğim için <--- )

oluyormuş. Sorun düzeldi.

Pack içeriğini düzeltip giren oyuncular için hala sorun teşkil ediyor aslında. Oyunun kaderini değiştirebilecek önemli bir bug. Ama bu devirde bunu yapmasına izin verecek oyun var mı bilmiyorum. Kapatılabilir.
item yandığı zaman pencereyi kapattır ne var ne yok sıfırla itemi slottan tekrar sürüklesin yada evet dediğin zaman slot numarasındaki vid ile aynı vid mi kontrolü yap.

Mesela sen 0.cı slottan 100 numaralı vid’e sahip itemi sürükledin yaktın ama hala artı basma açık diyelim sonra 0.cı slota tekrar başka vide sahip İtem koydun evete tıkladığın zaman vidler değiştiği için işlemi durduracaksın. Eğer videodan anladığımız doğruysa.
 
item yandığı zaman pencereyi kapattır ne var ne yok sıfırla itemi slottan tekrar sürüklesin yada evet dediğin zaman slot numarasındaki vid ile aynı vid mi kontrolü yap.

Mesela sen 0.cı slottan 100 numaralı vid’e sahip itemi sürükledin yaktın ama hala artı basma açık diyelim sonra 0.cı slota tekrar başka vide sahip İtem koydun evete tıkladığın zaman vidler değiştiği için işlemi durduracaksın. Eğer videodan anladığımız doğruysa.

Evet doğru. Bunu source üzerinden mi yapmalı, pack mi?
 
Evet doğru. Bunu source üzerinden mi yapmalı, pack mi?
Mesela ben olsam pencereyi kapatırdım. Zaten game.py'ye itemin yandığı bilgisi geliyor dialog için o işlevin altında interface gönderirim oradan refineye gönderirim orada pencereyi close ettirim (eğer refinedeki close senin istediğin şeyleri sıfırlıyorsa interface'de direk refinedeki close işlevini kullanırdım.) sıfırlamam gereken şeyler varsa onları temizlerim tekrar hangi itemi + basacaksa onu tekrar sürüklemesini sağlardım.
 
game.py

1.webp


interface

4.webp


Tabii bunu + basma eklentisi açıkken kullanmak daha iyi onun içinde constIfo'da global değişken yaparsın.
 
1738941986461.webp


Yükseltme sonrası Evet/Hayır penceresini sürekli açık bıraktığım için,

( --> def Accept(self): içerisinde self.Close() sildiğim için <--- )

oluyormuş. Sorun düzeldi.

Pack içeriğini düzeltip giren oyuncular için hala sorun teşkil ediyor aslında. Oyunun kaderini değiştirebilecek önemli bir bug. Ama bu devirde bunu yapmasına izin verecek oyun var mı bilmiyorum. Kapatılabilir.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst