Otomatik +Basma Sistemi

Whistle

Ruhsuz :/
Kurucu
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
11.942
Çözümler
567
Beğeni
13.664
Puan
5.915
Ticaret Puanı
2
Merhabalar,
Forumları gezerken daha önce facebook metin2 gruplarında paylaşılan sürekli +basma sistemini buldum.
Sistemin paylaşıldığı yer:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Sistem kısaca şu işe yarıyor. Eşyaya +basarken sürekli pencere kapanıyor bunun sayesinde pencere kapanmıyor.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Kaynak kodlarına erişmek için:
Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.


Sürekli +basma sistemi.jpg
 
Bu baya iyi birşey :D artık eklemeyen yok bu sistemi sağolasın.

@Whistle interfacemodule.py ye eklenecek kod için aranacak kelime benim interfacemodule.py de yok nereye ekleyebilirim tam olarak?

def RefineBindAffectShower(self, affectShower): bu kod yok yani

Edit: hallettim. Bu kod olmayanlar aşağıdaki kodun altına ekleyebilir.

def AppendMaterialToRefineDialog(self, vnum, count):
self.dlgRefineNew.AppendMaterial(vnum, count)

Kanıt:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Son düzenleme:
0108 05:17:14066 ::
uiTaskBar.py(line:416) LoadWindow
ui.py(line:3465) LoadScriptFile
ui.py(line:3660) LoadChildren
ui.py(line:3536) LoadChildren
ui.py(line:3781) LoadElementAniImage

TaskBar.LoadWindow.LoadObject - <type 'exceptions.AttributeError'>:'AniImageBox' object has no attribute 'SetDelay'

0108 05:17:14066 :: ============================================================================================================
0108 05:17:14066 :: Abort!!!!

Böyle bir hata alıyorum
 
0108 05:17:14066 ::
uiTaskBar.py(line:416) LoadWindow
ui.py(line:3465) LoadScriptFile
ui.py(line:3660) LoadChildren
ui.py(line:3536) LoadChildren
ui.py(line:3781) LoadElementAniImage

TaskBar.LoadWindow.LoadObject - <type 'exceptions.AttributeError'>:'AniImageBox' object has no attribute 'SetDelay'

0108 05:17:14066 :: ============================================================================================================
0108 05:17:14066 :: Abort!!!!

Böyle bir hata alıyorum
uiscript kodunu da ekleyin. SetDelay bu isme sahip objeyi alamadığını söylüyor.
 
Hatanızın kaynağı burası;
uiTaskBar.py(line:416) LoadWindow

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
TaskBar.LoadWindow.LoadObject - <type 'exceptions.AttributeError'>:'AniImageBox' object has no attribute 'SetDelay'
Bunun anlamı AniImageBox objesini oluştururken SetDelay fonksiyonunu bulamadığını söylüyor.

Bu hata mesajını verdiren kod ise bu;
uiTaskbar.py
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
import exception
exception.Abort("TaskBar.LoadWindow.LoadObject")

Genelde uiscript kısmında da olmayan bir şeyi çekmeyi çalışınca benzer hata verdiği için yanıldım bende ama sistemi eklerken ui.py kısmında hata yapmış olabilirsiniz. Bu da sistem dışında yer alan bir kodun çalışmasına engel olmuş olabilir. Çünkü paylaşılan sistemde ne taskbar.py nede uitaskbar.py'de bir düzenleme var.

Yedeklerinizi geri yükleyip sistemi tekrardan kurmayı deneyebilirsiniz. Genelde çoğu kişi bu tür sistemleri eklerken tab hatası yapıyor.
 
Tab hatasından dolayıymış
 
Sistemi ekledim fakat pencere acik kalsin yapiyorum , ard ardina basmiyor itemi, bide acik kalsin yazisiyla istenilen +basma ic ice girmis duruma acaba sorunu nedir
 
Sistemi ekledim fakat pencere acik kalsin yapiyorum , ard ardina basmiyor itemi, bide acik kalsin yazisiyla istenilen +basma ic ice girmis duruma acaba sorunu nedir

uiRefine.py dosyasında self.checkBox.SetPosition(0, 90) bul pozisyonu kendine göre düzenle iç içe girmez
 
Sistem sorunsuz çalışıyor fakat pencere kapatılmasın seçeneğini işaretleyince böyle bir syserr düşüyor

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
0217 03:22:25897 :: Traceback (most recent call last):

0217 03:22:25897 ::   File "ui.py", line 4440, in OnMouseLeftButtonUp

0217 03:22:25898 :: AttributeError
0217 03:22:25898 :: :
0217 03:22:25898 :: 'module' object has no attribute 'SetRefineStatus'
0217 03:22:25898 ::
 
merhaba konuyu güncelleyecek bir durum varmı adminim yorumlarda hata alanlar olmuşta
 
Arkadaşlar eklerken dikkatli ekleyin. Anlatım içeriği ingilizce olduğu için sanırsam bazıları karıştırmış. Dün sitemizde bunla ilgili açılan her iki konudaki kodları inceledim arasında fark yok. Sitemizde aynı içeriğin tekrarı bulunmaması için güncel olanları kaldırdık. Anlamadığınız yerleri yorum olarak sorabilirsiniz. Konuları kaldırılan arkadaşlarımızda kesinlikle yanlış anlamasın. Tekrar olmadığı sürece sitemizde içerik paylaşabilirsiniz.
 
Şu kısmı anlayamadım neden iki kere if sorgusu yapıyor. Daha doğrusu önce burada
root\uiRefine.py:
Genişlet Daralt Kopyala
    def Accept(self):
        if app.ENABLE_REFINE_RENEWAL:
            net.SendRefinePacket(self.targetItemPos, self.type)
        else:
            net.SendRefinePacket(self.targetItemPos, self.type)
            self.Close()
if ekletiyor sonrada tekrar Accept fonksiyonuna bunları ekletiyor. Ben yanlış mı anlıyorum acaba?
root\uiRefine.py:
Genişlet Daralt Kopyala
if app.ENABLE_REFINE_RENEWAL:
        def AutoRefine(self, checkType, autoFlag):
            constInfo.IS_AUTO_REFINE = autoFlag

        def CheckRefine(self, isFail):
            if constInfo.IS_AUTO_REFINE == True:
                if constInfo.AUTO_REFINE_TYPE == 1:
                    if constInfo.AUTO_REFINE_DATA["ITEM"][0] != -1 and constInfo.AUTO_REFINE_DATA["ITEM"][1] != -1:
                        scrollIndex = player.GetItemIndex(constInfo.AUTO_REFINE_DATA["ITEM"][0])
                        itemIndex = player.GetItemIndex(constInfo.AUTO_REFINE_DATA["ITEM"][1])
                     
                        chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO, "%d %d" % (itemIndex, int(itemIndex %10)))
                        if scrollIndex == 0 or (itemIndex % 10 == 8 and not isFail):
                            self.Close()
                        else:
                            net.SendItemUseToItemPacket(constInfo.AUTO_REFINE_DATA["ITEM"][0], constInfo.AUTO_REFINE_DATA["ITEM"][1])
                elif constInfo.AUTO_REFINE_TYPE == 2:
                    npcData = constInfo.AUTO_REFINE_DATA["NPC"]
                    if npcData[0] != 0 and npcData[1] != -1 and npcData[2] != -1 and npcData[3] != 0:
                        itemIndex = player.GetItemIndex(npcData[1], npcData[2])
                        if (itemIndex % 10 == 8 and not isFail) or isFail:
                            self.Close()
                        else:
                            net.SendGiveItemPacket(npcData[0], npcData[1], npcData[2], npcData[3])
                else:
                    self.Close()
            else:
                self.Close()
 
Oyun için yazılan sistemlerde genelde sabit atanıyor. Tek bir satırda kapatıp açabilmek için bu yüzden if app.XXX şeklinde kontroller ekli
 
Eğer kodlama bilginiz varsa uyarlamayı yapabilirsiniz. Sonuçta bunlar bağımsız sistemler. Birbiriyle uyumlu olacağını sanmıyorum
 
Geri
Üst