Otomatik Bağırma Sistemi

  • Konuyu açan Konuyu açan TheAdmin33
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 20
  • Gösterim Gösterim 2K

TheAdmin33

Ah, bu şarkıların gözü kör olsun
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Editör
Mesaj
1.093
Çözümler
61
Beğeni
2.908
Puan
1.859
Ticaret Puanı
0
Ekran Alıntısı.PNG


İndir;
Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.

Vt;
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.



Not:İndirdiğiniz dosyanın içindeki uichat.py dosyasına bir not bıraktım onu muhakkak okuyun.
 
Son düzenleme:
paylaşım için teşekkürler tek problemi sanırım oto bağıran adama pm at butonu çıkmaması ve atılmaması :D
Bağıranın yanında pm yazması için lazım olan sistem bende ekli değil. O yüzden öyle bir hatası varmı yokmu kontrol etmedim.
 
paylaşım için teşekkürler tek problemi sanırım oto bağıran adama pm at butonu çıkmaması ve atılmaması :D
Şunu dener misin?

constinfo.py:
Genişlet Daralt Kopyala
# Ekle
BagirmaPm = ""
game.py:
Genişlet Daralt Kopyala
# Arat
                            net.SendChatPacket(text, chat.CHAT_TYPE_SHOUT)

# Değiştir
                            net.SendChatPacket(constInfo.BagirmaPm+'|cff00ff00|HBagirmaPm:'+str(player.GetName())+'|h - [PM AT] |h|r'+" : "+text[1:], chat.CHAT_TYPE_SHOUT)
 
Şunu dener misin?

constinfo.py:
Genişlet Daralt Kopyala
# Ekle
BagirmaPm = ""
game.py:
Genişlet Daralt Kopyala
# Arat
                            net.SendChatPacket(text, chat.CHAT_TYPE_SHOUT)

# Değiştir
                            net.SendChatPacket(constInfo.BagirmaPm+'|cff00ff00|HBagirmaPm:'+str(player.GetName())+'|h - [PM AT] |h|r'+" : "+text[1:], chat.CHAT_TYPE_SHOUT)
game.py:
Genişlet Daralt Kopyala
                            net.SendChatPacket(constInfo.chattanpmyolla + '|cff00ccff|Hchattanpmyolla:' +str(player.GetName())+ '|h[PM]|h|r' + text, chat.CHAT_TYPE_SHOUT)

Şunu yaptım sonuç bu oldu;
Ekran Alıntısı.PNG

çalışıyor ama sıkıntısı şu; [PM] yazısının isimden sonraki ":" işaretinin chat kısmında çıkması ama isim kısmında çıkması lazım. sanırım bazı kaynak kodlarında düzenleme gerekiyor.
 
Son düzenleme:
Konuda daha fazla tartışma döndürürseniz cezai işlem uygularım. Paylaşım için teşekkürler.
 
game.py:
Genişlet Daralt Kopyala
                            net.SendChatPacket(constInfo.chattanpmyolla + '|cff00ccff|Hchattanpmyolla:' +str(player.GetName())+ '|h[PM]|h|r' + text, chat.CHAT_TYPE_SHOUT)

Şunu yaptım sonuç bu oldu;
14791 eklentisini görüntüle
çalışıyor ama sıkıntısı şu; [PM] yazısının isimden sonraki ":" işaretinin chat kısmında çıkması ama isim kısmında çıkması lazım. sanırım bazı kaynak kodlarında düzenleme gerekiyor.
Input main cpp bak istersen
 
Input main cpp bak istersen
game.py de değişiklik yapmaya gerek yokmuş aşağıdakileri uygulayınca oluyor, isme tıklanıldığında pm ekranı açılır hale geliyor

input_main.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
//Arat;

    int len = snprintf(chatbuf, sizeof(chatbuf), "%s : %s", ch->GetName(), buf);


//Değiştir;

    if (CHAT_TYPE_SHOUT == pinfo->type)
    {
        len = snprintf(chatbuf, sizeof(chatbuf), "|cFF98FF33|h[Lv %d] |Hchattanpmyolla:%s|h%s|h|r : %s", ch->GetLevel(), ch->GetName(), ch->GetName(), buf);
    }
    else
    {
        len = snprintf(chatbuf, sizeof(chatbuf), "%s : %s", ch->GetName(), buf);
    }

interfacemodule.py:
Genişlet Daralt Kopyala
#Arat;

    def MakeHyperlinkTooltip(self, hyperlink):

        tokens = hyperlink.split(":")

        if tokens and len(tokens):

            type = tokens[0]

            if "item" == type:

                self.hyperlinkItemTooltip.SetHyperlinkItem(tokens)


#Değiştir;

    def MakeHyperlinkTooltip(self, hyperlink):

        tokens = hyperlink.split(":")

        if tokens and len(tokens):

            type = tokens[0]

            if "item" == type:

                self.hyperlinkItemTooltip.SetHyperlinkItem(tokens)

            elif "chattanpmyolla" == type:

                self.OpenWhisperDialog(str(tokens[1]))
 
Son düzenleme:
içerik güncellendi,

daha önce indirenler root/interfacemodule.py ve game source kısımlarını tekrar eklesinler.
 
@TheAdmin33 i have a little problem in botton not work
syser client
0118 14:29:28174 :: Traceback (most recent call last):

0118 14:29:28174 :: File "ui.py", line 1407, in CallEvent

0118 14:29:28174 :: File "uiChat.py", line 586, in <lambda>

0118 14:29:28174 :: AttributeError
0118 14:29:28174 :: :
0118 14:29:28174 :: 'NoneType' object has no attribute 'OpenShoutWindow'
0118 14:29:28174 ::

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
@TheAdmin33 i have a little problem in botton not work
syser client
0118 14:29:28174 :: Traceback (most recent call last):

0118 14:29:28174 :: File "ui.py", line 1407, in CallEvent

0118 14:29:28174 :: File "uiChat.py", line 586, in <lambda>

0118 14:29:28174 :: AttributeError
0118 14:29:28174 :: :
0118 14:29:28174 :: 'NoneType' object has no attribute 'OpenShoutWindow'
0118 14:29:28174 ::

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Bununla alakalı bir uyarı mesajı yazmıştım. uichat.py dosyasındaki uyarı mesajını oku.
 
sistemi ekledim bi syserr var yardımcı olursanız sevinirim düzeltemedim sorunda göremedim

syserr:
Genişlet Daralt Kopyala
0207 23:50:12110 ::
uishout.py(line:31) LoadWindow
ui.py(line:2790) GetChild

DiceClass.LoadDialog.BindObject - <type 'exceptions.KeyError'>:'baslat'

0207 23:50:12110 :: ============================================================================================================
0207 23:50:12110 :: Abort!!!!
 
paylaşım için teşekkürler her ışınlanmada saniye beklemeden bağırıyor bunun için nasıl bir düzenleme önerirsiniz
 
Geri
Üst