Çözüldü Ortalaması Hazır Silah

  • Konuyu açan Konuyu açan cosion
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 3
  • Gösterim Gösterim 655
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

cosion

Üye
Üye
Mesaj
140
Çözümler
12
Beğeni
25
Puan
474
Ticaret Puanı
0
Merhaba arkadaşlar, bir yerde takıldım da, quest ile karakterlere oyuna başladığında item veriyorum. Örnek olarak ,
Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
pc . give_item2_select ( 12529 ) -- kask
item . set_value ( 0 , apply.HP_REGEN , 30 )
item . set_value ( 1 , apply.ATTBONUS_UNDEAD , 20 )
item . set_value ( 2 , apply.ATTBONUS_DEVIL , 20 )
item . set_value ( 3 , apply.ATTBONUS_ANIMAL , 10 )
item . set_value ( 4 , apply.ATTBONUS_HUMAN , 10 )
Kaskını bu şekilde efsunları hazır veriyorum, oyuna yeni başlayan oyuncuya. Aynı zamanda 30 level silahınada 50 ort başlamasını istiyorum. Silah içinde bunu yazıyorum,
Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
pc . give_item2_select ( 299 ) -- Dolunay
item . set_value ( 0 , apply.NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS, 50)
item . set_value ( 1 , apply.SKILL_DAMAGE_BONUS , 1 )
item . set_value ( 2 , apply.STR , 12 )
item . set_value ( 3 , apply.DEX , 12 )
item . set_value ( 4 , apply.CRITICAL_PCT , 10)
,
str,dex ve kritik efsunları istediğim gibi geliyor fakat ortalama zarar ve beceri hasarı efsunları random geliyor. Sanırsam item_addon.cpp'de düzenleme yapmam gerekiyormuş. Beni aydınlatırsanız sevinirim, teşekkürler şimdiden.
 
Burada value yazıyor. Quest komutlarına tam hakim değilim fakat,

Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
item.set_attribute(0, 72, 10) --- 72 > ortalama efsun kodu / 10 > kaç geldiği

Bu fonksiyon serverinde var ise bunu kullan
 
Tam olarak öyle yok ama benzer var gibi duruyor, ben syntaxini çözemedim bir türlü, size olan item fonksiyonlarını gösteriyim,
Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
luaL_reg item_functions[] =
        {
            { "get_id",        item_get_id        },
            { "get_cell",        item_get_cell        },
            { "select",        item_select        },
            { "select_cell",    item_select_cell    },
            { "remove",        item_remove        },
            { "get_socket",        item_get_socket        },
            { "set_socket",        item_set_socket        },
            { "get_vnum",        item_get_vnum        },
            { "has_flag",        item_has_flag        },
            { "get_value",        item_get_value        },
            { "set_value",        item_set_value        },
            { "get_name",        item_get_name        },
            { "get_size",        item_get_size        },
            { "get_count",        item_get_count        },
            { "get_type",        item_get_type        },
            { "get_sub_type",    item_get_sub_type    },
            { "get_refine_vnum",    item_get_refine_vnum    },
            { "get_level",        item_get_level        },
            { "next_refine_vnum",    item_next_refine_vnum    },
            { "can_over9refine",    item_can_over9refine    },
            { "change_to_over9",        item_change_to_over9    },
            { "over9refine",        item_over9refine    },
            { "get_over9_material_vnum",        item_get_over9_material_vnum    },
            { "get_level_limit",                 item_get_level_limit },
            { "start_realtime_expire",             item_start_realtime_expire },
            { "copy_and_give_before_remove",    item_copy_and_give_before_remove},
#ifdef ENABLE_NEWSTUFF
            { "get_wearflag0",            item_get_wearflag0},    // [return lua number]
            { "has_wearflag0",            item_has_wearflag0},    // [return lua boolean]
            { "get_antiflag0",            item_get_antiflag0},    // [return lua number]
            { "has_antiflag0",            item_has_antiflag0},    // [return lua boolean]
            { "get_immuneflag0",        item_get_immuneflag0},    // [return lua number]
            { "has_immuneflag0",        item_has_immuneflag0},    // [return lua boolean]
            // item.add_attr0(0|1|2[, cnt]) -- (0: baseeraro, 1: base, 2: raro)
            // item.add_attr0(0) -- add one 1-5 and one 6-7 bonus
            // item.add_attr0(0, 0) -- add all 1-7 bonuses
            // item.add_attr0(1|2) -- add one 1-5|6-7 bonus
            // item.add_attr0(1|2, 0) -- add all 1-5|6-7 bonuses
            // item.add_attr0(1|2, 4) -- add four 1-5|6-7 bonuses
            { "add_attr0",            item_add_attr0},
            // item.change_attr0(0|1|2) -- (0: baseerari, 1: base, 2: rari)
            { "change_attr0",        item_change_attr0},
            // item.clear_attr0(0|1|2) -- (0: baseerari, 1: base, 2: rari)
            { "clear_attr0",        item_clear_attr0},
            // item.count_attr0(0|1|2) -- (0: [cnt(base), cnt(rari)], 1: cnt(base), 2: cnt(rari))
            { "count_attr0",        item_count_attr0},
            // item.get_attr0() -- return a table containing all the item attrs {1,11,2,22,...,7,77}
            { "get_attr0",            item_get_attr0},    // [return lua table]
            // item.set_attr0({1,11,2,22,...,7,77}) use a table to set the item attrs
            { "set_attr0",            item_set_attr0},    // [return nothing]
            // item.set_count(count)
            { "set_count0",            item_set_count0},    // [return nothing]
            // { "equip_to0",            item_equip_to0},    // [return lua boolean=successfulness]
            // { "unequip0",            item_unequip0},        // [return lua boolean=successfulness]
            { "is_available0",        item_is_available0    },    // [return lua boolean]
#endif
set_attr0 var ama syntaxi çözemedim bir türlü
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst