Çözüldü Ort-Bec Getirme Şansı

  • Konuyu açan Konuyu açan memo266
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 3
  • Gösterim Gösterim 806
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

memo266

Üye
Üye
Mesaj
12
Beğeni
5
Puan
290
Ticaret Puanı
0
Server'ımda Ortlamalı zehir vs. çok zor geliyor.
+50 ortalama koydum saatlerdir gelmiyor
Bunun şansıyla oynayabilir miyiz?
 
Çözüm
Ortalama ve beceri hasarı oranlarını yalnızca kaynak kodlarından düzenleyebilirsiniz.
game/src/item_addon.cpp dosyasını açın ve şunu aratın;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
void CItemAddonManager::ApplyAddonTo(int iAddonType, LPITEM pItem)

Fonksiyonun tamamı şu şekilde;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
void CItemAddonManager::ApplyAddonTo(int iAddonType, LPITEM pItem)
{
    if (!pItem)
    {
        sys_err("ITEM pointer null");
        return;
    }

    // TODO 일단 하드코딩으로 평타 스킬 수치 변경만 경우만 적용받게한다.

    int iSkillBonus = MINMAX(-30, (int) (gauss_random(0, 5) + 0.5f), 30);
    int iNormalHitBonus = 0;
    if (abs(iSkillBonus) <= 20)
        iNormalHitBonus = -2 * iSkillBonus + abs(number(-8, 8) + number(-8, 8)) + number(1, 4);
    else
        iNormalHitBonus = -2 * iSkillBonus + number(1...
Server sahibi misiniz yoksa oynadığınız pvp için mi soruyorsunuz?
 
Ortalama ve beceri hasarı oranlarını yalnızca kaynak kodlarından düzenleyebilirsiniz.
game/src/item_addon.cpp dosyasını açın ve şunu aratın;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
void CItemAddonManager::ApplyAddonTo(int iAddonType, LPITEM pItem)

Fonksiyonun tamamı şu şekilde;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
void CItemAddonManager::ApplyAddonTo(int iAddonType, LPITEM pItem)
{
    if (!pItem)
    {
        sys_err("ITEM pointer null");
        return;
    }

    // TODO 일단 하드코딩으로 평타 스킬 수치 변경만 경우만 적용받게한다.

    int iSkillBonus = MINMAX(-30, (int) (gauss_random(0, 5) + 0.5f), 30);
    int iNormalHitBonus = 0;
    if (abs(iSkillBonus) <= 20)
        iNormalHitBonus = -2 * iSkillBonus + abs(number(-8, 8) + number(-8, 8)) + number(1, 4);
    else
        iNormalHitBonus = -2 * iSkillBonus + number(1, 5);

    pItem->RemoveAttributeType(APPLY_SKILL_DAMAGE_BONUS);
    pItem->RemoveAttributeType(APPLY_NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS);
    pItem->AddAttribute(APPLY_NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS, iNormalHitBonus);
    pItem->AddAttribute(APPLY_SKILL_DAMAGE_BONUS, iSkillBonus);
}

Burada ki değerlerle oynayarak değiştirebilirsiniz.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst