Çözüldü Oltaya birşey takıldı ama ne olduğu belli değil Sorunu

  • Konuyu açan Konuyu açan bosymax
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 5
  • Gösterim Gösterim 3K
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

bosymax

Geliştirici
Geliştirici
MT Üye
Mesaj
216
Çözümler
14
Beğeni
106
Puan
749
Ticaret Puanı
0
yeni bir harita ekledim balık tutmak için fakat eklediğim haritada hiç bir türlü olta başarılı olmuyo sürekli "oltaya birşey takıldı ama ne olduğu belli değil" hatasını gösteriyor, hemen ardından köye geçip orada deniyorum fakat hiç bir problem yok normal şekilde tutuyor balığı.
Acaba bunu engelleyen bir kural mı var bilgisi olan var mı ?
 
Çözüm
Konuyla alakalı şöyle bir çözüm buldum. Denemedim ama umarım işinize yarar.
Söylenene göre burdaki mevzu şu; haritalara göre olasılıklar belirlenmiş. Burda da sonradan eklenen harita için bir olasılık durumu oluşturuluyor. return 0 ise varsayılan olasılığı döndürüyor.

game src/fishing.cpp açılır ve aratılır;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
int GetProbIndexByMapIndex(int index)

Hemen altında şunu göreceksiniz;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (index > 60)
        return -1;

Bunun üstüne şunu ekleyin;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (index == YENI_HARITANIN_INDEX_NUMARASI)
        return 0;
balık tutma şansını %100 yaparak tekrardan eklediğiniz mape gidip dener misiniz hala tutmuyorsa sorunun asıl kaynağını bulmuş oluruz
 
Arkadaşın dediği sıkıntı bendede vardı onu bi türlü çözemedim balık eventi için oluşturduğumuz mapide iptal etmiştik :)
 
Konuyla alakalı şöyle bir çözüm buldum. Denemedim ama umarım işinize yarar.
Söylenene göre burdaki mevzu şu; haritalara göre olasılıklar belirlenmiş. Burda da sonradan eklenen harita için bir olasılık durumu oluşturuluyor. return 0 ise varsayılan olasılığı döndürüyor.

game src/fishing.cpp açılır ve aratılır;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
int GetProbIndexByMapIndex(int index)

Hemen altında şunu göreceksiniz;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (index > 60)
        return -1;

Bunun üstüne şunu ekleyin;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (index == YENI_HARITANIN_INDEX_NUMARASI)
        return 0;
 
Çözüm
balık tutma şansını %100 yaparak tekrardan eklediğiniz mape gidip dener misiniz hala tutmuyorsa sorunun asıl kaynağını bulmuş oluruz
Arkadaşın dediği sıkıntı bendede vardı onu bi türlü çözemedim balık eventi için oluşturduğumuz mapide iptal etmiştik :)

Konuyla alakalı şöyle bir çözüm buldum. Denemedim ama umarım işinize yarar.
Söylenene göre burdaki mevzu şu; haritalara göre olasılıklar belirlenmiş. Burda da sonradan eklenen harita için bir olasılık durumu oluşturuluyor. return 0 ise varsayılan olasılığı döndürüyor.

game src/fishing.cpp açılır ve aratılır;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
int GetProbIndexByMapIndex(int index)

Hemen altında şunu göreceksiniz;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (index > 60)
        return -1;

Bunun üstüne şunu ekleyin;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (index == YENI_HARITANIN_INDEX_NUMARASI)
        return 0;
yardımlarınız için hepinize teşekkür ederim @Yenicerii moderatorumuzun söylediği gibi yapınca sorun çözüldü. :)
balık ismi sorunu cozuldu.png
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Sorununuzun çözülmesine sevindim :)
Dolayısıyla konuyu Çözüldü olarak işaretleyip kapatıyorum.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst