Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
__OpenPrivateShop Olan kısmı kendi shopunun fonksiyonu ile değiştirirsen bence istediğine ulaşırsın.
daha önce denemedim sadece bir fikir.
char_item.cpp:
case 50200:
if (g_bEnableBootaryCheck)
{
if (IS_BOTARYABLE_ZONE(GetMapIndex()) == true)
{
__OpenPrivateShop();
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("개인 상점을 열 수 없는 지역입니다"));
}
}
else
{
__OpenPrivateShop();
}
break;
__OpenPrivateShop Olan kısmı kendi shopunun fonksiyonu ile değiştirirsen bence istediğine ulaşırsın.
daha önce denemedim sadece bir fikir.
char_item.cpp:
case 50200:
if (g_bEnableBootaryCheck)
{
if (IS_BOTARYABLE_ZONE(GetMapIndex()) == true)
{
__OpenPrivateShop();
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("개인 상점을 열 수 없는 지역입니다"));
}
}
else
{
__OpenPrivateShop();
}
break;
Arkadaşın paylaştığı kod yanlış hatırlamıyorsam o fonksiyon adı çağrısıyla game.py ye command gidiyor orada bir input diyalog açılııyor shop ismi yazıp uiShopBuilder e yazılan isim ile birlikte Open oluyor orada itemleri yerleştiriyorsun vs vs.
Şimdi sen char.h gönderdin bana kodlar ikarus gibi geldi ondan da action felan vardı.
Şimdi sana mantığı anlatıyorum.
Örneğin sen pazarı ilk kurmak için hangi tuşla veya butonla yapıyorsan örneğin F5 tuşu ile diyelim game.py F5 tuşunda
self.interface.OpenOfflineShop()
var diyelim.
Sen iteme tıkladığında bunu char_item.cpp den yaparsın ve game.py ye bir command gönderirsin bunu CommandList miydi tam hatırlamıyorum oraya ekleyeceksin sonra işlev ismine verdiğin şekilde
Örneğin
def ItemileShopAc(self):
if self.interface:
self.interface.OpenOfflineShop()
Yani demek istediğim butona veya tuşa atadığın işlev ismini iteme tıkladığında gönderdiğin command ile aynı şekilde orada çağıracaksın.
Arkadaşın paylaştığı kod yanlış hatırlamıyorsam o fonksiyon adı çağrısıyla game.py ye command gidiyor orada bir input diyalog açılııyor shop ismi yazıp uiShopBuilder e yazılan isim ile birlikte Open oluyor orada itemleri yerleştiriyorsun vs vs.
Şimdi sen char.h gönderdin bana kodlar ikarus gibi geldi ondan da action felan vardı.
Şimdi sana mantığı anlatıyorum.
Örneğin sen pazarı ilk kurmak için hangi tuşla veya butonla yapıyorsan örneğin F5 tuşu ile diyelim game.py F5 tuşunda
self.interface.OpenOfflineShop()
var diyelim.
Sen iteme tıkladığında bunu char_item.cpp den yaparsın ve game.py ye bir command gönderirsin bunu CommandList miydi tam hatırlamıyorum oraya ekleyeceksin sonra işlev ismine verdiğin şekilde
Örneğin
def ItemileShopAc(self):
if self.interface:
self.interface.OpenOfflineShop()
Yani demek istediğim butona veya tuşa atadığın işlev ismini iteme tıkladığında gönderdiğin command ile aynı şekilde orada çağıracaksın.
Kanka shop kurarken hangi tuş veya buton ile açıyorsan örneğin Y tuşuna bastın pazar kurma guisi açıldı diyelim. O işlev isminin içindekileri alacaksın iteme tıkladığında Python’a gönderdiğin command işlev isminin içine ekleyeceksin. Birazdan örnek kod veririm
Kanka shop kurarken hangi tuş veya buton ile açıyorsan örneğin Y tuşuna bastın pazar kurma guisi açıldı diyelim. O işlev isminin içindekileri alacaksın iteme tıkladığında Python’a gönderdiğin command işlev isminin içine ekleyeceksin. Birazdan örnek kod veririm