Yardım Official TR Envanter Güncellemesi sorunları

  • Konuyu açan Konuyu açan enes turan
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 88
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

enes turan

Yardımsever Üye
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
665
Çözümler
43
Beğeni
400
Puan
909
Ticaret Puanı
0
merhabalar sistemi ekledim fakat bir kaç sorunum var başına gelen veya bilgisi olan yardımcı olabilirmi?

--yang kısmı bu şekilde kaldı

Adsız.webp


--rüzgarın ayakkabısı yüzükler hırsız eldiveni gibi itemler giyilmiyor

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
int get_Item_WearFlag_Value(string inputString)
{

    string arWearrFlag[] = {
                            "WEAR_BODY", "WEAR_HEAD", "WEAR_FOOTS", "WEAR_WRIST", "WEAR_WEAPON",
                            "WEAR_NECK", "WEAR_EAR", "WEAR_ARROW", "WEAR_SHIELD", "WEAR_BELT",
                            "WEAR_PENDANT", "WEAR_GLOVES", "WEAR_COSTUME_BODY", "WEAR_COSTUME_HAIR",
                            "WEAR_UNIQUE"
    };

-- 2. envanteri etkinleştirmesi için eklenen iteme sağ tık yaptığımda hiç bir tepki yok syser yok çalışmıyor ama /full komutunu yazınca eklenen skill direk geliyor ve 2 envanter sorunsuz kullanılabiliyor.

1.webp
 
envanter yang kısmı sorunu için çözüm

inventorywindow.py:
Genişlet Daralt Kopyala
#arat ve değiştir.

                    ## Print
                    {
                        "name":"Money_Slot",
                        "type":"button",

                        "x":8,
                        "y":28,

                        "horizontal_align":"center",
                        "vertical_align":"bottom",

                        "default_image" : "d:/ymir work/ui/public/parameter_slot_05.sub",
                        "over_image" : "d:/ymir work/ui/public/parameter_slot_05.sub",
                        "down_image" : "d:/ymir work/ui/public/parameter_slot_05.sub",

                        "children" :
                        (
                            {
                                "name":"Money_Icon",
                                "type":"image",

                                "x":-18,
                                "y":2,

                                "image":"d:/ymir work/ui/game/windows/money_icon.sub",
                            },

                            {
                                "name" : "Money",
                                "type" : "text",

                                "x" : 3,
                                "y" : 3,

                                "horizontal_align" : "right",
                                "text_horizontal_align" : "right",

                                "text" : "123456789",
                            },
                        ),
                    },

Adsız.webp
 
--rüzgarın ayakkabısı yüzükler hırsız eldiveni gibi itemler giyilmiyor

bunun sebebi acce sistemi kurmak gerekiyor kurmak istemeyen arkadaşlar acce sistemi eklentilerini kaldırdığında sorun çözüldü.

Adsız.webp


acce kurmak istemeyenler için düzenleme:
Genişlet Daralt Kopyala
ItemCSVReader.cpp

"WEAR_COSTUME_ACCE",

silinir
//////////////////////////////

db/ProtoReader.cpp

"WEAR_COSTUME_ACCE",

silinir
///////////////////

common/item_lenght.h
2x
#ifdef __ACCE_SYSTEM__
    WEARABLE_COSTUME_ACCE    = (1 << 14),
#endif

silinir
///////////////////////

common/lenght.h

#ifdef __ACCE_SYSTEM__
    WEAR_COSTUME_ACCE,    // 26
#endif

silinir
////////////////

client/gamelib/ItemData.h
#ifdef ENABLE_ACCE_SYSTEM
            WEAR_COSTUME_ACCE,
#endif
ve
#ifdef ENABLE_ACCE_SYSTEM
            WEARABLE_COSTUME_ACCE = (1 << 13),
#endif
silinir
////////////////////////////

UserInterface/GameType.h
#ifdef ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
    #if defined ENABLE_ADDITIONAL_EQUIPMENT_PAGE && defined(ENABLE_ACCE_SYSTEM)
        const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 27;
    #elif defined(ENABLE_ACCE_SYSTEM) || defined(ENABLE_ADDITIONAL_EQUIPMENT_PAGE)
        const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 22;
    #else
        const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 21;
    #endif

    #ifdef ENABLE_ADDITIONAL_EQUIPMENT_PAGE
        const DWORD c_New_Equipment_Count = 2;
        const DWORD c_Equipment_Unique1 = c_New_Equipment_Start + 0;
        const DWORD c_Equipment_Unique2 = c_New_Equipment_Start + 1;
    #else
        const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 21;
        const DWORD c_New_Equipment_Count = 3;

        const DWORD c_Equipment_Ring1 = c_New_Equipment_Start + 0;
        const DWORD c_Equipment_Ring2 = c_New_Equipment_Start + 1;
        const DWORD c_Equipment_Belt  = c_New_Equipment_Start + 2;
    #endif
#endif

değiştirilir

#ifdef ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
    #if defined ENABLE_ADDITIONAL_EQUIPMENT_PAGE
        const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 22;
    #else
        const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 21;
    #endif

    #ifdef ENABLE_ADDITIONAL_EQUIPMENT_PAGE
        const DWORD c_New_Equipment_Count = 2;
        const DWORD c_Equipment_Unique1 = c_New_Equipment_Start + 0;
        const DWORD c_Equipment_Unique2 = c_New_Equipment_Start + 1;
    #else
        const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 21;
        const DWORD c_New_Equipment_Count = 3;

        const DWORD c_Equipment_Ring1 = c_New_Equipment_Start + 0;
        const DWORD c_Equipment_Ring2 = c_New_Equipment_Start + 1;
        const DWORD c_Equipment_Belt  = c_New_Equipment_Start + 2;
    #endif
#endif
 
Geri
Üst