Yardım Npc'den Level alma !

  • Konuyu açan Konuyu açan Afraz
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 12
  • Gösterim Gösterim 797
  • Etiketler Etiketler
    alma level
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

Afraz

Cehalet yenilmesi gereken en büyük düşmandır.
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
678
Çözümler
30
Beğeni
181
Puan
604
Ticaret Puanı
0
Level başlangıcı 160 npc'de level alma var fakat 1 1 veriyor ben bunu arttırıp direk 300 yapsın istiyorum. Fakat yaptıkdan sonra exp yi aldıktan sonra oyundan atıyor. ( büyük ihtimal cok fazla exp girişi olduğundan ) bunu nasıl çözebilirim ? ( Birde leveli verdikten sonra kırmızı pot da veriyor onuda kaldırmak istiyorum :D ) Alttaki kod 30 veya 31 level veriyor.

Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
say_title ( "Merhaba:" )
say ( "Level Kasmak İstiyorsun" )
say ( "İyi Peki Exp Veriyorum" )
say ( "" )
local opzioni = select ( "Ver" , "Verme" )
if opzioni == 1 then
if pc . level >= 159 then
if pc . gold >= 0 then
say_title("Karaktersiz Değilsen Karakter Seç :D")
                        local skillp = select ("Exp","iyi fikir..")
                                    if skillp == 1 then

pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )
pc . give_exp2 ( "923456789" )




                           
                        elseif skillp == 2 then
                            return
                            end
say ( "Teşekkürler" )
say ( "" )
say ( "" )
say ( "" )
end
else
say ( "level en az 5 olmali" )
say ( "Yang eksik gibi 0 yanga ihtiyacın var" )
say ( "yada level az" )
say ( "" )
say ( "" )
say ( "" )
say ( "" )
end
elseif opzioni == 2 then
say ( "Bir sorunmu var?" )
say ( "Evet..." )
say ( "iyi oyunlar" )
say ( "" )
say ( "" )
end
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Quest bilginiz var ise fonksiyonu ile vereyim siz questi yazarsınız, yok ise ben yarın test serverimde test edip atarım.Çünkü give_basic_weapondan söktüm çalışıp çalışmadığından emin değilim :)

Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
            baslangic_seviyesi = 99 -- Buraya başlangıç seviyesini yazın.
            give_basic.baslangicSeviyeAyarla(baslangic_seviyesi)

        --- Fonksiyon Başlangıç
        function baslangicSeviyeAyarla(gelen_seviye_degeri)
            gelenSeviye = gelen_seviye_degeri
            oyuncu_seviyesi = pc.get_level()
            if oyuncu_seviyesi > gelenSeviye then
                return
            else
                seviyeFark = gelenSeviye - oyuncu_seviyesi
                for i=1,seviyeFark,1 do
                    gerekliTecrube =  pc.get_next_exp()
                    tecrubeYukle = gerekliTecrube
                    pc.give_exp2(tecrubeYukle)
                end
            end
        end
        --- Fonksiyon Bitiş
 
pc . set_level ( level + 140 ) bu koduda deneyebilirsin direk level verir.

Not: 160 level olması lazım karakterin eğer sıralı yapıcaksan level kısmını düzenlemen gerek veya 200 levele ulaşana bu npcyi aktif edersin o zaman (level + 100) yazman gerekir.
 
Quest bilginiz var ise fonksiyonu ile vereyim siz questi yazarsınız, yok ise ben yarın test serverimde test edip atarım.Çünkü give_basic_weapondan söktüm çalışıp çalışmadığından emin değilim :)

Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
            baslangic_seviyesi = 99 -- Buraya başlangıç seviyesini yazın.
            give_basic.baslangicSeviyeAyarla(baslangic_seviyesi)

        --- Fonksiyon Başlangıç
        function baslangicSeviyeAyarla(gelen_seviye_degeri)
            gelenSeviye = gelen_seviye_degeri
            oyuncu_seviyesi = pc.get_level()
            if oyuncu_seviyesi > gelenSeviye then
                return
            else
                seviyeFark = gelenSeviye - oyuncu_seviyesi
                for i=1,seviyeFark,1 do
                    gerekliTecrube =  pc.get_next_exp()
                    tecrubeYukle = gerekliTecrube
                    pc.give_exp2(tecrubeYukle)
                end
            end
        end
        --- Fonksiyon Bitiş
Saltanatta olduğu gibi 160 level vs leri ve 300 level vs leri dönücek yani başlangıcın levelini değiştirmek istemiyorum 160 olarak başlıcak ama 300 olmak isteyenler tek tık 300 level olması gerekicek diye düşünüyorum aklıma şey geldi ; item olarak ekleyebilirim tıkladığında direk 300 yapar :D Arkadasın dediğin - pc . set_level ( level + 140 ) - bunu denedikten sonra olmadı item olarak ekleyeceğim.
 
pc . set_level ( level + 140 ) bu koduda deneyebilirsin direk level verir.

Not: 160 level olması lazım karakterin eğer sıralı yapıcaksan level kısmını düzenlemen gerek veya 200 levele ulaşana bu npcyi aktif edersin o zaman (level + 100) yazman gerekir.
Yaptım Ama Olmadı:
Genişlet Daralt Kopyala
say_title ( "Merhaba:" )
say ( "Level Kasmak İstiyorsun" )
say ( "İyi Peki Exp Veriyorum" )
say ( "" )
local opzioni = select ( "Ver" , "Verme" )
if opzioni == 1 then
if pc . level >= 159 then
if pc . gold >= 0 then
say_title("Karaktersiz Değilsen Karakter Seç :D")
                        local skillp = select ("Exp","iyi fikir..")
                                    if skillp == 1 then

pc . set_level ( level + 140 )

                            
                        elseif skillp == 2 then
                            return
                            end
say ( "Teşekkürler" )
say ( "" )
say ( "" )
say ( "" )
end
else
say ( "level en az 5 olmali" )
say ( "Yang eksik gibi 0 yanga ihtiyacın var" )
say ( "yada level az" )
say ( "" )
say ( "" )
say ( "" )
say ( "" )
end
elseif opzioni == 2 then
say ( "Bir sorunmu var?" )
say ( "Evet..." )
say ( "iyi oyunlar" )
say ( "" )
say ( "" )
end

Yaptım ama olmadı :/
 
Saltanatta olduğu gibi 160 level vs leri ve 300 level vs leri dönücek yani başlangıcın levelini değiştirmek istemiyorum 160 olarak başlıcak ama 300 olmak isteyenler tek tık 300 level olması gerekicek diye düşünüyorum aklıma şey geldi ; item olarak ekleyebilirim tıkladığında direk 300 yapar :D Arkadasın dediğin - pc . set_level ( level + 140 ) - bunu denedikten sonra olmadı item olarak ekleyeceğim.
Ben bunu npc ye eklemeniz için vermiştim :) editlenerek düzenlenebilir diye.
 
Yuzuk olarak eklersen sana göre düzenledim direk okutup kullanabilirsin 160 170 180 190 200 levellere göre ayarladım sen sistemine göre değiştirirsin

levelyuzuk.lua:
Genişlet Daralt Kopyala
quest levelyuzuk begin
    state start begin
        when 40002.use begin
        local level = pc.get_level()
        if level == 300 then
            say_title("Level Yüzüğü ")
            say("Levelin 300 olduğu için yüzüğü kullanamazsın.")
            say("")
            return
        end
        if level <= 160 then
            say_title("Level Yüzüğü ")
            say("Levelin "..level.."[ENTER]Yüzüğü kullandığında karakterinin seviyesi [ENTER] 140 seviye yükselecektir.[ENTER]Kabul ediyormusun?")
            say("")
        elseif level == 170 then
            say_title("Level Yüzüğü ")
            say("Levelin "..level.."[ENTER]Yüzüğü kullandığında karakterinin seviyesi [ENTER] 130 seviye yükselecektir.[ENTER]Kabul ediyormusun?")
            say("")
        elseif level == 180 then
            say_title("Level Yüzüğü ")
            say("Levelin "..level.."[ENTER]Yüzüğü kullandığında karakterinin seviyesi [ENTER] 120 seviye yükselecektir.[ENTER]Kabul ediyormusun?")
            say("")
        elseif level == 190 then
            say_title("Level Yüzüğü ")
            say("Levelin "..level.."[ENTER]Yüzüğü kullandığında karakterinin seviyesi [ENTER] 110 seviye yükselecektir.[ENTER]Kabul ediyormusun?")
            say("")
        elseif level == 200 then
            say_title("Level Yüzüğü ")
            say("Levelin "..level.."[ENTER]Yüzüğü kullandığında karakterinin seviyesi [ENTER] 100 seviye yükselecektir.[ENTER]Kabul ediyormusun?")
            say("")
        end
        local eh = select("Evet","Hayır")
        if level <= 160 then
            if eh == 1 then
                if pc.count_item(40002) >= 1 then
                say_title("Level Yüzüğü ")
                say("Tebrikler! Karakterinin yeni seviyesi "..level + 140 .." olarak değiştirildi.")
                pc.set_level(level + 140)
                pc.remove_item(40002,1)
                end
            end
        elseif level == 170 then
            if eh == 1 then
                if pc.count_item(40002) >= 1 then
                say_title("Level Yüzüğü ")
                say("Tebrikler! Karakterinin yeni seviyesi "..level + 130 .." olarak değiştirildi.")
                pc.set_level(level + 130)
                pc.remove_item(40002,1)
                end
            end
        elseif level == 180 then
            if eh == 1 then
                if pc.count_item(40002) >= 1 then
                say_title("Level Yüzüğü ")
                say("Tebrikler! Karakterinin yeni seviyesi "..level + 120 .." olarak değiştirildi.")
                pc.set_level(level + 120)
                pc.remove_item(40002,1)
                end
            end
        elseif level == 190 then
            if eh == 1 then
                if pc.count_item(40002) >= 1 then
                say_title("Level Yüzüğü ")
                say("Tebrikler! Karakterinin yeni seviyesi "..level + 110 .." olarak değiştirildi.")
                pc.set_level(level + 110)
                pc.remove_item(40002,1)
                end
            end
        elseif level == 200 then
                    if eh == 1 then
                if pc.count_item(40002) >= 1 then
                say_title("Level Yüzüğü ")
                say("Tebrikler! Karakterinin yeni seviyesi "..level + 100 .." olarak değiştirildi.")
                pc.set_level(level + 100)
                pc.remove_item(40002,1)
                    end
                end
            end
        end
    end
end
 
Daha basit birşey buldum direk Npc deki queste pc . set_level ( "300" ) Şu kodu yaptım ve tıkladığımda 160 veya 200 levelde olsam direk 300 yapıyor ve tamamlıyor. Ama bunu boyna basıp basıp kullanabiliyorum Level Artmıyor fakat Statü Verme Değeri artıyor 90 da sınır var ama yinede sınır gerekiyor 300 level olan kullanamaz gibi bir sınır :D

Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
say_title ( "Merhaba:" )
say ( "Level Kasmak İstiyorsun" )
say ( "İyi Peki Exp Veriyorum" )
say ( "" )
local opzioni = select ( "Ver" , "Verme" )
if opzioni == 1 then
if pc . level >= 159 then
if pc . gold >= 0 then
say_title("Karaktersiz Değilsen Karakter Seç :D")
                        local skillp = select ("Exp","iyi fikir..")
                                    if skillp == 1 then

pc . set_level ( "300" )

                           
                        elseif skillp == 2 then
                            return
                            end
say ( "Teşekkürler" )
say ( "" )
say ( "" )
say ( "" )
end
else
say ( "level en az 5 olmali" )
say ( "Yang eksik gibi 0 yanga ihtiyacın var" )
say ( "yada level az" )
say ( "" )
say ( "" )
say ( "" )
say ( "" )
end
elseif opzioni == 2 then
say ( "Bir sorunmu var?" )
say ( "Evet..." )
say ( "iyi oyunlar" )
say ( "" )
say ( "" )
end


Buna 300 level olan kişi kullanamaz haline getirmeyi yapmam gerek şimdide :D
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
size direkt yüzük questi olarak veriyorum +1 yazan yeri kafanıza göre kaç level verecek şekilde ayarlayabilirsiniz işinizi görecektir

editlemeniz gereken yer = pc.set_level(level + 5)
Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
quest levelyuzuk begin
    state start begin
        when 40008.use begin
        local level = pc.get_level()
        if level == 120 then
            say_title("Level Yüzüğü ")
            say("Levelin 120 olduğu için yüzüğü kullanamazsın.")
            say("")
            return
        end
        if level <= 115 then
            say_title("Level Yüzüğü ")
            say("Levelin "..level.."[ENTER]Yüzüğü kullandığında karakterinin seviyesi [ENTER] 5 seviye yükselecektir.[ENTER]Kabul ediyormusun?")
            say("")
        elseif level == 119 then
            say_title("Level Yüzüğü ")
            say("Levelin "..level.."[ENTER]Yüzüğü kullandığında karakterinin seviyesi [ENTER] 1 seviye yükselecektir.[ENTER]Kabul ediyormusun?")
            say("")
        elseif level == 118 then
            say_title("Level Yüzüğü ")
            say("Levelin "..level.."[ENTER]Yüzüğü kullandığında karakterinin seviyesi [ENTER] 2 seviye yükselecektir.[ENTER]Kabul ediyormusun?")
            say("")
        elseif level == 117 then
            say_title("Level Yüzüğü ")
            say("Levelin "..level.."[ENTER]Yüzüğü kullandığında karakterinin seviyesi [ENTER] 3 seviye yükselecektir.[ENTER]Kabul ediyormusun?")
            say("")
        elseif level == 116 then
            say_title("Level Yüzüğü ")
            say("Levelin "..level.."[ENTER]Yüzüğü kullandığında karakterinin seviyesi [ENTER] 4 seviye yükselecektir.[ENTER]Kabul ediyormusun?")
            say("")
        end
        local eh = select("Evet","Hayır")
        if level <= 115 then
            if eh == 1 then
                if pc.count_item(40008) >= 1 then
                say_title("Level Yüzüğü ")
                say("Tebrikler! Karakterinin yeni seviyesi "..level + 5 .." olarak değiştirildi.")
                pc.set_level(level + 5)
                pc.remove_item(40008,1)
                end
            end
        elseif level == 116 then
            if eh == 1 then
                if pc.count_item(40008) >= 1 then
                say_title("Level Yüzüğü ")
                say("Tebrikler! Karakterinin yeni seviyesi "..level + 4 .." olarak değiştirildi.")
                pc.set_level(level + 4)
                pc.remove_item(40008,1)
                end
            end
        elseif level == 117 then
            if eh == 1 then
                if pc.count_item(40008) >= 1 then
                say_title("Level Yüzüğü ")
                say("Tebrikler! Karakterinin yeni seviyesi "..level + 3 .." olarak değiştirildi.")
                pc.set_level(level + 3)
                pc.remove_item(40008,1)
                end
            end
        elseif level == 118 then
            if eh == 1 then
                if pc.count_item(40008) >= 1 then
                say_title("Level Yüzüğü ")
                say("Tebrikler! Karakterinin yeni seviyesi "..level + 2 .." olarak değiştirildi.")
                pc.set_level(level + 2)
                pc.remove_item(40008,1)
                end
            end
        elseif level == 119 then
                    if eh == 1 then
                if pc.count_item(40008) >= 1 then
                say_title("Level Yüzüğü ")
                say("Tebrikler! Karakterinin yeni seviyesi "..level + 1 .." olarak değiştirildi.")
                pc.set_level(level + 1)
                pc.remove_item(40008,1)
                    end
                end
            end
        end
    end
end
 
size direkt yüzük questi olarak veriyorum +1 yazan yeri kafanıza göre kaç level verecek şekilde ayarlayabilirsiniz işinizi görecektir

editlemeniz gereken yer = pc.set_level(level + 5)
level:
Genişlet Daralt Kopyala
quest levelyuzuk begin
    state start begin
        when 40008.use begin
        local level = pc.get_level()
        if level == 120 then
            say_title("Level Yüzüğü ")
            say("Levelin 120 olduğu için yüzüğü kullanamazsın.")
            say("")
            return
        end
        if level <= 115 then
            say_title("Level Yüzüğü ")
            say("Levelin "..level.."[ENTER]Yüzüğü kullandığında karakterinin seviyesi [ENTER] 5 seviye yükselecektir.[ENTER]Kabul ediyormusun?")
            say("")
        elseif level == 119 then
            say_title("Level Yüzüğü ")
            say("Levelin "..level.."[ENTER]Yüzüğü kullandığında karakterinin seviyesi [ENTER] 1 seviye yükselecektir.[ENTER]Kabul ediyormusun?")
            say("")
        elseif level == 118 then
            say_title("Level Yüzüğü ")
            say("Levelin "..level.."[ENTER]Yüzüğü kullandığında karakterinin seviyesi [ENTER] 2 seviye yükselecektir.[ENTER]Kabul ediyormusun?")
            say("")
        elseif level == 117 then
            say_title("Level Yüzüğü ")
            say("Levelin "..level.."[ENTER]Yüzüğü kullandığında karakterinin seviyesi [ENTER] 3 seviye yükselecektir.[ENTER]Kabul ediyormusun?")
            say("")
        elseif level == 116 then
            say_title("Level Yüzüğü ")
            say("Levelin "..level.."[ENTER]Yüzüğü kullandığında karakterinin seviyesi [ENTER] 4 seviye yükselecektir.[ENTER]Kabul ediyormusun?")
            say("")
        end
        local eh = select("Evet","Hayır")
        if level <= 115 then
            if eh == 1 then
                if pc.count_item(40008) >= 1 then
                say_title("Level Yüzüğü ")
                say("Tebrikler! Karakterinin yeni seviyesi "..level + 5 .." olarak değiştirildi.")
                pc.set_level(level + 5)
                pc.remove_item(40008,1)
                end
            end
        elseif level == 116 then
            if eh == 1 then
                if pc.count_item(40008) >= 1 then
                say_title("Level Yüzüğü ")
                say("Tebrikler! Karakterinin yeni seviyesi "..level + 4 .." olarak değiştirildi.")
                pc.set_level(level + 4)
                pc.remove_item(40008,1)
                end
            end
        elseif level == 117 then
            if eh == 1 then
                if pc.count_item(40008) >= 1 then
                say_title("Level Yüzüğü ")
                say("Tebrikler! Karakterinin yeni seviyesi "..level + 3 .." olarak değiştirildi.")
                pc.set_level(level + 3)
                pc.remove_item(40008,1)
                end
            end
        elseif level == 118 then
            if eh == 1 then
                if pc.count_item(40008) >= 1 then
                say_title("Level Yüzüğü ")
                say("Tebrikler! Karakterinin yeni seviyesi "..level + 2 .." olarak değiştirildi.")
                pc.set_level(level + 2)
                pc.remove_item(40008,1)
                end
            end
        elseif level == 119 then
                    if eh == 1 then
                if pc.count_item(40008) >= 1 then
                say_title("Level Yüzüğü ")
                say("Tebrikler! Karakterinin yeni seviyesi "..level + 1 .." olarak değiştirildi.")
                pc.set_level(level + 1)
                pc.remove_item(40008,1)
                    end
                end
            end
        end
    end
end
Düzenlenmiş halini @ercumerc19 Attı dostum :)
 
Geri
Üst