Çözüldü Ninja - Bıçak Parlama Sorunu

  • Konuyu açan Konuyu açan Kaiser
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 13
  • Gösterim Gösterim 894
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Kaiser

Admin
Admin
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
3.967
Çözümler
383
Beğeni
4.032
Puan
1.849
Ticaret Puanı
0
Merhaba, fotoğrafta görüldüğü gibi bir sorun yaşıyorum. Bıçağın biri parlıyor, diğeri parlamıyor.
Tüm bıçaklarda bu sorun yaşanıyor. Bilgisi olan var mıdır?

WhatsApp Image 2020-12-16 at 15.39.38.jpeg
 
Çözüm
ne zaman böyle bir sorun oluştu knk
Hiç bilmiyorum vallahi, sadece bugün fark ettim bunu..
Aklıma gelen tek bir ihtimal var, o da shining sistemi ile çakışıyor olması. Ama InstanceBase de onunla ilgili bir sıkıntı da göremedim.

Düzenleme: Shining sistemi ile alakası yokmuş.

Sorunu çözdüm.
Benim playersettingsmodule.py dosyamda sonu 13-14-15 ile biten şu satırlar yokmuş. Ekleyince halloldu.
Yardımcı olan herkese teşekkürler.

Python:
Genişlet Daralt Kopyala
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+13, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_7_s.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+14, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_8_s.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+15...
Bana üzerinizdeki hancerin item protosunu paylaşırmısınız.
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
1109    ¿ë¸¶µµ+9    ITEM_WEAPON    WEAPON_DAGGER    1    ANTI_WOLFMAN | ANTI_MUDANG | ANTI_SURA | ANTI_MUSA    ITEM_TUNABLE | ITEM_RARE_ABILITY    WEAR_WEAPON    NONE    360000    2770000    4040    501    15    LEVEL    65    LIMIT_NONE    0    APPLY_ATT_SPEED    15    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    74    86    137    100    3    0

Bence InstanceBase ya da playersettingmodule.py ile alakalı bir durum ama çözemedim. Çünkü bütün bıçaklarda oluyor bu.
 
<ItemDef Vnum="1109" Name="¿ë¸¶µµ+9" LocalizedName="Ejderha Bıçağı+9" Type="1" SubType="1" Weight="0" Size="1" AntiFlags="52" Flags="0" WearFlags="16" ImmuneFlags="0" Gold="360000" ShopBuyPrice="2770000" LimitType0="1" LimitValue0="65" LimitType1="0" LimitValue1="0" ApplyType0="7" ApplyValue0="15" ApplyType1="0" ApplyValue1="0" ApplyType2="0" ApplyValue2="0" Value0="0" Value1="0" Value2="0" Value3="74" Value4="86" Value5="137" Socket0="0" Socket1="0" Socket2="0" RefinedVnum="4040" RefineSet="501" AlterToMagicItemPercent="0" Specular="100" GainSocketPercent="3" AddonType="0" />
Locale_tr / locale / tr / item_proto değiştiriniz.
 
proto ile alakası olduğunu sanmıyorum. şurayı bir kontrol edermisin
instancebase.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
UINT CInstanceBase::__GetRefinedEffect(CItemData* pItem)
 
Locale_tr / locale / tr / item_proto değiştiriniz.
Maalesef işe yaramadı.

proto ile alakası olduğunu sanmıyorum. şurayı bir kontrol edermisin
instancebase.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
UINT CInstanceBase::__GetRefinedEffect(CItemData* pItem)
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
UINT CInstanceBase::__GetRefinedEffect(CItemData* pItem, long lWeaponRarity)
{
    DWORD refine = max(pItem->GetRefine() + pItem->GetSocketCount(),CItemData::ITEM_SOCKET_MAX_NUM) - CItemData::ITEM_SOCKET_MAX_NUM;
    switch (pItem->GetType())
    {
    case CItemData::ITEM_TYPE_WEAPON:
        __ClearWeaponRefineEffect();      
        if (refine < 7)    //ÇöÀç Á¦·Ãµµ 7 ÀÌ»ó¸¸ ÀÌÆåÆ®°¡ ÀÖ½À´Ï´Ù.
            return 0;
        switch(pItem->GetSubType())
        {
        case CItemData::WEAPON_DAGGER:
            m_swordRefineEffectRight = EFFECT_REFINED+EFFECT_SMALLSWORD_REFINED7+refine-7;
            m_swordRefineEffectLeft = EFFECT_REFINED+EFFECT_SMALLSWORD_REFINED7_LEFT+refine-7;
            break;
        case CItemData::WEAPON_FAN:
            m_swordRefineEffectRight = EFFECT_REFINED+EFFECT_FANBELL_REFINED7+refine-7;
            break;
        case CItemData::WEAPON_ARROW:
        case CItemData::WEAPON_BELL:
            m_swordRefineEffectRight = EFFECT_REFINED+EFFECT_SMALLSWORD_REFINED7+refine-7;
            break;
        case CItemData::WEAPON_BOW:
            m_swordRefineEffectRight = EFFECT_REFINED+EFFECT_BOW_REFINED7+refine-7;
            break;
        default:
            m_swordRefineEffectRight = EFFECT_REFINED+EFFECT_SWORD_REFINED7+refine-7;
        }
        if (m_swordRefineEffectRight)
            m_swordRefineEffectRight = __AttachEffect(m_swordRefineEffectRight);
        if (m_swordRefineEffectLeft)
            m_swordRefineEffectLeft = __AttachEffect(m_swordRefineEffectLeft);
        break;
    case CItemData::ITEM_TYPE_ARMOR:
        __ClearArmorRefineEffect();

        // °©¿Ê Æ¯È ÀÌÆåÆ®
        if (pItem->GetSubType() == CItemData::ARMOR_BODY)
        {
            DWORD vnum = pItem->GetIndex();

            if (12010 <= vnum && vnum <= 12049)
            {
                __AttachEffect(EFFECT_REFINED+EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL);
                __AttachEffect(EFFECT_REFINED+EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL2);
            }
        }

        if (refine < 7)    //ÇöÀç Á¦·Ãµµ 7 ÀÌ»ó¸¸ ÀÌÆåÆ®°¡ ÀÖ½À´Ï´Ù.
            return 0;

        if (pItem->GetSubType() == CItemData::ARMOR_BODY)
        {
            m_armorRefineEffect = EFFECT_REFINED+EFFECT_BODYARMOR_REFINED7+refine-7;
            __AttachEffect(m_armorRefineEffect);
        }
        break;
    }
    return 0;
}

#ifdef ENABLE_NEW_ARROW_SYSTEM
bool CInstanceBase::SetWeapon(DWORD eWeapon, DWORD eArrow, long lWeaponRarity)
#else
bool CInstanceBase::SetWeapon(DWORD eWeapon, long lWeaponRarity)
#endif
{
    if (IsPoly())
        return false;
   
    if (__IsShapeAnimalWear())
        return false;
   
    if (__IsChangableWeapon(eWeapon) == false)
        eWeapon = 0;

    m_GraphicThingInstance.AttachWeapon(eWeapon);
    m_awPart[CRaceData::PART_WEAPON] = eWeapon;
#ifdef ENABLE_NEW_ARROW_SYSTEM
    m_awPart[CRaceData::PART_ARROW_TYPE] = eArrow;
#endif
   
    //Weapon Effect
    CItemData * pItemData;
    if (CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(eWeapon, &pItemData))
    {
#ifdef ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM
        if (pItemData->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME)
            __ClearWeaponRefineEffect();
#endif
       
        __GetRefinedEffect(pItemData, lWeaponRarity);
#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
        __GetShiningEffect(pItemData);
#endif
    }
    else
        __ClearWeaponRefineEffect();
#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
        __ClearWeaponShiningEffect();
#endif

    return true;
}

Bir sıkıntı göremedim açıkcası. Bir de siz bakın isterseniz.
 
Her şey normal görünüyor acaba efektlerimi görmüyor ya da bulamıyor mu?
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+4, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_7_b.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+5, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_8_b.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+6, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_9_b.mse")
    [...]
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+13, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_7_s.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+14, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_8_s.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+15, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_9_s.mse")
 
Her şey normal görünüyor acaba efektlerimi görmüyor ya da bulamıyor mu?
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+4, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_7_b.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+5, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_8_b.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+6, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_9_b.mse")
    [...]
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+13, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_7_s.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+14, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_8_s.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+15, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_9_s.mse")
Bende burdan şüpheleniyorum asıl..

Python:
Genişlet Daralt Kopyala
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+1, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_7.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+2, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_8.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+3, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_9.mse")

    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+4, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_7_b.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+5, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_8_b.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+6, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_9_b.mse")

    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+7, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_7_f.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+8, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_8_f.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+9, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_9_f.mse")

    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+10, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_7_s.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+11, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_8_s.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+12, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_9_s.mse")

    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+16, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor_7.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+17, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor_8.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+18, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor_9.mse")

    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+19, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_7_w.mse") ##saglam efektler###
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+20, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_8_w.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+21, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_9_w.mse")

    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+22, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_7_w.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+23, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_8_w.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+24, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_9_w.mse")

    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+25, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor-4-2-1.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+26, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor-4-2-2.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+58, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/zirh/siyah_duman.mse")
 
seninkinde böyle: sword_7_w.mse
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
 chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+22, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_7_w.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+23, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_8_w.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+24, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_9_w.mse")
benimkinde böyle: sword_7_s.mse
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+13, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_7_s.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+14, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_8_s.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+15, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_9_s.mse")
 
seninkinde böyle: sword_7_w.mse
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
 chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+22, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_7_w.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+23, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_8_w.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+24, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_9_w.mse")
benimkinde böyle: sword_7_s.mse
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+13, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_7_s.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+14, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_8_s.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+15, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_9_s.mse")
w olan yeri s ile değiştirdim ama sonuç aynı
 
ne zaman böyle bir sorun oluştu knk
Hiç bilmiyorum vallahi, sadece bugün fark ettim bunu..
Aklıma gelen tek bir ihtimal var, o da shining sistemi ile çakışıyor olması. Ama InstanceBase de onunla ilgili bir sıkıntı da göremedim.

Düzenleme: Shining sistemi ile alakası yokmuş.

Sorunu çözdüm.
Benim playersettingsmodule.py dosyamda sonu 13-14-15 ile biten şu satırlar yokmuş. Ekleyince halloldu.
Yardımcı olan herkese teşekkürler.

Python:
Genişlet Daralt Kopyala
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+13, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_7_s.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+14, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_8_s.mse")
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+15, "PART_WEAPON_LEFT", "D:/ymir work/pc/common/effect/sword/sword_9_s.mse")
 
Son düzenleme:
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst