Çözüldü Mob Target Info

  • Konuyu açan Konuyu açan Page1
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 1
  • Gösterim Gösterim 32
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Page1

Çaylak Üye
Üye
Mesaj
4
Çözümler
1
Beğeni
1
Puan
6
Ticaret Puanı
0
Merhaba, Martysama 5.8 files üzerine mob target sistemi ekledim fakat filesta '' WJ_SHOW_MOB_INFO '' sistemi ekli olduğu için client source tarafında kodlarda bir çakışma meydana geliyor. Uyarlama konusunda yardımcı olabilecek biri varsa çok minnettar olurum :)
 

Dosya Eklentileri

  • ssss.webp
    ssss.webp
    61,9 KB · Gösterim: 12
Çözüm
Sorunu bu şekilde çözmüş oldum. Aynı problemi yaşayacak olan biri değerlendirir diye bırakıyorum;


PythonNonPlayer.h:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_TARGET_INFORMATION_SYSTEM
        DWORD                GetMonsterMaxHP(DWORD dwVnum);
        DWORD                GetMonsterRaceFlag(DWORD dwVnum);

        #ifndef WJ_SHOW_MOB_INFO
        DWORD                GetMonsterLevel(DWORD dwVnum);
    #endif

        DWORD                GetMonsterDamage1(DWORD dwVnum);
        DWORD                GetMonsterDamage2(DWORD dwVnum);
        DWORD                GetMonsterExp(DWORD dwVnum);
        float                GetMonsterDamageMultiply(DWORD dwVnum);
        DWORD                GetMonsterST(DWORD dwVnum);
        DWORD                GetMonsterDX(DWORD dwVnum)...
Sorunu bu şekilde çözmüş oldum. Aynı problemi yaşayacak olan biri değerlendirir diye bırakıyorum;


PythonNonPlayer.h:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_TARGET_INFORMATION_SYSTEM
        DWORD                GetMonsterMaxHP(DWORD dwVnum);
        DWORD                GetMonsterRaceFlag(DWORD dwVnum);

        #ifndef WJ_SHOW_MOB_INFO
        DWORD                GetMonsterLevel(DWORD dwVnum);
    #endif

        DWORD                GetMonsterDamage1(DWORD dwVnum);
        DWORD                GetMonsterDamage2(DWORD dwVnum);
        DWORD                GetMonsterExp(DWORD dwVnum);
        float                GetMonsterDamageMultiply(DWORD dwVnum);
        DWORD                GetMonsterST(DWORD dwVnum);
        DWORD                GetMonsterDX(DWORD dwVnum);
        bool                IsMonsterStone(DWORD dwVnum);
        DWORD                GetMobResist(DWORD dwVnum, BYTE bResistNum);
        BYTE                GetMobRegenCycle(DWORD dwVnum);
        BYTE                GetMobRegenPercent(DWORD dwVnum);
        DWORD                GetMobGoldMin(DWORD dwVnum);
        DWORD                GetMobGoldMax(DWORD dwVnum);
#endif

        DWORD                GetMonsterType(DWORD dwVnum);
        DWORD                GetMonsterRank(DWORD dwVnum);

#ifdef WJ_SHOW_MOB_INFO
        DWORD                GetMonsterLevel(DWORD dwVnum);
        bool                IsAggressive(DWORD dwVnum);
#endif
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst