- Mesaj
- 698
- Çözümler
- 56
- Beğeni
- 744
- Puan
- 949
- Ticaret Puanı
- 0
Öncelikle merhabalar sunduğum şey tam anlamıyla bir çözüm değildir.
Anlatım ; game/src içerisinde constants.cpp açılır.
Bu bölümdeki metin kodlarını değiştirdiğiniz zaman bu taşlar o metinlerde mevcut olmucaktır.
Örnek ;
Paskalya metinlerini kullanmadığım için onlara atıyorum.
Anlatım ; game/src içerisinde constants.cpp açılır.
C++:
const SStoneDropInfo aStoneDrop[STONE_INFO_MAX_NUM] =
{
// mob pct {+0 +1 +2 +3 +4}
{8005, 60, {30, 30, 30, 9, 1} },
{8006, 60, {28, 29, 31, 11, 1} },
{8007, 60, {24, 29, 32, 13, 2} },
{8008, 60, {22, 28, 33, 15, 2} },
{8009, 60, {21, 27, 33, 17, 2} },
{8010, 60, {18, 26, 34, 20, 2} },
{8011, 60, {14, 26, 35, 22, 3} },
{8012, 60, {10, 26, 37, 24, 3} },
{8013, 60, {2, 26, 40, 29, 3} },
{8014, 60, {0, 26, 41, 30, 3} },
};
Bu bölümdeki metin kodlarını değiştirdiğiniz zaman bu taşlar o metinlerde mevcut olmucaktır.
Örnek ;
Paskalya metinlerini kullanmadığım için onlara atıyorum.