when 11001.chat.gameforge.entry_event_map._090_npcChat or 11003.chat.gameforge.entry_event_map._090_npcChat or 11005.chat.gameforge.entry_event_map._090_npcChat with pc.get_gm_level()== 5 begin
local s = select(gameforge.entry_event_map._100_select, gameforge.entry_event_map._110_select, gameforge.entry_event_map._120_select, gameforge.locale.cancel)
--"GM: Oyun alanını hazırla "
--"GM: Oyun alanını temizle "
--"GM: Oyun alanını boşalt "
if s == 3 then
if entry_event_map.gm_exit_check() == 1 then
say_title("GM: "..gameforge.entry_event_map._010_sayTitle)
say(gameforge.entry_event_map._130_say)
game.set_event_flag("event_map_active", 0)
game.set_event_flag("event_map_choice", 0)
game.set_event_flag("event_map_level_min", 0)
game.set_event_flag("event_map_level_max", 0)
game.set_event_flag("event_map_player_max",0)
game.set_event_flag("event_map_empire", 0)
game.set_event_flag("event_map_login_counter",0)
warp_all_to_village(200, 30)
else
say_title("GM: "..gameforge.entry_event_map._010_sayTitle)
say(gameforge.entry_event_map._140_say)
return
end
end
if s == 1 then
say_title("GM: "..gameforge.entry_event_map._010_sayTitle)
say(gameforge.entry_event_map._150_say)
--"Hangi seviyedeki oyuncular etkinliğe katılacak? "
local choice = select ("1> min "..entry_event_map.enter_level(1,1).." max "..entry_event_map.enter_level(1,2),"2> min "..entry_event_map.enter_level(2,1).." max "..entry_event_map.enter_level(2,2), "3> min "..entry_event_map.enter_level(3,1).." max "..entry_event_map.enter_level(3,2), "4> min "..entry_event_map.enter_level(4,1).." max "..entry_event_map.enter_level(4,2), "5> min "..entry_event_map.enter_level(5,1).." max "..entry_event_map.enter_level(5,2), gameforge.locale.cancel)
if choice == 6 then
return
end
say_title("GM: "..gameforge.entry_event_map._010_sayTitle)
say(gameforge.entry_event_map._160_say)
local amount_choice = input_number(gameforge.entry_event_map._240_say)
if amount_choice > 200 or amount_choice <= 0 then
say_title("GM: "..gameforge.entry_event_map._010_sayTitle)
say(gameforge.entry_event_map._250_say)
return
end
local empire_names =
{
[0] = gameforge.priv_empire._33_array,
-- "Tüm imparatorluklar "
[1] = gameforge.locale.empire_names_2,
--"Shinsoo -İmparatorluğu "
[2] = gameforge.locale.empire_names_3,
--"Chunjo - İmparatorluğu "
[3] = gameforge.locale.empire_names_4,
-- "Jinno - İmparatorluğu "
}
say_title("GM: "..gameforge.entry_event_map._010_sayTitle)
say(gameforge.entry_event_map._170_say)
-- "Hangi bölge katılacak? "
local kingdom_sub_set = select(empire_names[1], empire_names[2], empire_names[3], empire_names[0], gameforge.locale.cancel)
-- empire_names[0] --->> Tüm krallıklar
if kingdom_sub_set == 5 then
return
end
if kingdom_sub_set == 4 then -->>>> Tüm krallıklar
kingdom_sub_set = 0 -->> Krallık seçilmedi.
end
say_title("GM: "..gameforge.entry_event_map._010_sayTitle)
-- "Savaş Sorumlusu "
say(gameforge.entry_event_map._180_say)
--"Aşağıdan gerekli ayarları yapabilirsin. "
say(gameforge.entry_event_map._190_say .. " " .. entry_event_map.enter_level(choice,1).. " - " ..entry_event_map.enter_level(choice,2))
-- "Seviye aralığı: "
say(gameforge.entry_event_map._200_say .. " " .. amount_choice)
-- "Oyuncu sayısı: " (Max 200)
say(gameforge.entry_event_map._210_say .. " " .. empire_names[kingdom_sub_set])
-- "İmparatorluk: "
if kingdom_sub_set == 0 then
notice_multiline(string.format(gameforge.entry_event_map._220_notice_all, entry_event_map.enter_level(choice,1),entry_event_map.enter_level(choice,2)),notice_all)
-- "Oyun alanı tüm imparatorluklara açıldı.[ENTER]%s. seviye ve %s. seviye arası oyuncular katılabilir.[ENTER]Katılmak istiyorsanız Savaş Sorumlusu ile görüşün."
else
notice_multiline(string.format(gameforge.entry_event_map._230_notice_all, empire_names[kingdom_sub_set], entry_event_map.enter_level(choice,1),entry_event_map.enter_level(choice,2)),notice_all)
-- "Oyun alanı %s için açıldı.[ENTER]%s. seviye ve %s. seviye arası oyuncular katılabilir.[ENTER]Katılmak istiyorsanız Savaş Sorumlusu ile görüşün."
end