Metin2 Yeni Sistemler

  • Konuyu açan Konuyu açan xenfero
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 9
  • Gösterim Gösterim 287

xenfero

Üye
Üye
Mesaj
81
Çözümler
7
Beğeni
64
Puan
319
Ticaret Puanı
0
Merhaba geliştirdiğim bazı sistemleri size göstermek istedim.

Yeni Adet Sistemi

Sistemi başka biryerde gördüm ve belki kullanırım diye yapmak istedim videosu aşağıda.



Offline Farm Sistemi

Sistem premium nesne aracılığıyla çalışıyor çalıştırmak için buton eklemeye üşendiğim için command olarak çalıştırıyorum videoda. Otomatik farm sisteminin farkı olarak bu sistem offline olarak çalışıyor aktif haldeyken karakterinize giriş yaparsanız offline farm kapanıcaktır. Süresi bittiğindede otomatik olarak kapanıyor. Toplanabilir eşyaları toplayıp diğer değersiz eşyaları otomatik olarak markete satıp parasını karakterinize ekliyor. Karakter ekranında karakterinizin level artışı görünebiliyor ek olarak websitesi üzerinden detaylı bilgilendirme yapılabilir .. saat .. dakikadır offline farm aktif karakterin leveli : .. expi : .. kazandığı eşyalar: .. yang: .. şeklinde sistem videosu aşağıda.



Sınırsız Damage Sistemi

Sistem damage limitini ortadan tamamen kaldırıyor karakterin özelliklerine bağlı olarak verdiği hasarlar artıyor biliyorsunuzki artık farm serverlerinde birsürü eşya takılabiliyor takılan bütün eşyalara bonus getirilebiliyor yeni taşlar v.s set bonusları karakterlerin hasarını arttırırken bir problem yaşanmıyor büyük damageler vurulmasını isteyenler için birebir ben videoda kısa ve öz şekilde göstermeye çalıştım video linkini aşağıya bırakıyorum. Yorum veya önerileriniz olursa lütfen belirtin. İyi Forumlar

 
bu offline farm olayı çok can sıkıcı. zaten oynamayacaksa ne diye giriyor ki :D eline sağlık yine de güzel olmuş tüm sistemler.
 
bu offline farm olayı çok can sıkıcı. zaten oynamayacaksa ne diye giriyor ki :D eline sağlık yine de güzel olmuş tüm sistemler.
Tamamen ticari amaçlı + hepimiz bu oyunu oynarken çocuktuk ama artık sorumluluklarımız ve işimiz olduğu için ayırabileceğimiz vakit daha kısıtlı oluyor. Yorumun için teşekkür ederim.
 
Ellerinize sağlık.
Offline farm güzel mantık ama oyunu tamamen öldüren bir sistem benim düşüncem ce zaten oto farm var ve günümüzde öyle birşey yaptılar ki artık svlerin 1 haftalık olmasının sebebi bence, yinede güzel düşünülmüş sistemler özellikle o yeni stok olayında slotun üzerine gelince tamamını göstermesi detayına bayıldım.
Bu arada offline farm için tic attığında yada öldüğünde son durum ne oluyor?
Birde bu damage olayı client taraflımı server taraflıda düzenleme gerekiyomu ?
 
Tamamen ticari amaçlı + hepimiz bu oyunu oynarken çocuktuk ama artık sorumluluklarımız ve işimiz olduğu için ayırabileceğimiz vakit daha kısıtlı oluyor. Yorumun için teşekkür ederim.
yani aslında kısıtlı vakitte zevk almak daha mantıklı olabilir ama güzel sistemler eline sağlık
 
Ellerinize sağlık.
Offline farm güzel mantık ama oyunu tamamen öldüren bir sistem benim düşüncem ce zaten oto farm var ve günümüzde öyle birşey yaptılar ki artık svlerin 1 haftalık olmasının sebebi bence, yinede güzel düşünülmüş sistemler özellikle o yeni stok olayında slotun üzerine gelince tamamını göstermesi detayına bayıldım.
Bu arada offline farm için tic attığında yada öldüğünde son durum ne oluyor?
Birde bu damage olayı client taraflımı server taraflıda düzenleme gerekiyomu ?
server tarafında düzenlenmesi gereken yerler var fazlasıyla ayrıca libthecore yide unutmamak gerekli (buna istinaden damage sınırı yükseliyorsa hp sınırıda yükselmeli ben ikisinide yükselttim açıkcası biraz uğraştırıyor fakat yararlı oluyor 1 dosyadan çok fazla oyun türü geliştirilebilyor o yüzden artık damage ve hp limiti yükseltilmesi gerekli bana göre)
 
Ellerinize sağlık.
Offline farm güzel mantık ama oyunu tamamen öldüren bir sistem benim düşüncem ce zaten oto farm var ve günümüzde öyle birşey yaptılar ki artık svlerin 1 haftalık olmasının sebebi bence, yinede güzel düşünülmüş sistemler özellikle o yeni stok olayında slotun üzerine gelince tamamını göstermesi detayına bayıldım.
Bu arada offline farm için tic attığında yada öldüğünde son durum ne oluyor?
Birde bu damage olayı client taraflımı server taraflıda düzenleme gerekiyomu ?

Offline Farm'da öldüğünde tekrar dirilip devam ediyor. Damage hem client hem server gerektiriyor.
server tarafında düzenlenmesi gereken yerler var fazlasıyla ayrıca libthecore yide unutmamak gerekli (buna istinaden damage sınırı yükseliyorsa hp sınırıda yükselmeli ben ikisinide yükselttim açıkcası biraz uğraştırıyor fakat yararlı oluyor 1 dosyadan çok fazla oyun türü geliştirilebilyor o yüzden artık damage ve hp limiti yükseltilmesi gerekli bana göre)

HP Limitide artıyor tabiki sadece yaratık veya metinler içinde kullanılabilir. 40-50 hane 70-80 hanede vuruşlar sağlanabiliyor diğer damage sınırlarından farklı olarak.
 
server tarafında düzenlenmesi gereken yerler var fazlasıyla ayrıca libthecore yide unutmamak gerekli (buna istinaden damage sınırı yükseliyorsa hp sınırıda yükselmeli ben ikisinide yükselttim açıkcası biraz uğraştırıyor fakat yararlı oluyor 1 dosyadan çok fazla oyun türü geliştirilebilyor o yüzden artık damage ve hp limiti yükseltilmesi gerekli bana göre)

Offline Farm'da öldüğünde tekrar dirilip devam ediyor. Damage hem client hem server gerektiriyor.


HP Limitide artıyor tabiki sadece yaratık veya metinler içinde kullanılabilir. 40-50 hane 70-80 hanede vuruşlar sağlanabiliyor diğer damage sınırlarından farklı olarak.
Açıklamalar için teşekkür ederim. Mutlaka inceliycem. 😇
 
Elinize sağlık çok güzel sistemler, yalnız dikkatimi bir şey çekti, hasar sınırını veri tipi sınırlarının dışına çıkartmışsınız burada absürt büyük sayılar var, bunun için Arbitrary-precision arithmetic mantığından mı destek aldınız yoksa farklı bir mantık mı kullandınız bunu merak ettim. (Boost'un Multiprecision'u veya GMP gibi) Sevgiler.
 
Geri
Üst