quest give_basic_weapon begin
state start begin
when login with pc.getqf("login_weapon") == 0 begin
function karakter()
local karakter = {'Savaşçı ','Ninja','Sura',' Şaman','Lycan'}
return karakter[pc.get_job()+1]
end
function bayrak_liste()
local bayrak_liste = {'Shinsoo','Chunjo','Jinno'}
return bayrak_liste[pc.get_empire()]
end
function cinsiyet()
local cinsiyet = {'erkek','kadın'}
return cinsiyet[pc.get_sex()+1]
end
say_title("Hoş geldin")
say("Çırak sandığı kazandın.")
say("")
if pc.get_job() == 0 then
say_item_vnum(50187)
pc.give_item2("50187",1)
elseif pc.get_job() == 1 then
say_item_vnum(50212)
pc.give_item2("50212", 1)
elseif pc.get_job() == 2 then
say_item_vnum(50187)
pc.give_item2("50187", 1)
elseif pc.get_job() == 3 then
say_item_vnum(50213)
pc.give_item2("50213", 1)
end
horse.advance()
horse.advance()
horse.advance()
horse.advance()
horse.advance()
horse.advance()
horse.advance()
horse.advance()
horse.advance()
horse.advance()
horse.ride()
notice_all(pc.get_name()..", az önce "..karakter().." karakteri ile "..bayrak_liste().." imparatorluğuna katıldı!")
set_state(__COMPLETE__)
end
end
state __COMPLETE__ begin
end
end