Çözüldü Metin2 silah kostüm efekt sorunu

  • Konuyu açan Konuyu açan chylnoth
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 10
  • Gösterim Gösterim 85
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

chylnoth

Üye
Üye
Mesaj
157
Çözümler
3
Beğeni
13
Puan
79
Ticaret Puanı
0
sorunum direk bu çözümünü bilen varmı

sanii shining systemi kullanıyorum ve weapon costume system kullanıyorum

 
Çözüm
Aşağıdaki gibi dene bakalım:

test:
Genişlet Daralt Kopyala
bool CInstanceBase::SetWeapon(DWORD eWeapon)
{
    if (IsPoly())
        return false;
    
    if (__IsShapeAnimalWear())
        return false;
    
    if (__IsChangableWeapon(eWeapon) == false)
        eWeapon = 0;

    m_GraphicThingInstance.AttachWeapon(eWeapon);
    m_awPart[CRaceData::PART_WEAPON] = eWeapon;
    
    //Weapon Effect
    CItemData * pItemData;
    if (CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(eWeapon, &pItemData))
    {
#ifdef ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM
        if (pItemData->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME){
            __ClearWeaponRefineEffect();
#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
            __ClearWeaponShiningEffect();
#endif
        }
#endif...
bool CInstanceBase::SetWeapon(DWORD eWeapon) fonksiyonunda belirleniyor parlamalar sistemi bilmiyorum ama %99 bu fonksiyonda bulacaksın parlama kısmını
 
bool CInstanceBase::SetWeapon(DWORD eWeapon) fonksiyonunda belirleniyor parlamalar sistemi bilmiyorum ama %99 bu fonksiyonda bulacaksın parlama kısmını
herşeyi denedim baştan kurdum sistemi falan fakat hala aynı sorun çözümünü bulamıyorum setweapon kısmınada baktım
 
Aşağıya kendi SetWeapon fonksiyonumu koyuyorum.

Burada ekleme yapman gereken kısım:
if (CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(eWeapon, &pItemData))
{
#ifdef ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM
if (pItemData->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME) //eğer kostüm giyiyorsan case'i
__ClearWeaponRefineEffect();
#endif

Aşağıdaki gibi düzenleyip deneyebilirsin:
Burada eklemen gereken kısım:
if (CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(eWeapon, &pItemData))
{
#ifdef ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM
if (pItemData->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME)
{
__ClearWeaponRefineEffect();
#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
__ClearWeaponShiningEffect();
#endif
}

#endif



SetWeapon:
Genişlet Daralt Kopyala
bool CInstanceBase::SetWeapon(DWORD eWeapon, DWORD m_dwCostumEvo)
{
    if (IsPoly())
        return false;

    if (__IsShapeAnimalWear())
        return false;

    if (__IsChangableWeapon(eWeapon) == false)
        eWeapon = 0;

    m_GraphicThingInstance.AttachWeapon(eWeapon);
    m_awPart[CRaceData::PART_WEAPON] = eWeapon;

    //Weapon Effect
    CItemData * pItemData;
    if (CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(eWeapon, &pItemData))
    {
#ifdef ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM
        if (pItemData->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME)
            __ClearWeaponRefineEffect();
#endif
        __GetRefinedEffect(pItemData, m_dwCostumEvo);
#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
        __GetShiningEffect(pItemData);
#endif
    }
    else
    {
        __ClearWeaponRefineEffect();

#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
        __ClearWeaponShiningEffect();
#endif
    }

    return true;
}
 
Aşağıya kendi SetWeapon fonksiyonumu koyuyorum.

Burada ekleme yapman gereken kısım:
if (CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(eWeapon, &pItemData))
{
#ifdef ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM
if (pItemData->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME) //eğer kostüm giyiyorsan case'i
__ClearWeaponRefineEffect();
#endif

Aşağıdaki gibi düzenleyip deneyebilirsin:
Burada eklemen gereken kısım:
if (CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(eWeapon, &pItemData))
{
#ifdef ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM
if (pItemData->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME)
{
__ClearWeaponRefineEffect();
#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
__ClearWeaponShiningEffect();
#endif
}

#endif



SetWeapon:
Genişlet Daralt Kopyala
bool CInstanceBase::SetWeapon(DWORD eWeapon, DWORD m_dwCostumEvo)
{
    if (IsPoly())
        return false;

    if (__IsShapeAnimalWear())
        return false;

    if (__IsChangableWeapon(eWeapon) == false)
        eWeapon = 0;

    m_GraphicThingInstance.AttachWeapon(eWeapon);
    m_awPart[CRaceData::PART_WEAPON] = eWeapon;

    //Weapon Effect
    CItemData * pItemData;
    if (CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(eWeapon, &pItemData))
    {
#ifdef ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM
        if (pItemData->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME)
            __ClearWeaponRefineEffect();
#endif
        __GetRefinedEffect(pItemData, m_dwCostumEvo);
#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
        __GetShiningEffect(pItemData);
#endif
    }
    else
    {
        __ClearWeaponRefineEffect();

#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
        __ClearWeaponShiningEffect();
#endif
    }

    return true;
}
1731852637894.webp

benim setweapon fonksiyonum bi farklılık varmı göremiyorumda
 
kankam kodu foto olarak atmazsan belki yardımcı olabiliriz :D
pardon :D

InstanceBase.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
bool CInstanceBase::SetWeapon(DWORD eWeapon)
{
    if (IsPoly())
        return false;
    
    if (__IsShapeAnimalWear())
        return false;
    
    if (__IsChangableWeapon(eWeapon) == false)
        eWeapon = 0;

    m_GraphicThingInstance.AttachWeapon(eWeapon);
    m_awPart[CRaceData::PART_WEAPON] = eWeapon;
    
    //Weapon Effect
    CItemData * pItemData;
    if (CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(eWeapon, &pItemData))
    {
#ifdef ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM
        if (pItemData->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME)
            __ClearWeaponRefineEffect();
#endif
        __GetRefinedEffect(pItemData);
#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
        __GetShiningEffect(pItemData);
#endif
    }
    else
    {
        __ClearWeaponRefineEffect();
        
#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
        __ClearWeaponShiningEffect();
#endif
    }

    return true;
}
 
Aşağıdaki gibi dene bakalım:

test:
Genişlet Daralt Kopyala
bool CInstanceBase::SetWeapon(DWORD eWeapon)
{
    if (IsPoly())
        return false;
    
    if (__IsShapeAnimalWear())
        return false;
    
    if (__IsChangableWeapon(eWeapon) == false)
        eWeapon = 0;

    m_GraphicThingInstance.AttachWeapon(eWeapon);
    m_awPart[CRaceData::PART_WEAPON] = eWeapon;
    
    //Weapon Effect
    CItemData * pItemData;
    if (CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(eWeapon, &pItemData))
    {
#ifdef ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM
        if (pItemData->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME){
            __ClearWeaponRefineEffect();
#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
            __ClearWeaponShiningEffect();
#endif
        }
#endif
        __GetRefinedEffect(pItemData);
#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
        __GetShiningEffect(pItemData);
#endif
    }
    else
    {
        __ClearWeaponRefineEffect();
        
#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
        __ClearWeaponShiningEffect();
#endif
    }

    return true;
}
 
Çözüm
Aşağıdaki gibi dene bakalım:

test:
Genişlet Daralt Kopyala
bool CInstanceBase::SetWeapon(DWORD eWeapon)
{
    if (IsPoly())
        return false;
   
    if (__IsShapeAnimalWear())
        return false;
   
    if (__IsChangableWeapon(eWeapon) == false)
        eWeapon = 0;

    m_GraphicThingInstance.AttachWeapon(eWeapon);
    m_awPart[CRaceData::PART_WEAPON] = eWeapon;
   
    //Weapon Effect
    CItemData * pItemData;
    if (CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(eWeapon, &pItemData))
    {
#ifdef ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM
        if (pItemData->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME){
            __ClearWeaponRefineEffect();
#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
            __ClearWeaponShiningEffect();
#endif
        }
#endif
        __GetRefinedEffect(pItemData);
#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
        __GetShiningEffect(pItemData);
#endif
    }
    else
    {
        __ClearWeaponRefineEffect();
       
#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
        __ClearWeaponShiningEffect();
#endif
    }

    return true;
}
bu sorun çözüldü fakat silahın efekti hala yok silah kostüm efekti
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst