Yardım Metin2 shining system sorun

  • Konuyu açan Konuyu açan chylnoth
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 3
  • Gösterim Gösterim 85
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

chylnoth

Üye
Üye
Mesaj
104
Beğeni
9
Puan
76
Ticaret Puanı
0
bu sorunu nasıl çözebilirim?

1729895353211.webp
 
Çözüm
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    //Weapon Effect
    CItemData * pItemData;
    if (CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(eWeapon, &pItemData))
    {
        __GetRefinedEffect(pItemData);
#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
        __GetShiningEffectOld(pItemData);
#endif
    }
    else
    {
        __ClearWeaponRefineEffect();
#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
        __ClearWeaponShiningEffect();
#endif
    }
ENABLE_SHINING_SYSTEM makrosu aktif olmasa sorun çıkmazdı. Ama aktif olduğu için syntax hatası çıkıyor ortaya.

return true; satırının üstündekilerinin tamamını, if bloğuna kadar. Şununla değiştir;

Cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
    __GetRefinedEffect(pItemData);
#else
    __GetShiningEffect(pItemData);
#endif

    else

#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
    __ClearWeaponRefineEffect();
#else
    __ClearWeaponShiningEffect();
#endif
 
Son düzenleme:
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    //Weapon Effect
    CItemData * pItemData;
    if (CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(eWeapon, &pItemData))
    {
        __GetRefinedEffect(pItemData);
#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
        __GetShiningEffectOld(pItemData);
#endif
    }
    else
    {
        __ClearWeaponRefineEffect();
#ifdef ENABLE_SHINING_SYSTEM
        __ClearWeaponShiningEffect();
#endif
    }
 
Çözüm
Üst