Metin2 Server Source Libserverkey Kaldırma

Whistle

Luntar
Kurucu
Kurumsal Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
11.812
Çözümler
560
Beğeni
12.866
Puan
5.915
Ticaret Puanı
2
Merhaba arkadaşlar,
Bilmeyenler varsa Metin2 Sıfırdan Altyapı Server Files Hazırlama Rehberi hazırlıyorum. Bu rehberin bir parçası olan bu konumuzda libserverkey'i kaldırmayı anlatacağım.

Libserverkey nedir?
Bir nevi lisanslama gibi bir şey diyebiliriz. Eğer uyuşmuyorsa server açılmaz. Bu konuda detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. Metin2 PvP Sunucu Güvenliği İçin Config Dosyasına Eklememiz Gerekenler

Not: Bu konuda anlatılanlar altyapı hazırlama rehberi içindir. Seride novaline kaynak kodları kullanılmaktadır. Eğer farklı bi altyapı kullanıyorsanız bazı kodlar sizde farklı olabilir veya hiç olmayabilir.

Kaldırmak için sırayla anlatacaklarımı uygulayınız.
Srcs/Server
altındaki libserverkey klasörünü tamamen siliniz.

Srcs/Server/Makefile dosyasını açın ve aratın;
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
default: libthecore libpoly libgame liblua libsql libserverkey game db

değiştir;
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
default: libthecore libpoly libgame liblua libsql game db

Aynı dosyada şu kodları aratın ve silin;
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
libserverkey: .
    @touch $@/Depend
    $(MAKE) -C $@ dep
    $(MAKE) -C $@ clean
    $(MAKE) -C $@

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    $(MAKE) -C libserverkey clean

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    @touch libserverkey/Depend
    $(MAKE) -C libserverkey dep
    $(MAKE) -C libserverkey clean
    $(MAKE) -C libserverkey


Srcs/Server/game/src/ klasörü altındaki check_server.h dosyasını siliniz.

Server/game/src/config.cpp dosyasında aşağıda verdiğim kodları aratın ve silin;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#include "check_server.h"
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
        TOKEN("server_key")
        {
            CCheckServer::Instance().AddServerKey(value_string);
            continue;
        }

Server/game/src/input.cpp dosyasında aşağıda verdiğim kodları aratın ve silin;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#include "check_server.h"
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (!CCheckServer::Instance().IsValid())
    {
        ClearAdminPages();
        return;
    }

Server/game/src/input_auth.cpp dosyasında aşağıda verdiğim kodları aratın ve siliniz;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#include "check_server.h"

Bu koddan iki tane var. İkisini de silin.
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (!CCheckServer::Instance().IsValid())
    {
        extern void ClearAdminPages();
        ClearAdminPages();
        exit(1);
        return;
    }

Server/game/src/main.cpp dosyasında aşağıda verdiğim kodları aratın ve siliniz;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#include "check_server.h"
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    CCheckServer checkServer;

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
        if (!CCheckServer::Instance().CheckIP(g_szPublicIP)) {
            char pszRevision[128] = "I don't care";
#ifdef _WIN32
            fprintf(stderr, "[main] Check IP failed\n");
#else
            strncpy (pszRevision,  __SVN_VERSION__, sizeof(pszRevision));
#endif
            LogManager::Instance().InvalidServerLog(LC_GetLocalType(), g_szPublicIP, pszRevision);
        }


Server/game/src/makefile dosyasını açın ve aşağıda belirttiğim şekilde düzenlemeleri yapın.
Arat ve sil;
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
INCDIR += -I../../libserverkey


Arat;
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
LIBDIR += -L../../libthecore/lib -L../../libpoly -L../../libsql -L../../libgame/lib -L../../liblua/lib -L../../libserverkey

Değiştir;
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
LIBDIR += -L../../libthecore/lib -L../../libpoly -L../../libsql -L../../libgame/lib -L../../liblua/lib


Arat;
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
LIBS += -lthecore -lpoly -llua -llualib -lsql -lgame -lserverkey

Değiştir;
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
LIBS += -lthecore -lpoly -llua -llualib -lsql -lgame


Tüm işlemler bu kadardır. Bu işlemleri tamamladıktan sonra şu komutları yazarak tekrardan build ediniz.
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
gmake clean
gmake dep
gmake


Bu yazının tamamı MMO Tutkunları'na ait özgün içeriktir. Kaynağı gösterildiği sürece başka platformlarda paylaşılabilir.
 
Aynen işlevsiz kalıyor. Zaten kullanılmayan bir özellikti.
Kaldırılacaklar arasında limit_time, hackshield, gtest var :D
 
libserverkey hic bir sekilde kullanilmiyor mu? Kaldirilmasinin hic bir sekilde oyun uzerinde bir etkisi olmuyor mu?
 
Siz de benim gibi gmake clean yazdiktan sonra gmake dep yazmayi unutmayin yoksa derlenmez. gmake dep komutunun yaptigi sey tum kod dosyalarinin uzerinden gecerek hangisi hangi header dosyasina ihtiyac duyuyor onu kontrol ediyor.
 
işlemi yaptım simdi de
"
Makefile:61: *** missing separator. Stop.

"
hatası alıyorum
 
işlemi yaptım simdi de
"
Makefile:62: *** missing separator. Stop.

"
hatası alıyorum nasıl düzeltebilirm ?
 
Mainline sourcede libserverkey farklı eklenmiş sanırım. Arat dediğin kısımları bulamadım.
 
Üst