Metin2 Official Wolfman Karakteri

  • Konuyu açan Konuyu açan hasanmacit
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 16
  • Gösterim Gösterim 2K
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

hasanmacit

UsProject / discord: hasanmacit
Süper Moderatör
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
4.610
Çözümler
194
Beğeni
4.322
Puan
1.850
Ticaret Puanı
6
Tamamen officialdir. Atlama, zıplama, kanama atma veya herhangi bir sorunu yoktur. Anlatımda hata alma ihtimaliniz yoktur. İcon dosyaları eksik olabilir. Wolfmanli bir altyapıdan kolayca tamamlayabilirsiniz. Navicatta gerekli yerlere pid5 eklemeyi unutmayın (biri player tablosu diğeride account heralde onu tam hatırlamıyorum).

Eski sunucumdan kanıtlar.

36679_147e5e27b82006842d6289fc836d63ba.jpg


İndirme Linki
Revize edilecektir.

Virüs Total
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Son düzenleme:
ekledim evet denildiği üzere icon dosyaları eksik ancak tek eksikler onlar değil mesela etcde wolfmana ait 2 dosya eksik biri karakter ekranındaki yazısı diğeri karakter penceresindeki icon görüntüsü bunların dışında files(game/data) kısmındaki pc3 dosyaları verilmemiş bunu packtan tamamlayabiliriz ancak tek bir problemle karşı karşıyayım o da binekli veya bineksiz koşarken geriye atıyor eksiksiz eklediğime eminim lakin bu problemi nasıl çözebilirim bilemiyorum aklıma bir şey gelmiyor artık / teşekkürler bu arada
 
ekledim evet denildiği üzere icon dosyaları eksik ancak tek eksikler onlar değil mesela etcde wolfmana ait 2 dosya eksik biri karakter ekranındaki yazısı diğeri karakter penceresindeki icon görüntüsü bunların dışında files(game/data) kısmındaki pc3 dosyaları verilmemiş bunu packtan tamamlayabiliriz ancak tek bir problemle karşı karşıyayım o da binekli veya bineksiz koşarken geriye atıyor eksiksiz eklediğime eminim lakin bu problemi nasıl çözebilirim bilemiyorum aklıma bir şey gelmiyor artık / teşekkürler bu arada
data/pc3 yüzünden
 
ekledim evet denildiği üzere icon dosyaları eksik ancak tek eksikler onlar değil mesela etcde wolfmana ait 2 dosya eksik biri karakter ekranındaki yazısı diğeri karakter penceresindeki icon görüntüsü bunların dışında files(game/data) kısmındaki pc3 dosyaları verilmemiş bunu packtan tamamlayabiliriz ancak tek bir problemle karşı karşıyayım o da binekli veya bineksiz koşarken geriye atıyor eksiksiz eklediğime eminim lakin bu problemi nasıl çözebilirim bilemiyorum aklıma bir şey gelmiyor artık / teşekkürler bu arada
mavim seni mahcup ettiğim için çok üzgünüm hem seni hemde diğer üyeleri mağdur etmemek için bir kaç güne güncelleyip çözelim bu işleri
 
@hasanmacit

1709479934429.webp


char_resist.cpp ye bleeding_eventin EVENTFUNC'u ve EVENTINFO'sunu koymamışsın ve bu nedenle hata alıyorum, paylaşırsanız sevinirim.
 
Gerek kalmadı, birilerine faydası dokunur diye aldığım çözümünü paylaşıyorum.


Python:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER
EVENTINFO(TBleedingEventInfo)
{
 DynamicCharacterPtr ch;
 int count;
 DWORD attacker_pid;

 TBleedingEventInfo()
 : ch()
 , count(0)
 , attacker_pid(0)
 {
 }
};

EVENTFUNC(bleeding_event)
{
 TBleedingEventInfo * info = dynamic_cast<TBleedingEventInfo *>( event->info );

 if ( info == NULL )
 {
 sys_err( "bleeding_event> <Factor> Null pointer" );
 return 0;
 }

 LPCHARACTER ch = info->ch;

 if (ch == NULL) { // <Factor>
 return 0;
 }
 LPCHARACTER pkAttacker = CHARACTER_MANAGER::instance().FindByPID(info->attacker_pid);

 int dam = ch->GetMaxHP() * GetBleedingDamageRate(ch) / 1000;
 if (test_server) ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_NOTICE, "Bleeding Damage %d", dam);

 if (ch->Damage(pkAttacker, dam, DAMAGE_TYPE_BLEEDING))
 {
 ch->m_pkBleedingEvent = NULL;
 return 0;
 }

 --info->count;

 if (info->count)
 return PASSES_PER_SEC(3);
 else
 {
 ch->m_pkBleedingEvent = NULL;
 return 0;
 }
}
#endif
 
Son düzenleme:
marty source kullanmıyorum clientmanagerboot nasıl düzenlemeliyim ? @hasanmacit
txt proto kullanıyorum
bool CClientManager::MirrorMobTableIntoDB()
{ bu komut mevcut
 
marty source kullanmıyorum clientmanagerboot nasıl düzenlemeliyim ? @hasanmacit
txt proto kullanıyorum
bool CClientManager::MirrorMobTableIntoDB()
{ bu komut mevcut
wolfman ekli fileslerin dosyalarıyla karşılaştırabilirsin. şuan ne eklenicek oraya hatırlamıyorum bile
 
paylaşılan çoğu fileste no txt db galiba bu yüzden farklı kodlar :/
 
Konuyu kapatıyorum. Dosyaları hazırladığım tarihte eksikmiş. Ben eklemişim ama hata alıp çözdüğüm yerleri anlatıma eklememişim o zamanlar sanırım. Revize ettiğimde tekrar açarım. Mağdur olan kişiler için özür dilerim.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst