Doğukan Taydaş

Moderatör
Moderatör
Premium Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
736
Çözümler
55
Beğeni
1.497
Puan
1.179
Ticaret Puanı
0
:mmt-videolar:
cb431f02bacb5e8fc354cb8b0c63b0fc.gif
b12c45d0654bab15c33eecfc2a25fcaf.gif

GameLib/ActorInstanceBattle.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
bool CActorInstance::CanAct()
{
    if (IsDead())
        return false;

    if (IsStun())
        return false;

    if (IsParalysis())
        return false;

    if (IsFaint())
        return false;

    if (IsSleep())
        return false;

    return true;
}
burayı böyle değiştiriniz.
GameLib/ActorInstanceBattle.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
bool CActorInstance::CanAct()
{
    if (IsDead())
        return false;

    if (IsStun())
        return false;

    if (IsParalysis())
        return false;

    if (IsFaint())
        return false;

    if (IsSleep())
        return false;

    if (IsKnockDown()){ return false; }
    if (__IsStandUpMotion()){ return false; }

    return true;
}
 
Böyle kullanın

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef KAYMA_SORUN_FIX
    if (IsKnockDown())
        { return false; }
#endif
 
Üst