Işınlanma yüzüğüyle ışınlanınca çarın canı yarıya düşüyor her ışınlanmada bunun fixi varmış sanırım onuda yaptım fakat hiçbirşey değişmedi
SetHP(t->hp);
SetSP(t->sp);
SetHP(GetMaxHP());
SetSP(GetMaxSP());
short hp;
short sp;
int hp;
int sp;
bu zaten bende fixli ama hala aynı sorun var razuning v5 filesini kullanıyorum sitedekiSource/Server/game/src/char.cpp :
Gir ve arat:
C++:SetHP(t->hp); SetSP(t->sp);
Şu şekilde değiştir:
C++:SetHP(GetMaxHP()); SetSP(GetMaxSP());
Source/Server/common/tables.h :
Gir ve arat:
C++:short hp; short sp;
Şu şekilde değiştir:
C++:int hp; int sp;
Alıntıdır.
- XPyrion
- hp düşmesi işınlanınca hp - sp düşmesi fix sp düşmesi
- Yanıt: 11
- Forum: C++ / C# / Python
bu zaten bende fixli ama hala aynı sorun var razuning v5 filesini kullanıyorum sitedeki
Arat;
void CInputLogin::Entergame(LPDESC d, const char * data)
İçinde bul;
ch->ReviveInvisible(5);
Altına ekle;
ch->PointChange(POINT_HP, ch->GetMaxHP() - ch->GetHP());
ch->PointChange(POINT_SP, ch->GetMaxSP() - ch->GetSP());
m_pkOwner->ComputePoints();
dediğini yaptım 7k can azalıyordu şimdi cok azcık azalıyor ama onu nasıl düzelticem ki acaba bugu video olarak yükledim burdainput_login.cpp:Arat; void CInputLogin::Entergame(LPDESC d, const char * data) İçinde bul; ch->ReviveInvisible(5); Altına ekle; ch->PointChange(POINT_HP, ch->GetMaxHP() - ch->GetHP()); ch->PointChange(POINT_SP, ch->GetMaxSP() - ch->GetSP());
extra varsa bunuda yap
PetSystem.cpp summon bloğu içersinde aratıp ve silin.:m_pkOwner->ComputePoints();
dediğini yaptım 7k can azalıyordu şimdi cok azcık azalıyor ama onu nasıl düzelticem ki acaba bugu video olarak yükledim burda
nasıl yani 5 yazan yeri arttırıyımmı azaltayımmı? ch->ReviveInvisible(5);5 yazan değerle oyna bi bakalım
ilk artır bak sonuca olamzsa tam tersi eksilt ne fark olacaknasıl yani 5 yazan yeri arttırıyımmı azaltayımmı? ch->ReviveInvisible(5);
quest move_ring2 begin
state start begin
when 70058.use begin
say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
say("Nereye gitmek istiyorsun?")
local s = select("Köyler","Orman Bölgeleri","Örümcek Zindanı ","Sürgün Mağarası ","Diğer Bölgeler","Kapat ")
if s == 1 then
say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
local ss = select("Kırmızı Bayrak (1.Köy)","Kırmızı Bayrak (2.Köy)","Sarı Bayrak (1.Köy)","Sarı Bayrak (2.Köy)","Mavi Bayrak (1.Köy)","Mavi Bayrak (2.Köy)","Vazgeç ")
if ss == 1 then
pc.warp(474300,954800)
elseif ss == 2 then
pc.warp(360800,877600)
elseif ss == 3 then
pc.warp(63800,166400)
elseif ss == 4 then
pc.warp(138500,234900)
elseif ss == 5 then
pc.warp(959800,268400)
elseif ss == 6 then
pc.warp(873100,242600)
end
elseif s == 2 then
say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
local sss = select("Hayalet Orman","Kızıl Orman Başlangıcı ","Kızıl Orman Sonu","Vazgeç ")
if sss == 1 then
pc.warp(288700,5700)
elseif sss == 2 then
pc.warp(1119900,70800)
elseif sss == 3 then
pc.warp(1118100,8600)
end
elseif s == 3 then
say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
local zindan = select("Örümcek Zindanı 1. Kat Başı ","Örümcek Zindanı 2. Kat Sonu","Vazgeç ")
if zindan == 1 then
pc.warp(59800,497300)
elseif zindan == 2 then
pc.warp(704100,521900)
end
elseif s == 4 then
say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
say("Sürgün Mağarası girişine ışınlanıyorsun...")
wait()
pc.warp(284400,810700)
elseif s == 5 then
say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
local sssssss = select("Seungryong Vadisi","Sohan Dağı ","Yongbi Çölü ","Doyyumhwan","Devler Diyarı ","Şeytan Kulesi","Nemere'nin Gözetleme Kulesi","Şeytan Katakombu","Vazgeç ")
if sssssss == 1 then
pc.warp(336000,755600)
elseif sssssss == 2 then
pc.warp(436400,215600)
elseif sssssss == 3 then
pc.warp(296800,547400)
elseif sssssss == 4 then
pc.warp(600800,687400)
elseif sssssss == 5 then
pc.warp(829900,763300)
elseif sssssss == 6 then
pc.warp(590500,110500)
elseif sssssss == 7 then
pc.warp(432792,165998)
elseif sssssss == 8 then
pc.warp(591100,99300)
end
elseif s == 6 then
end
end
end
end
sanırım sorun fixlendi fakat ben ışınlanam yüzügünü 70058 diye değiştirdim şimdi ikiside çalışmıyor :dyuzuk.quest:quest move_ring2 begin state start begin when 70058.use begin say_title("Işınlanma Yüzüğü ") say("Nereye gitmek istiyorsun?") local s = select("Köyler","Orman Bölgeleri","Örümcek Zindanı ","Sürgün Mağarası ","Diğer Bölgeler","Kapat ") if s == 1 then say_title("Işınlanma Yüzüğü ") local ss = select("Kırmızı Bayrak (1.Köy)","Kırmızı Bayrak (2.Köy)","Sarı Bayrak (1.Köy)","Sarı Bayrak (2.Köy)","Mavi Bayrak (1.Köy)","Mavi Bayrak (2.Köy)","Vazgeç ") if ss == 1 then pc.warp(474300,954800) elseif ss == 2 then pc.warp(360800,877600) elseif ss == 3 then pc.warp(63800,166400) elseif ss == 4 then pc.warp(138500,234900) elseif ss == 5 then pc.warp(959800,268400) elseif ss == 6 then pc.warp(873100,242600) end elseif s == 2 then say_title("Işınlanma Yüzüğü ") local sss = select("Hayalet Orman","Kızıl Orman Başlangıcı ","Kızıl Orman Sonu","Vazgeç ") if sss == 1 then pc.warp(288700,5700) elseif sss == 2 then pc.warp(1119900,70800) elseif sss == 3 then pc.warp(1118100,8600) end elseif s == 3 then say_title("Işınlanma Yüzüğü ") local zindan = select("Örümcek Zindanı 1. Kat Başı ","Örümcek Zindanı 2. Kat Sonu","Vazgeç ") if zindan == 1 then pc.warp(59800,497300) elseif zindan == 2 then pc.warp(704100,521900) end elseif s == 4 then say_title("Işınlanma Yüzüğü ") say("Sürgün Mağarası girişine ışınlanıyorsun...") wait() pc.warp(284400,810700) elseif s == 5 then say_title("Işınlanma Yüzüğü ") local sssssss = select("Seungryong Vadisi","Sohan Dağı ","Yongbi Çölü ","Doyyumhwan","Devler Diyarı ","Şeytan Kulesi","Nemere'nin Gözetleme Kulesi","Şeytan Katakombu","Vazgeç ") if sssssss == 1 then pc.warp(336000,755600) elseif sssssss == 2 then pc.warp(436400,215600) elseif sssssss == 3 then pc.warp(296800,547400) elseif sssssss == 4 then pc.warp(600800,687400) elseif sssssss == 5 then pc.warp(829900,763300) elseif sssssss == 6 then pc.warp(590500,110500) elseif sssssss == 7 then pc.warp(432792,165998) elseif sssssss == 8 then pc.warp(591100,99300) end elseif s == 6 then end end end end
birde quest değiştir bu quest okut yüzük kodu 70058 birde onla ışınlan bakalım ne değişiklik olacak
bahsettiğiniz kod bloğu karakter ışınlandığında veya tekrar doğduğunda ne kadar süre görünmez olması gerektiğiyle alakalı.5 yazan değerle oyna bi bakalım
ch->PointChange(POINT_HP, ch->GetMaxHP() - ch->GetHP());
ch->PointChange(POINT_SP, ch->GetMaxSP() - ch->GetSP());
sadasdas nasıl yav "/usr/game/share/locale/turkey/quest/object/40002/use" sekmesine girerek oradaki "move_ring2.start" dosyasını silip tekrardan puttye geçerek "tekrar quest okut ve oyuna geçerek "reload q" çek tekrar baksanırım sorun fixlendi fakat ben ışınlanam yüzügünü 70058 diye değiştirdim şimdi ikiside çalışmıyor :d
evet büyük ihtimal sorun başka yerde fakat can manayı yenilediği icin can azalması anlaşılmıyor 1 saniyede yeniliyorbahsettiğiniz kod bloğu karakter ışınlandığında veya tekrar doğduğunda ne kadar süre görünmez olması gerektiğiyle alakalı.
Kod:ch->PointChange(POINT_HP, ch->GetMaxHP() - ch->GetHP()); ch->PointChange(POINT_SP, ch->GetMaxSP() - ch->GetSP());
burada ise karakterin eksik can ve manasını yenilemek için bir işlem yapılıyor muhtemelen sorununuz başka bir yerden dolayı kaynaklanıyor.
yüzüğünü akşam yaparım o mesele değil eski yüzük questin zaten ftp de vardır olmadı onu geri okut sorun kalkar ortadanaynı bu eşyadamı sıkıntı var acaba
yüzük fixlendi öbür yüzükde çalışmadı 70098 de 40002 de çalıştı fakat buseferde hp normal sp yarıda başlıyor :dyüzüğünü akşam yaparım o mesele değil eski yüzük questin zaten ftp de vardır olmadı onu geri okut sorun kalkar ortadan
knk anlamadım vala benden daha bilgili arladaşlar illaki yardım edeceklerdir sanayüzük fixlendi öbür yüzükde çalışmadı 70098 de 40002 de çalıştı fakat buseferde hp normal sp yarıda başlıyor :d