- Mesaj
- 234
- Çözümler
- 14
- Beğeni
- 630
- Puan
- 839
- Ticaret Puanı
- 0
Forumda Bulunmasını İstedim Paylaştım ALINTIDIR!
Derleme İşlemini Yaptıktan Sonra Yeni Çıkan Libleri Extern->library İçerisine Atınız
discord_rpc.h:
//ARA :
const char* spectateSecret;
//ALTINA EKLE :
const char* buttonLabel;
const char* buttonURL;
PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp:
//ARA :
Discord_UpdatePresence(&discordPresence);
//ÜSTÜNE EKLE :
/*Join Button*/
discordPresence.buttonLabel = "Araf2'nin Discord'una Katilin";
discordPresence.buttonURL = "";//Sunucunun Davet Linkini Girin
serialization.cpp:
//ARA :
if ((presence->partyId && presence->partyId[0]) || presence->partySize || presence->partyMax)
{
WriteObject party(writer, "party");
WriteOptionalString(writer, "id", presence->partyId);
if (presence->partySize && presence->partyMax)
{
WriteArray size(writer, "size");
writer.Int(presence->partySize);
writer.Int(presence->partyMax);
}
}
//ALTINA EKLE :
if (presence->buttonLabel && presence->buttonLabel[0] && presence->buttonURL && presence->buttonURL[0])
{
WriteArray assets(writer, "buttons");
WriteObject btn1(writer);
WriteOptionalString(writer, "label", presence->buttonLabel);
WriteOptionalString(writer, "url", presence->buttonURL);
}
Derleme İşlemini Yaptıktan Sonra Yeni Çıkan Libleri Extern->library İçerisine Atınız
Son düzenleme: