Metin2 Discord-Rich-Presence Sunucuya Katıl Butonu

  • Konuyu açan Konuyu açan Darklovers
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 17
  • Gösterim Gösterim 2K

Darklovers

Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır.
MT Üye
Mesaj
234
Çözümler
14
Beğeni
630
Puan
839
Ticaret Puanı
0
Forumda Bulunmasını İstedim Paylaştım ALINTIDIR!

Ekran Alıntısı.PNG

discord_rpc.h:
Genişlet Daralt Kopyala
//ARA :
    const char*        spectateSecret;

//ALTINA EKLE :
    const char*        buttonLabel;
    const char*        buttonURL;

PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
//ARA :
    Discord_UpdatePresence(&discordPresence);

//ÜSTÜNE EKLE :
    /*Join Button*/
    discordPresence.buttonLabel = "Araf2'nin Discord'una Katilin";
    discordPresence.buttonURL = "";//Sunucunun Davet Linkini Girin

serialization.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
//ARA :
                if ((presence->partyId && presence->partyId[0]) || presence->partySize || presence->partyMax)
                {
                    WriteObject party(writer, "party");
                    WriteOptionalString(writer, "id", presence->partyId);
                    if (presence->partySize && presence->partyMax)
                    {
                        WriteArray size(writer, "size");
                        writer.Int(presence->partySize);
                        writer.Int(presence->partyMax);
                    }
                }

//ALTINA EKLE :
                if (presence->buttonLabel && presence->buttonLabel[0] && presence->buttonURL && presence->buttonURL[0])
                {
                    WriteArray assets(writer, "buttons");
                    WriteObject btn1(writer);
                    WriteOptionalString(writer, "label", presence->buttonLabel);
                    WriteOptionalString(writer, "url", presence->buttonURL);
                }

Derleme İşlemini Yaptıktan Sonra Yeni Çıkan Libleri Extern->library İçerisine Atınız
 
Son düzenleme:
Derleme İşlemini Yaptıktan Sonra Yeni Çıkan Libleri Extern->library İçerisine Atınız

şu olay ne anlatabilrmisiniz clienti derliyom ama
1700219122104.webp

şöyle bi hata veriyo nasıl çözebilirim acaba
 
Derleme İşlemini Yaptıktan Sonra Yeni Çıkan Libleri Extern->library İçerisine Atınız

şu olay ne anlatabilrmisiniz clienti derliyom ama
14275 eklentisini görüntüle
şöyle bi hata veriyo nasıl çözebilirim acaba
önce discord rpcyi derlemen gerekiyor sonra ondan çıkan libi externe atıp client sourceni derlersen sorun çözülür diye ümit ediyorum
 
önce discord rpcyi derlemen gerekiyor sonra ondan çıkan libi externe atıp client sourceni derlersen sorun çözülür diye ümit ediyorum
hemen deniyorum sanırım bi tık bozmuş olabilirim clienti eklediğim dosyaları kaldrıdım tekrar derledim böyle sorun var
1700221542643.webp


hemen geri ekleyip deniycem bu arada discord rpcyi derlediğimde libler nerede olacak
 
hemen deniyorum sanırım bi tık bozmuş olabilirim clienti eklediğim dosyaları kaldrıdım tekrar derledim böyle sorun var
14276 eklentisini görüntüle

hemen geri ekleyip deniycem bu arada discord rpcyi derlediğimde libler nerede olacak
discord rpcnin build videosu için malinin videosu var diye biliyorum onu izlersen çözersin o kısmı çünkü maalesef aklımda değil. bu senin aldığın hata neyden kaynaklı onunla ilgili bir fikrim yok eklediğin bir sistem vardır onla alakalıdır belki.
 
discord rpcnin build videosu için malinin videosu var diye biliyorum onu izlersen çözersin o kısmı çünkü maalesef aklımda değil. bu senin aldığın hata neyden kaynaklı onunla ilgili bir fikrim yok eklediğin bir sistem vardır onla alakalıdır belki.
evet 1 video buldum izleyip yapıcam şuan bozuldu sanırım client src onu bi düzeltiyim bu arada discord_rpc yi build alınca direk lib gidiyo bizim attacağımız yere diğerleri vs_filese gidiyo hangisiyle derliyosan içinde bulunuyo
 
Eski yedeklerimi attım üzerinde bi değişiklik yapmadım hala bu sorun var neden acaba böyle çözülmedi yanlış birşeymi var bilen bi arkadaşım varmı acaba

1700236167777.webp
 
Eski yedeklerimi attım üzerinde bi değişiklik yapmadım hala bu sorun var neden acaba böyle çözülmedi yanlış birşeymi var bilen bi arkadaşım varmı acaba

14277 eklentisini görüntüle
Var olmayan bir fonksiyon döndürmeye çalışıyor.

PythonWindowManager.h
PythonWindowManager.cpp
PythonWindowManagerModule.cpp

dosyalarında RegisterLine fonksiyonlarını incele.
 
Var olmayan bir fonksiyon döndürmeye çalışıyor.

PythonWindowManager.h
PythonWindowManager.cpp
PythonWindowManagerModule.cpp

dosyalarında RegisterLine fonksiyonlarını incele.
aslında o fonksiyon var bi kaç satır olarak rendertarget vardı sistemlere bakarak kaldırdım extra olarak Render targetin .cpp ve .h vardı onları direk delete ederek kaldırıdm projeden kaldır demedim visualden ondanmı kaynklı diye düşünüyorum

PythonWindowManagerModule.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
// Line
PyObject * wndMgrRegisterLine(PyObject * poSelf, PyObject * poArgs)
{
    PyObject * po;
    if (!PyTuple_GetObject(poArgs, 0, &po))
        return Py_BuildException();
    char * szLayer;
    if (!PyTuple_GetString(poArgs, 1, &szLayer))
        return Py_BuildException();

    UI::CWindow * pWindow = UI::CWindowManager::Instance().RegisterLine(po, szLayer);
    return Py_BuildValue("i", pWindow);


Başka Satırda ;
        { "RegisterLine",                wndMgrRegisterLine,                    METH_VARARGS },

}


PythonWindowManager.h:
Genişlet Daralt Kopyala
            CWindow *    RegisterLine(PyObject * po, const char * c_szLayer);

3 dosyada sadece bu kodlar var ama PythonWindowManager.cpp de yok acaba renderargeti silerken ondanmı sildimde onu bulamadığı için hata veriyo olabilrmi orda yok çünkü o fonksiyon
 
aslında o fonksiyon var bi kaç satır olarak rendertarget vardı sistemlere bakarak kaldırdım extra olarak Render targetin .cpp ve .h vardı onları direk delete ederek kaldırıdm projeden kaldır demedim visualden ondanmı kaynklı diye düşünüyorum

PythonWindowManagerModule.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
// Line
PyObject * wndMgrRegisterLine(PyObject * poSelf, PyObject * poArgs)
{
    PyObject * po;
    if (!PyTuple_GetObject(poArgs, 0, &po))
        return Py_BuildException();
    char * szLayer;
    if (!PyTuple_GetString(poArgs, 1, &szLayer))
        return Py_BuildException();

    UI::CWindow * pWindow = UI::CWindowManager::Instance().RegisterLine(po, szLayer);
    return Py_BuildValue("i", pWindow);


Başka Satırda ;
        { "RegisterLine",                wndMgrRegisterLine,                    METH_VARARGS },

}


PythonWindowManager.h:
Genişlet Daralt Kopyala
            CWindow *    RegisterLine(PyObject * po, const char * c_szLayer);

3 dosyada sadece bu kodlar var ama PythonWindowManager.cpp de yok acaba renderargeti silerken ondanmı sildimde onu bulamadığı için hata veriyo olabilrmi orda yok çünkü o fonksiyon
PythonWindowManager.cpp içinde bu fonksiyon yoksa o yüzden veriyor hatayı.
 
PythonWindowManager.cpp içinde bu fonksiyon yoksa o yüzden veriyor hatayı.
ahh yaa haklısın orda yokmuş

PythonWindowManager.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
    CWindow * CWindowManager::RegisterLine(PyObject * po, const char * c_szLayer)
    {
        assert(m_LayerWindowMap.end() != m_LayerWindowMap.find(c_szLayer));

        CWindow * pWin = new CLine(po);
        m_LayerWindowMap[c_szLayer]->AddChild(pWin);

#ifdef __WINDOW_LEAK_CHECK__
        gs_kSet_pkWnd.insert(pWin);
#endif
        return pWin;
    }

şu satırı fazla silmişim ondan kaynaklıymış çok teşekkür ederim derledim düzeldi
 
Son düzenleme:
bu sistemin normal hali varmı? yani direk ekledikten sonra bu butonları eklicemde sistemin kendisi mevcutmu
 
bu sistemin normal hali varmı? yani direk ekledikten sonra bu butonları eklicemde sistemin kendisi mevcutmu
Bu sadece buton, sanırım sistem bu forumda paylaşılmamış. Yakında paylaşırım. Şuanlık bunu kullanabilirsin.

//Link Kaldırıldı

Düzeltme : Sistemin tamamnı paylaştım. aşağıdan gidebilrsin.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst