- Mesaj
- 239
- Çözümler
- 3
- Beğeni
- 144
- Puan
- 774
- Ticaret Puanı
- 0
Merhabalar arkadaşlar,
Bu questi beğendiğim için buradada paylaşmak istedim hayırlı kullanimlar.
Quest açıklaması;
"Metin Kesici Etkinliği" adı verdiğim kendim yazdığım bir Etkinlik, ilk 100 metini kesen oyunculara özel bir ödül verilmesini sağlar. Aşağıda etkinlik adımlarının açıklamalarını bulabilirsiniz:
1. Oyuncular "Etkinlik Başlat" adlı bir seçenekle etkinliğe katılmayı seçerler.
2. Etkinlik başladığında, katılımcılara etkinlik hakkında bilgi verilir.
3. Etkinlik sırasında oyuncular metin kesmeye başlar ve kesilen metin sayısı takip edilir.
4. İlk 100 metini kesen oyunculara ödül verilir.
5. Etkinlik tamamlandığında, oyuncular "Etkinlik Bitti" adlı bir seçenekle etkinliği sonlandırır.
6. Eğer etkinlik tamamlanmamışsa, oyunculara etkinliğin devam ettiği ve ilk 100 metini kesene kadar devam edeceği bildirilir.
7. Eğer etkinlik tamamlandıysa ve oyuncu ödülü daha önce almamışsa, ödül verilir ve oyuncuya tebrikler mesajı iletilir.
8. Eğer etkinlik tamamlandıysa ve oyuncu ödülü daha önce almışsa, oyuncuya etkinliğin zaten tamamlandığı bilgisi iletilir.
9. Etkinlik başlamadan veya bitirilmeden "Etkinlik Bitti" seçeneği seçilirse, ilgili duruma göre uygun mesajlar verilir.
Bu etkinlik, ilk 100 metini kesen oyunculara özel bir deneyim sunmayı ve onları ödüllendirmeyi amaçlar. Ödül eşyası ve diğer etkinlik ayrıntıları, ihtiyaçlarınıza ve oyununuzun gereksinimlerine göre özelleştirilebilir.
Bu questi beğendiğim için buradada paylaşmak istedim hayırlı kullanimlar.
Quest açıklaması;
"Metin Kesici Etkinliği" adı verdiğim kendim yazdığım bir Etkinlik, ilk 100 metini kesen oyunculara özel bir ödül verilmesini sağlar. Aşağıda etkinlik adımlarının açıklamalarını bulabilirsiniz:
1. Oyuncular "Etkinlik Başlat" adlı bir seçenekle etkinliğe katılmayı seçerler.
2. Etkinlik başladığında, katılımcılara etkinlik hakkında bilgi verilir.
3. Etkinlik sırasında oyuncular metin kesmeye başlar ve kesilen metin sayısı takip edilir.
4. İlk 100 metini kesen oyunculara ödül verilir.
5. Etkinlik tamamlandığında, oyuncular "Etkinlik Bitti" adlı bir seçenekle etkinliği sonlandırır.
6. Eğer etkinlik tamamlanmamışsa, oyunculara etkinliğin devam ettiği ve ilk 100 metini kesene kadar devam edeceği bildirilir.
7. Eğer etkinlik tamamlandıysa ve oyuncu ödülü daha önce almamışsa, ödül verilir ve oyuncuya tebrikler mesajı iletilir.
8. Eğer etkinlik tamamlandıysa ve oyuncu ödülü daha önce almışsa, oyuncuya etkinliğin zaten tamamlandığı bilgisi iletilir.
9. Etkinlik başlamadan veya bitirilmeden "Etkinlik Bitti" seçeneği seçilirse, ilgili duruma göre uygun mesajlar verilir.
Bu etkinlik, ilk 100 metini kesen oyunculara özel bir deneyim sunmayı ve onları ödüllendirmeyi amaçlar. Ödül eşyası ve diğer etkinlik ayrıntıları, ihtiyaçlarınıza ve oyununuzun gereksinimlerine göre özelleştirilebilir.
metin_kesici.lua:
quest first_100_metin_event begin
state start begin
when 20001.chat."Etkinlik Başlat" begin
say_title("Metin Kesici Etkinliği")
say("Bu etkinlikte, ilk 100 metin kesen oyuncuya özel bir ödül verilecektir.")
say("Eğer ilk 100 oyuncu arasına girmeyi başarırsanız, ödülü kazanacaksınız.")
local start_event = select("Evet, etkinliğe katılmak istiyorum.", "Hayır, teşekkürler.")
if start_event == 2 then
say("Anladım, başka bir zaman katılabilirsiniz. İyi oyunlar!")
return
end
say("Etkinlik başladı!")
say("İlk 100 metini kesen oyuncular, ödülü kazanacak.")
pc.setqf("first_100_metin_count", 0) -- Metin kesme sayısını sıfırla
pc.setqf("first_100_metin_reward_given", 0) -- Ödül verildiğini sıfırla
pc.setqf("first_100_metin_event_active", 1) -- Etkinlik aktif olarak işaretle
end
when 20001.chat."Etkinlik Bitti" begin
local event_active = pc.getqf("first_100_metin_event_active")
if event_active == 1 then
local metin_count = pc.getqf("first_100_metin_count")
if metin_count < 100 then
say_title("Metin Kesici Etkinliği")
say("Etkinlik henüz bitmedi. İlk 100 metini kesene kadar devam edecektir.")
else
local reward_item_vnum = 12345 -- Ödül olarak verilecek eşyanın vnum değeri
if pc.getqf("first_100_metin_reward_given") == 0 then
pc.give_item2(reward_item_vnum, 1) -- Ödül eşyasını oyuncuya ver
pc.setqf("first_100_metin_reward_given", 1) -- Ödül verildiğini işaretle
say_title("Metin Kesici Etkinliği")
say("Tebrikler! İlk 100 metini keserek etkinliği tamamladınız.")
say("Ödülünüz size verildi. İyi oyunlar!")
else
say_title("Metin Kesici Etkinliği")
say("Etkinlik zaten tamamlandı. Ödülü daha önce aldınız.")
end
pc.setqf("first_100_metin_event_active", 0) -- Etkinlik bitirildiğini işaretle
end
else
say_title("Metin Kesici Etkinliği")
say("Henüz etkinlik başlamadı. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.")
end
end