Öneri metin 2 harekat ve saldırı hız limitlendirme ile ilgili öneri

  • Konuyu açan Konuyu açan mt2go2
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 4
  • Gösterim Gösterim 2K
Konu sahibi önerilerinizi bekliyor. Konuya yorum yazabilirsiniz.

mt2go2

Üye
Üye
Mesaj
203
Çözümler
2
Beğeni
96
Puan
464
Ticaret Puanı
0
Metin2 de level hilesi çıkmadı.yani 99 level olan bı server de 120 level olumamiyor.bunun sebebini Max levelle sınırlanması olarak düşünüyorum.ayni sınırlandırma atacak speed ve movspeede gelemez mi en azından vslik sunucularda iş görür
 
Bahsettiğiniz şey hız hilelerini engellemek ise, bunun en doğru yolu bence sınırlandırma yapmak yerine client korumasını arttırmaktır.
DLL Inject türündeki girişimleri ve Cheat Engine gibi yazılımlarla etkileşim halinde bulunamayacak şekilde bir koruma sağlansa daha kesin bir sonuç verir diye düşünüyorum.

Levelle ilgili hile kolay kolay çıkamaz çünkü level olayı, hız olaylarından çok farklı ve geniş bir yelpazeye sahip.
Mesela hız dediğimiz olay tek bir olaydır. Karakter ya hızlı gider, ya da hızlı gider. Leveli ne olursa olsun, ya da itemli olsun yada olmasın bir karaktere hız değeri atanabilir.

Ancak levelde işin içine statü hesaplamaları, ilgili level sınırlarını aşmak vs. gibi faktörler de giriyor. Yani isteği karşılayan bir level hilesi yapılacaksa eğer, bu saydıklarım ve daha fazlasının da üstesinden gelmesi gerekiyor. Ki bu da neredeyse imkansız. Aksi takdirde sadece tek başına level yazısını değiştirmenin hiç bir faydası olmayacaktır doğal olarak.
 
Bahsettiğiniz şey hız hilelerini engellemek ise, bunun en doğru yolu bence sınırlandırma yapmak yerine client korumasını arttırmaktır.
DLL Inject türündeki girişimleri ve Cheat Engine gibi yazılımlarla etkileşim halinde bulunamayacak şekilde bir koruma sağlansa daha kesin bir sonuç verir diye düşünüyorum.

Levelle ilgili hile kolay kolay çıkamaz çünkü level olayı, hız olaylarından çok farklı ve geniş bir yelpazeye sahip.
Mesela hız dediğimiz olay tek bir olaydır. Karakter ya hızlı gider, ya da hızlı gider. Leveli ne olursa olsun, ya da itemli olsun yada olmasın bir karaktere hız değeri atanabilir.

Ancak levelde işin içine statü hesaplamaları, ilgili level sınırlarını aşmak vs. gibi faktörler de giriyor. Yani isteği karşılayan bir level hilesi yapılacaksa eğer, bu saydıklarım ve daha fazlasının da üstesinden gelmesi gerekiyor. Ki bu da neredeyse imkansız. Aksi takdirde sadece tek başına level yazısını değiştirmenin hiç bir faydası olmayacaktır doğal olarak.
benim demek istediğim oyunda bi sınırlandırma yapılabiliyor.
mesela harekaz hızı char cpp de byte 170 olarak sınırlandırılmış.

bytede 0 ila 255 arasındaki sayıları kapsıyor.
belki clientte b i yerde harekat hızıyla ilgili atamada byte yerine word kullanılmıştır.
wordde
0 …65536 aralığında
harekat hızıyla olan ilgili yeri byte yaparsak belki sorun çözülür.

emek svde işe yaramaz ama wslik svde iş görür.

amaç burda sınır koymakdan kasıt. bu harekat hızının üstüne bir yol bulundurmamak.yani bu değerin üstüne çıkabilme yollarını kapatmak değilde bu yolları hiç yapmamak.
örneğin byte olursa sınır 255 iken word kullanırsan sınır 65536 olur.

 
Client src de hareket hızı ve saldırı hızı packet.h de şu şekilde tanımlı;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    BYTE        bMovingSpeed;
    BYTE        bAttackSpeed

Ve bu değişken isimlerini client src nin içinde tüm dosyalarda arattığımda, kullanılan hiç bir yerde farklı bir türde tanımlandığını görmedim. Doğrudan packet.h değerini çekiyor.

Bunlara ek olarak battle.cpp dosyasındaki şu fonksiyonunda düzenlenmesi gerekebilir.

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
DWORD GET_ATTACK_SPEED(LPCHARACTER ch)
{
    ...
}
 
Client src de hareket hızı ve saldırı hızı packet.h de şu şekilde tanımlı;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    BYTE        bMovingSpeed;
    BYTE        bAttackSpeed

Ve bu değişken isimlerini client src nin içinde tüm dosyalarda arattığımda, kullanılan hiç bir yerde farklı bir türde tanımlandığını görmedim. Doğrudan packet.h değerini çekiyor.

Bunlara ek olarak battle.cpp dosyasındaki şu fonksiyonunda düzenlenmesi gerekebilir.

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
DWORD GET_ATTACK_SPEED(LPCHARACTER ch)
{
    ...
}
hepsini byte yaptım değişmedi.
 
Geri
Üst