Yardım martysama k envanter

  • Konuyu açan Konuyu açan eagleonlines
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 7
  • Gösterim Gösterim 50
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

eagleonlines

Üye
Üye
Mesaj
141
Çözümler
3
Beğeni
40
Puan
484
Ticaret Puanı
0
sistemi eklemeye çalışırken bir kod bloğunun olmadığını farkettim bu konuda yardımcı olabilecek var mı nereye ekleyebilirim.

arat
char_item.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
// Arat LPITEM CHARACTER::AutoGiveItem(DWORD dwItemVnum, BYTE bCount, int iRarePct, bool bMsg) İçinde
    if (iEmptyCell != -1)
    {
        if (bMsg)
            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("¾ÆÀÌÅÛ È¹µæ: %s"), item->GetName());

        if (item->IsDragonSoul())
            item->AddToCharacter(this, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, iEmptyCell));

ekle
char_item.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
        else if (item->IsSkillBook())
            item->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, iEmptyCell));
        else if (item->IsUpgradeItem())
            item->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, iEmptyCell));
        else if (item->IsStone())
            item->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, iEmptyCell));
        else if (item->IsBox())
            item->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, iEmptyCell));
        else if (item->IsEfsun())
            item->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, iEmptyCell));
        else if (item->IsCicek())
            item->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, iEmptyCell));
#endif
 
sistemi eklemeye çalışırken bir kod bloğunun olmadığını farkettim bu konuda yardımcı olabilecek var mı nereye ekleyebilirim.

arat
char_item.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
// Arat LPITEM CHARACTER::AutoGiveItem(DWORD dwItemVnum, BYTE bCount, int iRarePct, bool bMsg) İçinde
    if (iEmptyCell != -1)
    {
        if (bMsg)
            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("¾ÆÀÌÅÛ È¹µæ: %s"), item->GetName());

        if (item->IsDragonSoul())
            item->AddToCharacter(this, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, iEmptyCell));

ekle
char_item.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
        else if (item->IsSkillBook())
            item->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, iEmptyCell));
        else if (item->IsUpgradeItem())
            item->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, iEmptyCell));
        else if (item->IsStone())
            item->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, iEmptyCell));
        else if (item->IsBox())
            item->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, iEmptyCell));
        else if (item->IsEfsun())
            item->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, iEmptyCell));
        else if (item->IsCicek())
            item->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, iEmptyCell));
#endif
Terms in char_item.cpp
Totally different from what you will search for but they are there but only the names are changed
I tried to add the system before and discovered that so you should know the new terms first before adding the system
 
item.cpp içinde GetWindowInventoryEx var oraya ekleme yaparsan otomatik okuyacak
 
item.cpp içinde GetWindowInventoryEx var oraya ekleme yaparsan otomatik okuyacak
char.h:
Genişlet Daralt Kopyala
// Arat
    BYTE            bItemGrid[INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX];
    LPITEM            pItems[INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX];

arat demiş aratıyorum ama bendeki kod şöyle

char.h:
Genişlet Daralt Kopyala
// @fixme199 BEGIN
struct PlayerSlotT {
    std::array<LPITEM,INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX> pItems;
    std::array<BYTE,INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX> bItemGrid;
    std::array<LPITEM,DRAGON_SOUL_INVENTORY_MAX_NUM> pDSItems;
    std::array<WORD,DRAGON_SOUL_INVENTORY_MAX_NUM> wDSItemGrid;
    std::array<LPITEM,CUBE_MAX_NUM> pCubeItems;
#ifdef ENABLE_ACCE_COSTUME_SYSTEM
    std::array<TItemPosEx,ACCE_WINDOW_MAX_MATERIALS> pAcceMaterials;
#endif
    std::array<TQuickslot,QUICKSLOT_MAX_NUM> pQuickslot;
};

yani arattırdığı kodun içinde ki INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX tutuyor sadece bendekine göre nasıl uyarlayacağım.

koddaki gibi std::array olarak mı çeviricem
 
char.h:
Genişlet Daralt Kopyala
// Arat
    BYTE            bItemGrid[INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX];
    LPITEM            pItems[INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX];

arat demiş aratıyorum ama bendeki kod şöyle

char.h:
Genişlet Daralt Kopyala
// @fixme199 BEGIN
struct PlayerSlotT {
    std::array<LPITEM,INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX> pItems;
    std::array<BYTE,INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX> bItemGrid;
    std::array<LPITEM,DRAGON_SOUL_INVENTORY_MAX_NUM> pDSItems;
    std::array<WORD,DRAGON_SOUL_INVENTORY_MAX_NUM> wDSItemGrid;
    std::array<LPITEM,CUBE_MAX_NUM> pCubeItems;
#ifdef ENABLE_ACCE_COSTUME_SYSTEM
    std::array<TItemPosEx,ACCE_WINDOW_MAX_MATERIALS> pAcceMaterials;
#endif
    std::array<TQuickslot,QUICKSLOT_MAX_NUM> pQuickslot;
};

yani arattırdığı kodun içinde ki INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX tutuyor sadece bendekine göre nasıl uyarlayacağım.

koddaki gibi std::array olarak mı çeviricem
Adapt it in the same way and logic.
 
Geri
Üst