Yardım Marty Sama 5.4 Bineğe binememe sorunu

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

Tugian2Mt2shop

Tugian2-Mt2shopYazilim
MT Üye
Mesaj
244
Çözümler
3
Beğeni
149
Puan
774
Ticaret Puanı
0
Arkadaşlar merhabalar ben marty sama 5.4 kullanıyorum binek itemini slota takıyor fakat bineğe binmiyor npc.list den bakdım dosyaları mevcut sıkıntı yok mob olarakda çağırdığımdada geliyor ondada sorun yok ama binek üzerine binmiyor


0423_003529.webp


BUNU DENEDİM OLMADI
image.webp





kodlar:

char.cpp



arat



case POINT_MOUNT:
SetPoint(type, GetPoint(type) + amount);
val = GetPoint(type);


Altına ekle



MountVnum(val);





Char_item.cpp



Arat


if (item->IsOldMountItem()) // @fixme152
quest::CQuestManager::instance().SIGUse(GetPlayerID(), quest::QUEST_NO_NPC, item, false);
#ifdef ENABLE_MOU[HASH=2]#ifdef[/HASH]YSTEM
else if (item->IsNewMountItem()) {
const auto mountVnum = GetPoint(POINT_MOUNT);
MountVnum(mountVnum);
}
#endif

Degistir
[HASH=3]#endif[/HASH]


if (item->IsOldMountItem() || item->IsNewMountItem()) // @fixme152
quest::CQuestManager::instance().SIGUse(GetPlayerID(), quest::QUEST_NO_NPC, item, false);
 
Orijinal marty kullanıyorum bu binmeme olayını questten yapıyor daha önceden yaptığın düzenlemeler sıkıntı çıkartıyor olabilir
5.4 te yok ki. son sürümlerde kaldırıyor questi eski sürümler questle biniyor protosunda bozukluk var bence. benim official protodaki costume mountların 1 tanesini kendine alıp dener misin? @Tugian2Mt2shop
 
Sorunu ben de yaşadım çözdüm ama şuan hatırlamıyorum, sorun questten değil item_protodan sanırım mühürün apply1 değerinden bineği çekiyordu ama eklenen efsunlar sırası değiştiği için çalışmıyordu. Apply_mount ve defineledeki Enable costume mount system ex i sourcede kurcalamayı deneyin
 
Proto ile alakası olmadığını şuan çözdüm sorun questte.Arkadaşın verdiği questi okuttugumda bu seferde bosslara atak islememe sorunu yaratti
Konu alıtıdır

1.Game/src'den pvp.cpp açın

Kod:

switch( pkChr->GetMountVnum() )

bulun altında

Kod:

case 0:
case 20030:

olacaktır en altına

Kod:

case 20232:
case mobkodu: ekleyin. Örnegin ben yeni mob ekledim mobum mob_proto'daki kodu 20232 bunun damage vurmasını istiyorum o zaman case 20232: ekliyorum.

136895.png



2.UserInterface/InstanceBase.cpp açın

Kod:

if (m_pkActor)
{
DWORD mount = m_pkActor->GetRace();
switch (mount)
{

aynı şekil buradada case mevcut eklediğiniz case 20232: kodunuda bu listeye ekleyin

24e233.png
 
Son düzenleme:
Geri
Üst