Çözüldü MARKET SLOTLARI

  • Konuyu açan Konuyu açan suleyman06
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 8
  • Gösterim Gösterim 891
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

suleyman06

Bla bla
MT Üye
Mesaj
309
Çözümler
7
Beğeni
94
Puan
724
Ticaret Puanı
0
DOSTLAR MARKETİN SLOTLARINI NASIL BÜYÜTEBİLİRİM ACABA ?

market.png
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
çözümü buldum fakat
------------------------------------
CLİENT

UserInterface/Packet.h Açılır ve Aratılır
------------------------------------
şu dosya yolunu bulamadım açıklayabilcek varmıdır acaba
 
Client Source>UserInterface>Packet.h

Eğer filesı indirdiğinizde içindeki dosyalarda client source adında bir klasör varsa onun içinden devam edecekseniz.
Eğer elinizde client source klasörü yoksa bu işlemi yapamazsınız.
 
elimde client source klasörleri varda. o sourceyi ftp yemi build etcem nasıl oyuna entegre edebilirim client sourceyi
 
Düzenlemeleri yaptıktan sonra client sourceyi Visual Studio ile açıp Distrubite modunda build edeceksiniz.
Ardından client src>binary klasöründen yeni .exe dosyasını alıp oyun klasörünüze atın.
Burdan sonra o .exe dosyasından giriş yapacaksınız.
 
yani hocam anladığım kadarıyla.
sourceyi build etmeden önce.

UserInterface/Packet.h Açıp gereken ayarlamaları yaptıktan sonra visual dan build edip exe yi client dosyamın içine atınca build etmişmi oluyorum.
Yani her client sourceden değişiklik yapmak istersem önce dosyalardan deiştirip servere entegre etmek için tekrardan visualden build edip exe yi alıp tekrardan mı atıcam çalışma sistemi bu şekildemi acaba?
 
Aynen öyle. Böylelikle yapılan değişiklikler cliente tanıtılmış oluyor.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst