Çözüldü Lonca oluşturulmuyor

  • Konuyu açan Konuyu açan Happy Way
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 3
  • Gösterim Gösterim 52
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Happy Way

MT Üye
MT Üye
Mesaj
157
Çözümler
15
Beğeni
62
Puan
749
Ticaret Puanı
0
1015_181632.webp

Lonca oluşturamıyorum yukarıda gördüğünüz gibi lonca ismini yazıp tamama tıkladığım zaman hiç bir tepki almıyorum [DB-CH99-AUTH-CH1-CLİENT] Sysserleri tertemiz bunu neden yapar ?
 
Çözüm
Problemin oluşumu: Eklenen bir fix nedeniyle yanlış tab hatası:
input_main.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
void CInputMain::AnswerMakeGuild(LPCHARACTER ch, const char* c_pData)
{
    TPacketCGAnswerMakeGuild* p = (TPacketCGAnswerMakeGuild*)c_pData;
    if (ch->GetGold() < 200000)
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[LS;1964]");
    return;
    if (ch->GetLevel() < 40)
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[LS;1965]");
    return;
Yukarıdaki retrunler yanlış tabda durmasından dolayı false değeri dönüp duruyordu bunu if bloğunun içerisine dahil ederek problem çözüldü.

Olması gereken yapı :
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (ch->GetGold() < 200000)
    {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[LS;1964]");
        return;
    }
    if (ch->GetLevel() < 40)
    {...

1.​

  • Lonca oluşturma işlemi sırasında, veritabanına yeni bir kayıt eklenmesi gerekiyor. guildTablonun mevcut olup olmadığından ve gerekli tüm sütunların doğru yapılandırıldığından emin olun.
  • Veri tabanındaki guildraporun doğruluğunu kontrol edin ve oluşturmak için gereken sütunların eksiksiz olup olmadığını doğrulayın.
  • Veri tabanınızın sorunsuz olduğundan emin olun; bazen veri tabanına yazma yetkisiyle ilgili

2.​

  • Oyuncuların lonca oluşturabilmesi için belirli şartların yerine getirilmesi mümkündür. Örneğin, belirli bir miktar yang (oyun parası) ya da belirli bir seviyeye ulaşma gibi koşullar olabilir.
  • Oyunun char.cppveya guild.cppanormalliklerin kontrol edilmesi, lonca oluşturma koşullarını muhafaza eder. Belki de bu koşulların karşılanması
  • Lonca oluşturma sırasında karakter özelliklerine uygun olup olmadığı kontrol edilmeden kısmı gözden geçirilir. Örneğin:
    cp
    Kodu kopyala
    <span>if</span> (ch-&gt;<span>GetGold</span>() &lt; required_gold)<br>{<br> ch-&gt;<span>ChatPacket</span>(CHAT_TYPE_INFO, <span>"Yeterli miktarda yang yok."</span>);<br> <span>return</span>;<br>}<br>

3.​

  • Lonca isimlerinin düzeltilmesi sırasında hata alabilirsiniz. Loncanın temelleri, özel karak
  • guild_namedeğişkenini kontrol eden bölümü hata varsa, lonca adı geçerli olsa bile işlem tamamlanmayabilir. Bu durum guild.cppdosyasında lonca ismi bölümünde kontrol edebilirsiniz:
    cp
    Kodu kopyala
    <span>if</span> (!<span>IsValidGuildName</span>(guild_name))<br>{<br> ch-&gt;<span>ChatPacket</span>(CHAT_TYPE_INFO, <span>"Geçersiz lonca ismi."</span>);<br> <span>return</span>;<br>}<br>

4.​

  • Lonca oluşturma sürecini gerçekleştiren fonksiyonun çalışmadığını kontrol edin. Bu fonksiyon guild.cppveya `cchar.cppiçeriğinde yer alabilir.
  • Örneğin:
    cp
    Kodu kopyala
    <span><span>bool</span> <span>CHARACTER::CreateGuild</span><span>(<span>const</span> <span>char</span>* guild_name)</span><br></span>{<br> <span>// Lonca oluşturma işlemleri</span><br>}<br>
  • Bu fonksiyonun returndurumunu kontrol ederek lonca oluşturma sırasında görünüm veya işlem yapmayan bir adım olup olmadığı

5.​

  • char, auth, ve dbsunucularının günlük görünümlerine göz atın. Bazı değişikliklerde hata görünmese bile, uyarılar veya kesintiler nedeniyle mesajlar kayboluyor olabilir.
  • Özellikle dbsunucunun loglarında, lonca ol

6.​

  • İstemci tarafında, lonca oluşturma arayüzü (UI) veya Pythondosyalarda bir sorun olabilir. Lonca isminin yazılmasından sonra "Tamam" düğmesi baz alındığında bu isim sunucusuna doğru bir şekilde gönderip göndermediğini ko
  • introCreate.pyveya benzeri lonca oluşturma grafiklerini yöneten dosyaları kontrol ederek, kullanıcı girişiyle sunucuya doğru veri gönderilip gönderilmediğini inceledi.

7.​

  • Lonca oluşturma saklama doğru bir şekilde ça
  • Özellikle locale_string.txtveya chat_message.txtgibi dosyalarda lonca ile ilgili mesajların doğru tanımlanıp tanımlanmadığını kontrol edin.

Özet:​

  • Veritabanı ve lonca tablosunu kontrol edin.
  • Lonca oluşturma koşullarını gözden geçirmediğini gözden geçirin.
  • Lonca tasarrufunun kontrolünü edinin.
  • guild.cppveya char.cppdosyalarda lonca oluşturma işlevini inceleyin.
  • dbsunucusundaki logları kontrol edin.
  • İstemcinin veri gönderimini doğrulayın.
Bu adımlarla, sorunla ilgili bilgi verebilir ve çözüm için gerekli düzenlemeleri yapabilirsiniz. Lonca oluşturma işlemi hala çalışmıyorsa, ayrıntılı günlük mesajları paylaşılır
 

1.​

  • Lonca oluşturma işlemi sırasında, veritabanına yeni bir kayıt eklenmesi gerekiyor. guildTablonun mevcut olup olmadığından ve gerekli tüm sütunların doğru yapılandırıldığından emin olun.
  • Veri tabanındaki guildraporun doğruluğunu kontrol edin ve oluşturmak için gereken sütunların eksiksiz olup olmadığını doğrulayın.
  • Veri tabanınızın sorunsuz olduğundan emin olun; bazen veri tabanına yazma yetkisiyle ilgili

2.​

  • Oyuncuların lonca oluşturabilmesi için belirli şartların yerine getirilmesi mümkündür. Örneğin, belirli bir miktar yang (oyun parası) ya da belirli bir seviyeye ulaşma gibi koşullar olabilir.
  • Oyunun char.cppveya guild.cppanormalliklerin kontrol edilmesi, lonca oluşturma koşullarını muhafaza eder. Belki de bu koşulların karşılanması
  • Lonca oluşturma sırasında karakter özelliklerine uygun olup olmadığı kontrol edilmeden kısmı gözden geçirilir. Örneğin:
    cp
    Kodu kopyala
    <span>if</span> (ch-&gt;<span>GetGold</span>() &lt; required_gold)<br>{<br> ch-&gt;<span>ChatPacket</span>(CHAT_TYPE_INFO, <span>"Yeterli miktarda yang yok."</span>);<br> <span>return</span>;<br>}<br>

3.​

  • Lonca isimlerinin düzeltilmesi sırasında hata alabilirsiniz. Loncanın temelleri, özel karak
  • guild_namedeğişkenini kontrol eden bölümü hata varsa, lonca adı geçerli olsa bile işlem tamamlanmayabilir. Bu durum guild.cppdosyasında lonca ismi bölümünde kontrol edebilirsiniz:
    cp
    Kodu kopyala
    <span>if</span> (!<span>IsValidGuildName</span>(guild_name))<br>{<br> ch-&gt;<span>ChatPacket</span>(CHAT_TYPE_INFO, <span>"Geçersiz lonca ismi."</span>);<br> <span>return</span>;<br>}<br>

4.​

  • Lonca oluşturma sürecini gerçekleştiren fonksiyonun çalışmadığını kontrol edin. Bu fonksiyon guild.cppveya `cchar.cppiçeriğinde yer alabilir.
  • Örneğin:
    cp
    Kodu kopyala
    <span><span>bool</span> <span>CHARACTER::CreateGuild</span><span>(<span>const</span> <span>char</span>* guild_name)</span><br></span>{<br> <span>// Lonca oluşturma işlemleri</span><br>}<br>
  • Bu fonksiyonun returndurumunu kontrol ederek lonca oluşturma sırasında görünüm veya işlem yapmayan bir adım olup olmadığı

5.​

  • char, auth, ve dbsunucularının günlük görünümlerine göz atın. Bazı değişikliklerde hata görünmese bile, uyarılar veya kesintiler nedeniyle mesajlar kayboluyor olabilir.
  • Özellikle dbsunucunun loglarında, lonca ol

6.​

  • İstemci tarafında, lonca oluşturma arayüzü (UI) veya Pythondosyalarda bir sorun olabilir. Lonca isminin yazılmasından sonra "Tamam" düğmesi baz alındığında bu isim sunucusuna doğru bir şekilde gönderip göndermediğini ko
  • introCreate.pyveya benzeri lonca oluşturma grafiklerini yöneten dosyaları kontrol ederek, kullanıcı girişiyle sunucuya doğru veri gönderilip gönderilmediğini inceledi.

7.​

  • Lonca oluşturma saklama doğru bir şekilde ça
  • Özellikle locale_string.txtveya chat_message.txtgibi dosyalarda lonca ile ilgili mesajların doğru tanımlanıp tanımlanmadığını kontrol edin.

Özet:​

  • Veritabanı ve lonca tablosunu kontrol edin.
  • Lonca oluşturma koşullarını gözden geçirmediğini gözden geçirin.
  • Lonca tasarrufunun kontrolünü edinin.
  • guild.cppveya char.cppdosyalarda lonca oluşturma işlevini inceleyin.
  • dbsunucusundaki logları kontrol edin.
  • İstemcinin veri gönderimini doğrulayın.
Bu adımlarla, sorunla ilgili bilgi verebilir ve çözüm için gerekli düzenlemeleri yapabilirsiniz. Lonca oluşturma işlemi hala çalışmıyorsa, ayrıntılı günlük mesajları paylaşılır
/make Test olarak lonca oluşturuluyor sorun nerde olabilir ?
 
Problemin oluşumu: Eklenen bir fix nedeniyle yanlış tab hatası:
input_main.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
void CInputMain::AnswerMakeGuild(LPCHARACTER ch, const char* c_pData)
{
    TPacketCGAnswerMakeGuild* p = (TPacketCGAnswerMakeGuild*)c_pData;
    if (ch->GetGold() < 200000)
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[LS;1964]");
    return;
    if (ch->GetLevel() < 40)
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[LS;1965]");
    return;
Yukarıdaki retrunler yanlış tabda durmasından dolayı false değeri dönüp duruyordu bunu if bloğunun içerisine dahil ederek problem çözüldü.

Olması gereken yapı :
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (ch->GetGold() < 200000)
    {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[LS;1964]");
        return;
    }
    if (ch->GetLevel() < 40)
    {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[LS;1965]");
        return;
    }
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst