Çözüldü Lonca fix hakkında

  • Konuyu açan Konuyu açan melihalbayrak
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 539
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

melihalbayrak

Geliştirici
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Mesaj
1.241
Çözümler
81
Beğeni
677
Puan
1.109
Ticaret Puanı
0
FİX:
Genişlet Daralt Kopyala
Game-Db Source/Server/common/service.h

gir ve müsait bir yere ekle;

#define ENABLE_LONCA_YANG_FIX

Game-Db Source/Server/game/src/input_main.cpp

gir ve arat;

                const int gold = MIN(*reinterpret_cast<const int*>(c_pData), 500000);

değiştir;

#ifdef ENABLE_LONCA_YANG_FIX
                const int gold = *reinterpret_cast<const int*>(c_pData);
#else
                const int gold = MIN(*reinterpret_cast<const int*>(c_pData), 500000);
#endif

tekrar arat;

                pGuild->RequestWithdrawMoney(ch, gold);

üstüne ekle ve derle;

#ifdef ENABLE_LONCA_YANG_FIX
                if(ch->GetGold()+gold/**/ >= /**/ GOLD_MAX)
                {
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Yang miktarın maksimum seviyeye ulaşmış.");
                    return SubPacketLen;
                }
#endif


Selamlar arkadaşlar. Bu fix ne işe yarıyor? Neyi çözmüş yada önlemiş oluyoruz?
 
Maximum bir gold miktarı belirliyor yoksa daha fazla gold ekleyebilirsin galiba önceki halini görseydim eğer belki anlayabilirdim, eğer konu ile uğraşmıyor isen kapatabilirmisin lütfen.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst