Çözüldü Level Yazısını Değiştirmek

  • Konuyu açan Konuyu açan Preza
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 8
  • Gösterim Gösterim 647
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Preza

Üye
Üye
Mesaj
37
Beğeni
14
Puan
691
Ticaret Puanı
0
biraz source kurcaladım en sonunda karakterin level yazısını değiştirebildim ancak yaratıklar ve karakter statü ekranında level 132 yazıyor R12 yerine nereden düzeltebilirim.
1229_191750.jpg

@Yeniceri ye teşekkürlerimi sunuyorum hallettim konu kapatılabilir.

1229_213939.jpg
 
Son düzenleme:
Çözüm
uicharacter.py içinde şu satırı:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
self.GetChild("Level_Value").SetText(str(player.GetStatus(player.LEVEL)))

Şuna benzer şekilde değiştirmeyi deneyebilirsiniz:

Python:
Genişlet Daralt Kopyala
levell = player.GetStatus(player.LEVEL)
reborn_seviyesi = player.GetReborn() //Reborn seviyesini nerden çekiyorsa orası yazılacak
if levell == 120:
    self.GetChild("Level_Value").SetText(str(player.GetStatus(player.LEVEL)) + '-' + 'R' + str(reborn_seviyesi))
else:
    self.GetChild("Level_Value").SetText(str(player.GetStatus(player.LEVEL)))
InstanceBaseEffect.cpp dosyasında UpdateTextTailLevel fonksiyonunu kontrol edin.
 
InstanceBaseEffect.cpp dosyasında UpdateTextTailLevel fonksiyonunu kontrol edin.
Orayı editlemiştim ilgili satır şu şekilde:
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level)
{
    //static D3DXCOLOR s_kLevelColor = D3DXCOLOR(119.0f/255.0f, 246.0f/255.0f, 168.0f/255.0f, 1.0f);
    static D3DXCOLOR s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f/255.0f, 255.0f/255.0f, 51.0f/255.0f, 1.0f);
    static D3DXCOLOR s_RebornColor = D3DXCOLOR(255.0f/255.0f, 0.0f/255.0f, 28.0f/255.0f, 1.0f);

    char szText[256];
    if (level <= 120)
    {
        sprintf(szText, "Lv %d", level);
        CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
    }
    else
    {
        sprintf(szText, "[R%d]", (level - 120));
        CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_RebornColor);
    }
}
 
C tuşundaki seviye yazısı için guiyi düzenlemen gerekiyor o da etc packı içindeki window.dds içinde olması gerekiyordu.
 
yok orada seviye yazmasını istiyorum altında 132 yerine R12 yazması gerekiyordu.
Orayı karakterin kimliği olarak görebilirsiniz. Sonuçta karakterin sahibinden başka gören yok.
Reborn seviyesi için asıl önemli olan TextTail olarak nasıl göründüğü, ki şu an için de bir sorun yok gibi duruyor. Bahsettiğiniz yeri de R12 olarak düzenlediğinizde karakterin asıl levelini nerden göreceğiz ? :)
 
Orayı karakterin kimliği olarak görebilirsiniz. Sonuçta karakterin sahibinden başka gören yok.
Reborn seviyesi için asıl önemli olan TextTail olarak nasıl göründüğü, ki şu an için de bir sorun yok gibi duruyor. Bahsettiğiniz yeri de R12 olarak düzenlediğinizde karakterin asıl levelini nerden göreceğiz ? :)
karakter seviyesi 120, R1, R2 diye giden bir farklı bir reborn sistem yazmayı deniyordum da R ile giyilen itemler de var o sebepten daha tatlı olurdu orada R yazması benim için
 
uicharacter.py içinde şu satırı:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
self.GetChild("Level_Value").SetText(str(player.GetStatus(player.LEVEL)))

Şuna benzer şekilde değiştirmeyi deneyebilirsiniz:

Python:
Genişlet Daralt Kopyala
levell = player.GetStatus(player.LEVEL)
reborn_seviyesi = player.GetReborn() //Reborn seviyesini nerden çekiyorsa orası yazılacak
if levell == 120:
    self.GetChild("Level_Value").SetText(str(player.GetStatus(player.LEVEL)) + '-' + 'R' + str(reborn_seviyesi))
else:
    self.GetChild("Level_Value").SetText(str(player.GetStatus(player.LEVEL)))
 
Çözüm
uicharacter.py içinde şu satırı:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
self.GetChild("Level_Value").SetText(str(player.GetStatus(player.LEVEL)))

Şuna benzer şekilde değiştirmeyi deneyebilirsiniz:

Python:
Genişlet Daralt Kopyala
levell = player.GetStatus(player.LEVEL)
reborn_seviyesi = player.GetReborn() //Reborn seviyesini nerden çekiyorsa orası yazılacak
if levell == 120:
    self.GetChild("Level_Value").SetText(str(player.GetStatus(player.LEVEL)) + '-' + 'R' + str(reborn_seviyesi))
else:
    self.GetChild("Level_Value").SetText(str(player.GetStatus(player.LEVEL)))
hemen deneyeceğim teşekkürler :)
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst