Düzenledim, bu questi kullanırsanız kattaki sınır 150 olacaktır. (Denemedim, bir sorun olursa yazarsınız düzenleriz)
Lua (Quest):quest deviltower_zone begin state start begin when login begin if pc.get_map_index() == 66 then if pc.get_x() < 2048+88 or pc.get_y() < 6656+577 or pc.get_x() > 2048+236 or pc.get_y() > 6656+737 then pc.warp(590500, 110500) end pc.set_warp_location(65, 5905, 1105) elseif pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then pc.set_warp_location(65, 5905, 1105) deviltower_zone.register_player(pc.get_vid()) end end when logout...
Kullandığınız questi atarsanız müsait zamanda yardımcı oluruz
quest deviltower_zone begin
state start begin
when login begin
if pc.get_map_index() == 66 then
if pc.get_x() < 2048+88 or pc.get_y() < 6656+577 or pc.get_x() > 2048+236 or pc.get_y() > 6656+737 then
pc.warp(590500, 110500)
end
pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
elseif pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
deviltower_zone.register_player(pc.get_vid())
end
end
when logout begin
if pc.count_item(30300) >= 1 then
pc.remove_item(30300, pc.count_item(30300))
end
if pc.count_item(30302) >= 1 then
pc.remove_item(30302, pc.count_item(30302))
end
if pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
deviltower_zone.unregister_player(pc.get_vid())
end
end
when deviltower_man.chat."Şeytan Kulesine... " begin
if pc.get_level() < 40 then
say_title("Şeytan Kulesi Gardiyanı:")
say("Bu kule şeytanlar tarafından sarılmıştır.[ENTER]Sadece en güçlüler zirveye ulaşabilir.[ENTER]Bu kuleye girenlerin canlı çıkamadığı söylenir.[ENTER]Sen tırmanamazsın çünkü 40. seviyeye henüz ulaşmadın.")
else
say_title("Şeytan Kulesi Gardiyanı:")
say("Bu kule şeytanlarla dolu.[ENTER]Sadece en güçlüler onun en üstüne çıkabilir.[ENTER]Bu güne kadar bu kaleye girenlerden,[ENTER]çıkabilen oladığı söyleniyor.[ENTER]Hala Şeytan Kulesine girmek istiyor[ENTER]musun?")
local s = select("Gir ", "Girme ")
if s == 1 then
pc.warp(216500,727000)
end
end
end
when kill with npc.get_race() == 8015 begin
timer("devil_stone1_1", 8)
end
when devil_stone1_1.timer begin
d.new_jump_all(66, special.devil_tower[1][1], special.devil_tower[1][2])
d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
end
when kill with npc.get_race() == 1091 begin
d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[3][1], special.devil_tower[3][2], "data/dungeon/deviltower4_regen.txt")
d.check_eliminated()
end
function get_4floor_stone_pos()
local positions =
{
{368, 629}, {419, 630}, {428, 653}, {422, 679},
{395, 689}, {369, 679}, {361, 658},
}
for i = 1, 6 do
local j = number(i, 7)
if i != j then
local t = positions[i];
positions[i] = positions[j];
positions[j] = t;
end
end
return positions
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8016 begin
d.setf("level", 4)
local positions = deviltower_zone.get_4floor_stone_pos()
for i = 1, 6 do
d.set_unique("fake" .. i , d.spawn_mob(8017, positions[i][1], positions[i][2]))
end
local vid = d.spawn_mob(8017, positions[7][1], positions[7][2])
d.set_unique("real", vid)
server_loop_timer('devil_stone4_update', 10, pc.get_map_index())
server_timer('devil_stone4_fail1', 5*60, pc.get_map_index())
d.notice("4. Kat Seçenek Kapısındasın.");
d.notice("Gözlerini ve kulaklarını aldatacak bir çok sahte");
d.notice("Metin Taşı mevcut. 15 dakika içerisinde");
d.notice("gerçek Metin Taşı'nı bul ve yok et!");
d.notice("Kapıdan geçmenin tek yolu budur.");
end
when devil_stone4_fail1.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("10 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone4_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_fail2.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("5 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone4_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_fail.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 4 then
d.notice("Zaman doldu! ")
d.exit_all()
end
end
when devil_stone4_update.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
if not d.is_unique_dead("real") then
for i = 1, 6 do
if d.getf("fakedead" .. i) == 0 then
if d.unique_get_hp_perc("fake" .. i) < 50 then
d.purge_unique("fake" .. i)
d.setf("fakedead" .. i, 1)
d.notice("Sahte Metin taşları yok oldu...");
end
end
end
else
server_timer("devil_stone4_end", 5, get_server_timer_arg())
d.notice("Mükemmel bir duyma yeteneğine ve iyi bir");
d.notice("içgüdüye sahip olduğunu kanıtlayarak");
d.notice("gerçek Metin Taşı'nı yok ettin!");
d.notice("Şimdi 5.kata gireceksin.")
d.purge()
end
else
server_timer('devil_stone4_stop_timer', 1, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_stop_timer.server_timer begin
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
end
when devil_stone4_end.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail1', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail2', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail', get_server_timer_arg())
d.setf("level", 5)
d.setf("stone_count", 5)
d.jump_all(special.devil_tower[4][1], special.devil_tower[4][2])
d.notice("5.Kattaki Mühürlü Kapı'dasın. Bir sonraki kata ")
d.notice("çıkmak için beş Eski Mühür'ü açman gerek. Bu alan ")
d.notice("sana saldırmak için bekleyen canavarlarla dolu.")
d.notice("Bazılarının üzerinde anahtar var. Yeteri kadar ")
d.notice("Kilit Açma Taşı elde eder ve tüm mühürleri ")
d.notice("açarsan 6. kata çıkabilirsin. Ama bil ki sadece ")
d.notice("20 dakikan var!")
server_timer('devil_stone5_fail1', 5*60, get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt")
d.spawn_mob(20073, 421, 452)
d.spawn_mob(20073, 380, 460)
d.spawn_mob(20073, 428, 414)
d.spawn_mob(20073, 398, 392)
d.spawn_mob(20073, 359, 426)
end
end
when devil_stone5_fail1.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("15 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone5_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail2.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("10 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone5_fail3', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail3.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("5 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone5_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 5 then
d.notice("Zaman doldu!")
d.exit_all()
end
end
when kill with pc.in_dungeon() and d.getf("level") == 5 and npc.get_race() == 1062 begin
local KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY = 50
local n =d.getf("count") + 1
d.setf("count", n)
if n == KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY then
game.drop_item(50084, 1)
d.setf("count", 0)
end
end
when devil_stone5.take with item.vnum == 50084 begin
npc.purge()
item.remove()
d.setf("stone_count", d.getf("stone_count") - 1)
if d.getf("stone_count") <= 0 then
d.clear_regen()
d.kill_all()
d.notice("Mührü açtın. 6. Kata çıkıyorsunuz!")
clear_server_timer('devil_stone5_fail1', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail2', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail3', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail', get_server_timer_arg())
d.setf("level", 6)
d.jump_all(special.devil_tower[5][1], special.devil_tower[5][2])
d.regen_file("data/dungeon/deviltower6_regen.txt")
d.notice("Şeytan Krala ulaşmak için tüm ")
d.notice("şeytanları öldür!")
else
d.notice("Mührü açtın! "..d.getf("stone_count").." kaldı.")
end
end
when kill with npc.get_race() == 1092 begin
d.kill_all()
d.check_eliminated()
local reward_alchemist = {20074, 20075, 20076}
d.spawn_mob(reward_alchemist[number(1,3)], 425, 216);
d.setqf("can_refine", 1)
end
when 20074.chat."Üst katlar" or 20075.chat."Üst katlar" or 20076.chat."Üst katlar" with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
if not npc.lock() then
say("")
say("Şu anda başka biriyle konuşuyorum!")
say("Biraz bekle ya da sonra tekrar gel!")
return
end
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Kulenin 7. katına girmek mi istiyorsun?")
say("Bu katla mücadele etmek muhteşem beceriler ve")
say("büyük bir yazgı gerektirir.")
say("Sadece 75. seviyeye ulaştıysan")
say("seni oraya ışınlayabilirim.")
wait()
if pc.level >=75 then
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Üst kata çıkmak için")
say("yeterli deneyime ve güce sahipsin.")
say("Girebilirsin!")
say("")
local gec = select("Git!","Vazgeç ","Kuleyi terket!")
if gec == 1 then
timer("devil_jump_7",6)
npc.unlock()
npc.purge()
return
elseif gec == 2 then
npc.unlock()
return
elseif gec == 3 then
npc.unlock()
pc.warp(590500, 110500)
end
else
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Üzgünüm sadece")
say("75. seviyeye ulaşanları bir")
say("üst kata alabilirim.")
say("")
npc.unlock()
wait()
pc.warp(590500, 110500)
return
end
end
when devil_jump_7.timer begin
d.clear_regen()
d.spawn_mob(8018, 639, 658)
d.spawn_mob(8018, 611, 637)
d.spawn_mob(8018, 596, 674)
d.spawn_mob(8018, 629, 670)
d.setf("level", 7)
d.jump_all(2048+590, 6656+638)
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8018 begin
local cont = d.getf("7_stone_kill") + 1
d.setf("7_stone_kill", cont)
if cont >= 4 then
d.setf("7_stone_kill", 0)
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower7_regen.txt")
end
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8019 begin
game.drop_item(30300, 1)
end
when 30300.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
pc.remove_item("30300", 1)
local pct = number(1,8)
if pct == 1 then
game.drop_item(30302, 1)
d.clear_regen()
else
game.drop_item(30301, 1)
end
end
when 30302.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
-- 8ÃşÀ¸·Î ¿öÇÁ
if d.getf( "level" ) != 7 then
pc.remove_item( "30302", 1)
return
end
say("Bu haritayla bir sonraki kata çıkabilirim!")
pc.remove_item("30302", 1)
timer("devil_jump_8", 6)
d.clear_regen()
end
--------------------------------------------
-- 8Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ 9Ãş ±îÁö
--------------------------------------------
when devil_jump_8.timer begin
d.setf("level", 8)
d.jump_all(2048+590, 6656+403)
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower8_regen.txt")
d.spawn_mob(20366, 640, 460)
local _count = pc.count_item(30302)
pc.remove_item(30302,_count)
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1040 begin
if d.getf("level") < 9 then
local pct1 = number(1, 10)
if pct1 == 1 then
local pct2 = number(1, 4)
if pct2 == 1 then
-- ÁøÂ¥ ¿¼è µå·Ó
game.drop_item(30304, 1)
else
-- °¡Â¥ ¿¼è µå·Ó
game.drop_item(30303, 1)
end
else
return
end
end
end
when 20366.take with item.vnum == 30304 begin
-- ºÀÀÎ ÇØü 9Ãş ¤¡¤¡
npc.purge()
item.remove()
timer("devil_jump_9", 8)
end
---------------------------------------------
-- 9Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ ¿Ï·á±îÁö
---------------------------------------------
when devil_jump_9.timer begin
d.setf("level", 9)
d.jump_all(2048+590, 6656+155)
d.regen_file("data/dungeon/deviltower9_regen.txt")
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1093 begin
d.kill_all()
timer("devil_end_jump", 30)
end
when devil_end_jump.timer begin
d.exit_all()
end
function register_player(vid)
local player_count = d.getf("player_count")
player_count = player_count + 1
d.setf("player_count", tonumber(player_count))
d.setf(string.format("player%d", player_count), tonumber(vid))
end
function unregister_player(vid)
local player_count = d.getf("player_count")
local found = false
for i = 1, player_count, 1 do
if found == true then
d.setf(string.format("player%d", tonumber(i)), d.getf(string.format("player%d", i+1)))
end
p = d.getf("player"..tostring(i))
if p == vid then
i = i -1
found = true
end
end
if found == true then
d.setf("player_count", tonumber(player_count - 1))
end
end
function get_players()
local players = {}
local player_count = d.getf("player_count")
for i = 1, player_count, 1 do
players[i] = d.getf("player"..tostring(i))
end
return players
end
function give_dc_access(pindex)
local self_checked = false
local self = pc.select(d.getf("player"..tostring(pindex)))
--pc.setqf("dcenter", 1)
pc.setf("deviltower_zone", "dcenter", 1)
pc.select(self)
end
end
end
Kule:quest deviltower_zone begin state start begin when login begin if pc.get_map_index() == 66 then if pc.get_x() < 2048+88 or pc.get_y() < 6656+577 or pc.get_x() > 2048+236 or pc.get_y() > 6656+737 then pc.warp(590500, 110500) end pc.set_warp_location(65, 5905, 1105) elseif pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then pc.set_warp_location(65, 5905, 1105) deviltower_zone.register_player(pc.get_vid()) end end when logout begin if pc.count_item(30300) >= 1 then pc.remove_item(30300, pc.count_item(30300)) end if pc.count_item(30302) >= 1 then pc.remove_item(30302, pc.count_item(30302)) end if pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then deviltower_zone.unregister_player(pc.get_vid()) end end when deviltower_man.chat."Şeytan Kulesine... " begin if pc.get_level() < 40 then say_title("Şeytan Kulesi Gardiyanı:") say("Bu kule şeytanlar tarafından sarılmıştır.[ENTER]Sadece en güçlüler zirveye ulaşabilir.[ENTER]Bu kuleye girenlerin canlı çıkamadığı söylenir.[ENTER]Sen tırmanamazsın çünkü 40. seviyeye henüz ulaşmadın.") else say_title("Şeytan Kulesi Gardiyanı:") say("Bu kule şeytanlarla dolu.[ENTER]Sadece en güçlüler onun en üstüne çıkabilir.[ENTER]Bu güne kadar bu kaleye girenlerden,[ENTER]çıkabilen oladığı söyleniyor.[ENTER]Hala Şeytan Kulesine girmek istiyor[ENTER]musun?") local s = select("Gir ", "Girme ") if s == 1 then pc.warp(216500,727000) end end end when kill with npc.get_race() == 8015 begin timer("devil_stone1_1", 8) end when devil_stone1_1.timer begin d.new_jump_all(66, special.devil_tower[1][1], special.devil_tower[1][2]) d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt") d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt") end when kill with npc.get_race() == 1091 begin d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[3][1], special.devil_tower[3][2], "data/dungeon/deviltower4_regen.txt") d.check_eliminated() end function get_4floor_stone_pos() local positions = { {368, 629}, {419, 630}, {428, 653}, {422, 679}, {395, 689}, {369, 679}, {361, 658}, } for i = 1, 6 do local j = number(i, 7) if i != j then local t = positions[i]; positions[i] = positions[j]; positions[j] = t; end end return positions end when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8016 begin d.setf("level", 4) local positions = deviltower_zone.get_4floor_stone_pos() for i = 1, 6 do d.set_unique("fake" .. i , d.spawn_mob(8017, positions[i][1], positions[i][2])) end local vid = d.spawn_mob(8017, positions[7][1], positions[7][2]) d.set_unique("real", vid) server_loop_timer('devil_stone4_update', 10, pc.get_map_index()) server_timer('devil_stone4_fail1', 5*60, pc.get_map_index()) d.notice("4. Kat Seçenek Kapısındasın."); d.notice("Gözlerini ve kulaklarını aldatacak bir çok sahte"); d.notice("Metin Taşı mevcut. 15 dakika içerisinde"); d.notice("gerçek Metin Taşı'nı bul ve yok et!"); d.notice("Kapıdan geçmenin tek yolu budur."); end when devil_stone4_fail1.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then d.notice("10 dakika kaldı ") server_timer('devil_stone4_fail2', 5*60, get_server_timer_arg()) end end when devil_stone4_fail2.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then d.notice("5 dakika kaldı ") server_timer('devil_stone4_fail', 5*60, get_server_timer_arg()) end end when devil_stone4_fail.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 4 then d.notice("Zaman doldu! ") d.exit_all() end end when devil_stone4_update.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then if not d.is_unique_dead("real") then for i = 1, 6 do if d.getf("fakedead" .. i) == 0 then if d.unique_get_hp_perc("fake" .. i) < 50 then d.purge_unique("fake" .. i) d.setf("fakedead" .. i, 1) d.notice("Sahte Metin taşları yok oldu..."); end end end else server_timer("devil_stone4_end", 5, get_server_timer_arg()) d.notice("Mükemmel bir duyma yeteneğine ve iyi bir"); d.notice("içgüdüye sahip olduğunu kanıtlayarak"); d.notice("gerçek Metin Taşı'nı yok ettin!"); d.notice("Şimdi 5.kata gireceksin.") d.purge() end else server_timer('devil_stone4_stop_timer', 1, get_server_timer_arg()) end end when devil_stone4_stop_timer.server_timer begin clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg()) end when devil_stone4_end.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg()) clear_server_timer('devil_stone4_fail1', get_server_timer_arg()) clear_server_timer('devil_stone4_fail2', get_server_timer_arg()) clear_server_timer('devil_stone4_fail', get_server_timer_arg()) d.setf("level", 5) d.setf("stone_count", 5) d.jump_all(special.devil_tower[4][1], special.devil_tower[4][2]) d.notice("5.Kattaki Mühürlü Kapı'dasın. Bir sonraki kata ") d.notice("çıkmak için beş Eski Mühür'ü açman gerek. Bu alan ") d.notice("sana saldırmak için bekleyen canavarlarla dolu.") d.notice("Bazılarının üzerinde anahtar var. Yeteri kadar ") d.notice("Kilit Açma Taşı elde eder ve tüm mühürleri ") d.notice("açarsan 6. kata çıkabilirsin. Ama bil ki sadece ") d.notice("20 dakikan var!") server_timer('devil_stone5_fail1', 5*60, get_server_timer_arg()) clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg()) d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt") d.spawn_mob(20073, 421, 452) d.spawn_mob(20073, 380, 460) d.spawn_mob(20073, 428, 414) d.spawn_mob(20073, 398, 392) d.spawn_mob(20073, 359, 426) end end when devil_stone5_fail1.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then d.notice("15 dakika kaldı ") server_timer('devil_stone5_fail2', 5*60, get_server_timer_arg()) end end when devil_stone5_fail2.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then d.notice("10 dakika kaldı ") server_timer('devil_stone5_fail3', 5*60, get_server_timer_arg()) end end when devil_stone5_fail3.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then d.notice("5 dakika kaldı ") server_timer('devil_stone5_fail', 5*60, get_server_timer_arg()) end end when devil_stone5_fail.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 5 then d.notice("Zaman doldu!") d.exit_all() end end when kill with pc.in_dungeon() and d.getf("level") == 5 and npc.get_race() == 1062 begin local KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY = 50 local n =d.getf("count") + 1 d.setf("count", n) if n == KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY then game.drop_item(50084, 1) d.setf("count", 0) end end when devil_stone5.take with item.vnum == 50084 begin npc.purge() item.remove() d.setf("stone_count", d.getf("stone_count") - 1) if d.getf("stone_count") <= 0 then d.clear_regen() d.kill_all() d.notice("Mührü açtın. 6. Kata çıkıyorsunuz!") clear_server_timer('devil_stone5_fail1', get_server_timer_arg()) clear_server_timer('devil_stone5_fail2', get_server_timer_arg()) clear_server_timer('devil_stone5_fail3', get_server_timer_arg()) clear_server_timer('devil_stone5_fail', get_server_timer_arg()) d.setf("level", 6) d.jump_all(special.devil_tower[5][1], special.devil_tower[5][2]) d.regen_file("data/dungeon/deviltower6_regen.txt") d.notice("Şeytan Krala ulaşmak için tüm ") d.notice("şeytanları öldür!") else d.notice("Mührü açtın! "..d.getf("stone_count").." kaldı.") end end when kill with npc.get_race() == 1092 begin d.kill_all() d.check_eliminated() local reward_alchemist = {20074, 20075, 20076} d.spawn_mob(reward_alchemist[number(1,3)], 425, 216); d.setqf("can_refine", 1) end when 20074.chat."Üst katlar" or 20075.chat."Üst katlar" or 20076.chat."Üst katlar" with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin if not npc.lock() then say("") say("Şu anda başka biriyle konuşuyorum!") say("Biraz bekle ya da sonra tekrar gel!") return end say_title(mob_name(npc.get_race())) say("Kulenin 7. katına girmek mi istiyorsun?") say("Bu katla mücadele etmek muhteşem beceriler ve") say("büyük bir yazgı gerektirir.") say("Sadece 75. seviyeye ulaştıysan") say("seni oraya ışınlayabilirim.") wait() if pc.level >=75 then say_title(mob_name(npc.get_race())) say("Üst kata çıkmak için") say("yeterli deneyime ve güce sahipsin.") say("Girebilirsin!") say("") local gec = select("Git!","Vazgeç ","Kuleyi terket!") if gec == 1 then timer("devil_jump_7",6) npc.unlock() npc.purge() return elseif gec == 2 then npc.unlock() return elseif gec == 3 then npc.unlock() pc.warp(590500, 110500) end else say_title(mob_name(npc.get_race())) say("Üzgünüm sadece") say("75. seviyeye ulaşanları bir") say("üst kata alabilirim.") say("") npc.unlock() wait() pc.warp(590500, 110500) return end end when devil_jump_7.timer begin d.clear_regen() d.spawn_mob(8018, 639, 658) d.spawn_mob(8018, 611, 637) d.spawn_mob(8018, 596, 674) d.spawn_mob(8018, 629, 670) d.setf("level", 7) d.jump_all(2048+590, 6656+638) end when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8018 begin local cont = d.getf("7_stone_kill") + 1 d.setf("7_stone_kill", cont) if cont >= 4 then d.setf("7_stone_kill", 0) d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower7_regen.txt") end end when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8019 begin game.drop_item(30300, 1) end when 30300.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin pc.remove_item("30300", 1) local pct = number(1,8) if pct == 1 then game.drop_item(30302, 1) d.clear_regen() else game.drop_item(30301, 1) end end when 30302.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin -- 8ÃşÀ¸·Î ¿öÇÁ if d.getf( "level" ) != 7 then pc.remove_item( "30302", 1) return end say("Bu haritayla bir sonraki kata çıkabilirim!") pc.remove_item("30302", 1) timer("devil_jump_8", 6) d.clear_regen() end -------------------------------------------- -- 8Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ 9Ãş ±îÁö -------------------------------------------- when devil_jump_8.timer begin d.setf("level", 8) d.jump_all(2048+590, 6656+403) d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower8_regen.txt") d.spawn_mob(20366, 640, 460) local _count = pc.count_item(30302) pc.remove_item(30302,_count) end when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1040 begin if d.getf("level") < 9 then local pct1 = number(1, 10) if pct1 == 1 then local pct2 = number(1, 4) if pct2 == 1 then -- ÁøÂ¥ ¿¼è µå·Ó game.drop_item(30304, 1) else -- °¡Â¥ ¿¼è µå·Ó game.drop_item(30303, 1) end else return end end end when 20366.take with item.vnum == 30304 begin -- ºÀÀÎ ÇØü 9Ãş ¤¡¤¡ npc.purge() item.remove() timer("devil_jump_9", 8) end --------------------------------------------- -- 9Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ ¿Ï·á±îÁö --------------------------------------------- when devil_jump_9.timer begin d.setf("level", 9) d.jump_all(2048+590, 6656+155) d.regen_file("data/dungeon/deviltower9_regen.txt") end when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1093 begin d.kill_all() timer("devil_end_jump", 30) end when devil_end_jump.timer begin d.exit_all() end function register_player(vid) local player_count = d.getf("player_count") player_count = player_count + 1 d.setf("player_count", tonumber(player_count)) d.setf(string.format("player%d", player_count), tonumber(vid)) end function unregister_player(vid) local player_count = d.getf("player_count") local found = false for i = 1, player_count, 1 do if found == true then d.setf(string.format("player%d", tonumber(i)), d.getf(string.format("player%d", i+1))) end p = d.getf("player"..tostring(i)) if p == vid then i = i -1 found = true end end if found == true then d.setf("player_count", tonumber(player_count - 1)) end end function get_players() local players = {} local player_count = d.getf("player_count") for i = 1, player_count, 1 do players[i] = d.getf("player"..tostring(i)) end return players end function give_dc_access(pindex) local self_checked = false local self = pc.select(d.getf("player"..tostring(pindex))) --pc.setqf("dcenter", 1) pc.setf("deviltower_zone", "dcenter", 1) pc.select(self) end end end
quest deviltower_zone begin
state start begin
when login begin
if pc.get_map_index() == 66 then
if pc.get_x() < 2048+88 or pc.get_y() < 6656+577 or pc.get_x() > 2048+236 or pc.get_y() > 6656+737 then
pc.warp(590500, 110500)
end
pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
elseif pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
deviltower_zone.register_player(pc.get_vid())
end
end
when logout begin
if pc.count_item(30300) >= 1 then
pc.remove_item(30300, pc.count_item(30300))
end
if pc.count_item(30302) >= 1 then
pc.remove_item(30302, pc.count_item(30302))
end
if pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
deviltower_zone.unregister_player(pc.get_vid())
end
end
when deviltower_man.chat."Şeytan Kulesine... " begin
if pc.get_level() < 40 then
say_title("Şeytan Kulesi Gardiyanı:")
say("Bu kule şeytanlar tarafından sarılmıştır.[ENTER]Sadece en güçlüler zirveye ulaşabilir.[ENTER]Bu kuleye girenlerin canlı çıkamadığı söylenir.[ENTER]Sen tırmanamazsın çünkü 40. seviyeye henüz ulaşmadın.")
else
say_title("Şeytan Kulesi Gardiyanı:")
say("Bu kule şeytanlarla dolu.[ENTER]Sadece en güçlüler onun en üstüne çıkabilir.[ENTER]Bu güne kadar bu kaleye girenlerden,[ENTER]çıkabilen oladığı söyleniyor.[ENTER]Hala Şeytan Kulesine girmek istiyor[ENTER]musun?")
local s = select("Gir ", "Girme ")
if s == 1 then
pc.warp(216500,727000)
end
end
end
when kill with npc.get_race() == 8015 begin
timer("devil_stone1_1", 8)
end
when devil_stone1_1.timer begin
d.new_jump_all(66, special.devil_tower[1][1], special.devil_tower[1][2])
d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
end
when kill with npc.get_race() == 1091 begin
d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[3][1], special.devil_tower[3][2], "data/dungeon/deviltower4_regen.txt")
d.check_eliminated()
end
function get_4floor_stone_pos()
local positions =
{
{368, 629}, {419, 630}, {428, 653}, {422, 679},
{395, 689}, {369, 679}, {361, 658},
}
for i = 1, 6 do
local j = number(i, 7)
if i != j then
local t = positions[i];
positions[i] = positions[j];
positions[j] = t;
end
end
return positions
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8016 begin
d.setf("level", 4)
local positions = deviltower_zone.get_4floor_stone_pos()
for i = 1, 6 do
d.set_unique("fake" .. i , d.spawn_mob(8017, positions[i][1], positions[i][2]))
end
local vid = d.spawn_mob(8017, positions[7][1], positions[7][2])
d.set_unique("real", vid)
server_loop_timer('devil_stone4_update', 10, pc.get_map_index())
server_timer('devil_stone4_fail1', 5*60, pc.get_map_index())
d.notice("4. Kat Seçenek Kapısındasın.");
d.notice("Gözlerini ve kulaklarını aldatacak bir çok sahte");
d.notice("Metin Taşı mevcut. 15 dakika içerisinde");
d.notice("gerçek Metin Taşı'nı bul ve yok et!");
d.notice("Kapıdan geçmenin tek yolu budur.");
end
when devil_stone4_fail1.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("10 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone4_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_fail2.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("5 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone4_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_fail.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 4 then
d.notice("Zaman doldu! ")
d.exit_all()
end
end
when devil_stone4_update.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
if not d.is_unique_dead("real") then
for i = 1, 6 do
if d.getf("fakedead" .. i) == 0 then
if d.unique_get_hp_perc("fake" .. i) < 50 then
d.purge_unique("fake" .. i)
d.setf("fakedead" .. i, 1)
d.notice("Sahte Metin taşları yok oldu...");
end
end
end
else
server_timer("devil_stone4_end", 5, get_server_timer_arg())
d.notice("Mükemmel bir duyma yeteneğine ve iyi bir");
d.notice("içgüdüye sahip olduğunu kanıtlayarak");
d.notice("gerçek Metin Taşı'nı yok ettin!");
d.notice("Şimdi 5.kata gireceksin.")
d.purge()
end
else
server_timer('devil_stone4_stop_timer', 1, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_stop_timer.server_timer begin
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
end
when devil_stone4_end.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail1', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail2', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail', get_server_timer_arg())
d.setf("level", 5)
d.setf("stone_count", 5)
d.jump_all(special.devil_tower[4][1], special.devil_tower[4][2])
d.notice("5.Kattaki Mühürlü Kapı'dasın. Bir sonraki kata ")
d.notice("çıkmak için beş Eski Mühür'ü açman gerek. Bu alan ")
d.notice("sana saldırmak için bekleyen canavarlarla dolu.")
d.notice("Bazılarının üzerinde anahtar var. Yeteri kadar ")
d.notice("Kilit Açma Taşı elde eder ve tüm mühürleri ")
d.notice("açarsan 6. kata çıkabilirsin. Ama bil ki sadece ")
d.notice("20 dakikan var!")
server_timer('devil_stone5_fail1', 5*60, get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt")
d.spawn_mob(20073, 421, 452)
d.spawn_mob(20073, 380, 460)
d.spawn_mob(20073, 428, 414)
d.spawn_mob(20073, 398, 392)
d.spawn_mob(20073, 359, 426)
end
end
when devil_stone5_fail1.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("15 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone5_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail2.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("10 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone5_fail3', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail3.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("5 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone5_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 5 then
d.notice("Zaman doldu!")
d.exit_all()
end
end
when kill with pc.in_dungeon() and d.getf("level") == 5 and npc.get_race() == 1062 begin
local KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY = 50
local n =d.getf("count") + 1
d.setf("count", n)
if n == KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY then
game.drop_item(50084, 1)
d.setf("count", 0)
end
end
when devil_stone5.take with item.vnum == 50084 begin
npc.purge()
item.remove()
d.setf("stone_count", d.getf("stone_count") - 1)
if d.getf("stone_count") <= 0 then
d.clear_regen()
d.kill_all()
d.notice("Mührü açtın. 6. Kata çıkıyorsunuz!")
clear_server_timer('devil_stone5_fail1', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail2', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail3', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail', get_server_timer_arg())
d.setf("level", 6)
d.jump_all(special.devil_tower[5][1], special.devil_tower[5][2])
d.regen_file("data/dungeon/deviltower6_regen.txt")
d.notice("Şeytan Krala ulaşmak için tüm ")
d.notice("şeytanları öldür!")
else
d.notice("Mührü açtın! "..d.getf("stone_count").." kaldı.")
end
end
when kill with npc.get_race() == 1092 begin
d.kill_all()
d.check_eliminated()
local reward_alchemist = {20074, 20075, 20076}
d.spawn_mob(reward_alchemist[number(1,3)], 425, 216);
d.setqf("can_refine", 1)
end
when 20074.chat."Üst katlar" or 20075.chat."Üst katlar" or 20076.chat."Üst katlar" with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
if not npc.lock() then
say("")
say("Şu anda başka biriyle konuşuyorum!")
say("Biraz bekle ya da sonra tekrar gel!")
return
end
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Kulenin 7. katına girmek mi istiyorsun?")
say("Bu katla mücadele etmek muhteşem beceriler ve")
say("büyük bir yazgı gerektirir.")
say("Sadece 75. seviyeye ulaştıysan")
say("seni oraya ışınlayabilirim.")
wait()
if pc.level >=75 then
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Üst kata çıkmak için")
say("yeterli deneyime ve güce sahipsin.")
say("Girebilirsin!")
say("")
local gec = select("Git!","Vazgeç ","Kuleyi terket!")
if gec == 1 then
timer("devil_jump_7",6)
npc.unlock()
npc.purge()
return
elseif gec == 2 then
npc.unlock()
return
elseif gec == 3 then
npc.unlock()
pc.warp(590500, 110500)
end
else
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Üzgünüm sadece")
say("75. seviyeye ulaşanları bir")
say("üst kata alabilirim.")
say("")
npc.unlock()
wait()
pc.warp(590500, 110500)
return
end
end
when devil_jump_7.timer begin
d.clear_regen()
d.spawn_mob(8018, 639, 658)
d.spawn_mob(8018, 611, 637)
d.spawn_mob(8018, 596, 674)
d.spawn_mob(8018, 629, 670)
d.setf("level", 7)
d.jump_all(2048+590, 6656+638)
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8018 begin
local cont = d.getf("7_stone_kill") + 1
d.setf("7_stone_kill", cont)
metinlimit = 150 -- SAYI BURADAN DEGISEBILIR
if cont >= metinlimit then
d.setf("7_metin_kill", 0)
d.notice("<Devil Tower> Katil metni sinirina ulasildi..")
d.clear_regen()
else
d.notice("Kalan Metin: " ..(metinlimit-cont).." Adet")
end
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8019 begin
game.drop_item(30300, 1)
end
when 30300.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
pc.remove_item("30300", 1)
local pct = number(1,8)
if pct == 1 then
game.drop_item(30302, 1)
d.clear_regen()
else
game.drop_item(30301, 1)
end
end
when 30302.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
-- 8ÃşÀ¸·Î ¿öÇÁ
if d.getf( "level" ) != 7 then
pc.remove_item( "30302", 1)
return
end
say("Bu haritayla bir sonraki kata çıkabilirim!")
pc.remove_item("30302", 1)
timer("devil_jump_8", 6)
d.clear_regen()
end
--------------------------------------------
-- 8Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ 9Ãş ±îÁö
--------------------------------------------
when devil_jump_8.timer begin
d.setf("level", 8)
d.jump_all(2048+590, 6656+403)
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower8_regen.txt")
d.spawn_mob(20366, 640, 460)
local _count = pc.count_item(30302)
pc.remove_item(30302,_count)
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1040 begin
if d.getf("level") < 9 then
local pct1 = number(1, 10)
if pct1 == 1 then
local pct2 = number(1, 4)
if pct2 == 1 then
-- ÁøÂ¥ ¿¼è µå·Ó
game.drop_item(30304, 1)
else
-- °¡Â¥ ¿¼è µå·Ó
game.drop_item(30303, 1)
end
else
return
end
end
end
when 20366.take with item.vnum == 30304 begin
-- ºÀÀÎ ÇØü 9Ãş ¤¡¤¡
npc.purge()
item.remove()
timer("devil_jump_9", 8)
end
---------------------------------------------
-- 9Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ ¿Ï·á±îÁö
---------------------------------------------
when devil_jump_9.timer begin
d.setf("level", 9)
d.jump_all(2048+590, 6656+155)
d.regen_file("data/dungeon/deviltower9_regen.txt")
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1093 begin
d.kill_all()
timer("devil_end_jump", 30)
end
when devil_end_jump.timer begin
d.exit_all()
end
function register_player(vid)
local player_count = d.getf("player_count")
player_count = player_count + 1
d.setf("player_count", tonumber(player_count))
d.setf(string.format("player%d", player_count), tonumber(vid))
end
function unregister_player(vid)
local player_count = d.getf("player_count")
local found = false
for i = 1, player_count, 1 do
if found == true then
d.setf(string.format("player%d", tonumber(i)), d.getf(string.format("player%d", i+1)))
end
p = d.getf("player"..tostring(i))
if p == vid then
i = i -1
found = true
end
end
if found == true then
d.setf("player_count", tonumber(player_count - 1))
end
end
function get_players()
local players = {}
local player_count = d.getf("player_count")
for i = 1, player_count, 1 do
players[i] = d.getf("player"..tostring(i))
end
return players
end
function give_dc_access(pindex)
local self_checked = false
local self = pc.select(d.getf("player"..tostring(pindex)))
--pc.setqf("dcenter", 1)
pc.setf("deviltower_zone", "dcenter", 1)
pc.select(self)
end
end
end
Teşekkürler en kısa sürede kontrol edince dönüş yapacağımDüzenledim, bu questi kullanırsanız kattaki sınır 150 olacaktır. (Denemedim, bir sorun olursa yazarsınız düzenleriz)
Lua (Quest):quest deviltower_zone begin state start begin when login begin if pc.get_map_index() == 66 then if pc.get_x() < 2048+88 or pc.get_y() < 6656+577 or pc.get_x() > 2048+236 or pc.get_y() > 6656+737 then pc.warp(590500, 110500) end pc.set_warp_location(65, 5905, 1105) elseif pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then pc.set_warp_location(65, 5905, 1105) deviltower_zone.register_player(pc.get_vid()) end end when logout begin if pc.count_item(30300) >= 1 then pc.remove_item(30300, pc.count_item(30300)) end if pc.count_item(30302) >= 1 then pc.remove_item(30302, pc.count_item(30302)) end if pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then deviltower_zone.unregister_player(pc.get_vid()) end end when deviltower_man.chat."Şeytan Kulesine... " begin if pc.get_level() < 40 then say_title("Şeytan Kulesi Gardiyanı:") say("Bu kule şeytanlar tarafından sarılmıştır.[ENTER]Sadece en güçlüler zirveye ulaşabilir.[ENTER]Bu kuleye girenlerin canlı çıkamadığı söylenir.[ENTER]Sen tırmanamazsın çünkü 40. seviyeye henüz ulaşmadın.") else say_title("Şeytan Kulesi Gardiyanı:") say("Bu kule şeytanlarla dolu.[ENTER]Sadece en güçlüler onun en üstüne çıkabilir.[ENTER]Bu güne kadar bu kaleye girenlerden,[ENTER]çıkabilen oladığı söyleniyor.[ENTER]Hala Şeytan Kulesine girmek istiyor[ENTER]musun?") local s = select("Gir ", "Girme ") if s == 1 then pc.warp(216500,727000) end end end when kill with npc.get_race() == 8015 begin timer("devil_stone1_1", 8) end when devil_stone1_1.timer begin d.new_jump_all(66, special.devil_tower[1][1], special.devil_tower[1][2]) d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt") d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt") end when kill with npc.get_race() == 1091 begin d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[3][1], special.devil_tower[3][2], "data/dungeon/deviltower4_regen.txt") d.check_eliminated() end function get_4floor_stone_pos() local positions = { {368, 629}, {419, 630}, {428, 653}, {422, 679}, {395, 689}, {369, 679}, {361, 658}, } for i = 1, 6 do local j = number(i, 7) if i != j then local t = positions[i]; positions[i] = positions[j]; positions[j] = t; end end return positions end when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8016 begin d.setf("level", 4) local positions = deviltower_zone.get_4floor_stone_pos() for i = 1, 6 do d.set_unique("fake" .. i , d.spawn_mob(8017, positions[i][1], positions[i][2])) end local vid = d.spawn_mob(8017, positions[7][1], positions[7][2]) d.set_unique("real", vid) server_loop_timer('devil_stone4_update', 10, pc.get_map_index()) server_timer('devil_stone4_fail1', 5*60, pc.get_map_index()) d.notice("4. Kat Seçenek Kapısındasın."); d.notice("Gözlerini ve kulaklarını aldatacak bir çok sahte"); d.notice("Metin Taşı mevcut. 15 dakika içerisinde"); d.notice("gerçek Metin Taşı'nı bul ve yok et!"); d.notice("Kapıdan geçmenin tek yolu budur."); end when devil_stone4_fail1.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then d.notice("10 dakika kaldı ") server_timer('devil_stone4_fail2', 5*60, get_server_timer_arg()) end end when devil_stone4_fail2.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then d.notice("5 dakika kaldı ") server_timer('devil_stone4_fail', 5*60, get_server_timer_arg()) end end when devil_stone4_fail.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 4 then d.notice("Zaman doldu! ") d.exit_all() end end when devil_stone4_update.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then if not d.is_unique_dead("real") then for i = 1, 6 do if d.getf("fakedead" .. i) == 0 then if d.unique_get_hp_perc("fake" .. i) < 50 then d.purge_unique("fake" .. i) d.setf("fakedead" .. i, 1) d.notice("Sahte Metin taşları yok oldu..."); end end end else server_timer("devil_stone4_end", 5, get_server_timer_arg()) d.notice("Mükemmel bir duyma yeteneğine ve iyi bir"); d.notice("içgüdüye sahip olduğunu kanıtlayarak"); d.notice("gerçek Metin Taşı'nı yok ettin!"); d.notice("Şimdi 5.kata gireceksin.") d.purge() end else server_timer('devil_stone4_stop_timer', 1, get_server_timer_arg()) end end when devil_stone4_stop_timer.server_timer begin clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg()) end when devil_stone4_end.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg()) clear_server_timer('devil_stone4_fail1', get_server_timer_arg()) clear_server_timer('devil_stone4_fail2', get_server_timer_arg()) clear_server_timer('devil_stone4_fail', get_server_timer_arg()) d.setf("level", 5) d.setf("stone_count", 5) d.jump_all(special.devil_tower[4][1], special.devil_tower[4][2]) d.notice("5.Kattaki Mühürlü Kapı'dasın. Bir sonraki kata ") d.notice("çıkmak için beş Eski Mühür'ü açman gerek. Bu alan ") d.notice("sana saldırmak için bekleyen canavarlarla dolu.") d.notice("Bazılarının üzerinde anahtar var. Yeteri kadar ") d.notice("Kilit Açma Taşı elde eder ve tüm mühürleri ") d.notice("açarsan 6. kata çıkabilirsin. Ama bil ki sadece ") d.notice("20 dakikan var!") server_timer('devil_stone5_fail1', 5*60, get_server_timer_arg()) clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg()) d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt") d.spawn_mob(20073, 421, 452) d.spawn_mob(20073, 380, 460) d.spawn_mob(20073, 428, 414) d.spawn_mob(20073, 398, 392) d.spawn_mob(20073, 359, 426) end end when devil_stone5_fail1.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then d.notice("15 dakika kaldı ") server_timer('devil_stone5_fail2', 5*60, get_server_timer_arg()) end end when devil_stone5_fail2.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then d.notice("10 dakika kaldı ") server_timer('devil_stone5_fail3', 5*60, get_server_timer_arg()) end end when devil_stone5_fail3.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then d.notice("5 dakika kaldı ") server_timer('devil_stone5_fail', 5*60, get_server_timer_arg()) end end when devil_stone5_fail.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 5 then d.notice("Zaman doldu!") d.exit_all() end end when kill with pc.in_dungeon() and d.getf("level") == 5 and npc.get_race() == 1062 begin local KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY = 50 local n =d.getf("count") + 1 d.setf("count", n) if n == KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY then game.drop_item(50084, 1) d.setf("count", 0) end end when devil_stone5.take with item.vnum == 50084 begin npc.purge() item.remove() d.setf("stone_count", d.getf("stone_count") - 1) if d.getf("stone_count") <= 0 then d.clear_regen() d.kill_all() d.notice("Mührü açtın. 6. Kata çıkıyorsunuz!") clear_server_timer('devil_stone5_fail1', get_server_timer_arg()) clear_server_timer('devil_stone5_fail2', get_server_timer_arg()) clear_server_timer('devil_stone5_fail3', get_server_timer_arg()) clear_server_timer('devil_stone5_fail', get_server_timer_arg()) d.setf("level", 6) d.jump_all(special.devil_tower[5][1], special.devil_tower[5][2]) d.regen_file("data/dungeon/deviltower6_regen.txt") d.notice("Şeytan Krala ulaşmak için tüm ") d.notice("şeytanları öldür!") else d.notice("Mührü açtın! "..d.getf("stone_count").." kaldı.") end end when kill with npc.get_race() == 1092 begin d.kill_all() d.check_eliminated() local reward_alchemist = {20074, 20075, 20076} d.spawn_mob(reward_alchemist[number(1,3)], 425, 216); d.setqf("can_refine", 1) end when 20074.chat."Üst katlar" or 20075.chat."Üst katlar" or 20076.chat."Üst katlar" with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin if not npc.lock() then say("") say("Şu anda başka biriyle konuşuyorum!") say("Biraz bekle ya da sonra tekrar gel!") return end say_title(mob_name(npc.get_race())) say("Kulenin 7. katına girmek mi istiyorsun?") say("Bu katla mücadele etmek muhteşem beceriler ve") say("büyük bir yazgı gerektirir.") say("Sadece 75. seviyeye ulaştıysan") say("seni oraya ışınlayabilirim.") wait() if pc.level >=75 then say_title(mob_name(npc.get_race())) say("Üst kata çıkmak için") say("yeterli deneyime ve güce sahipsin.") say("Girebilirsin!") say("") local gec = select("Git!","Vazgeç ","Kuleyi terket!") if gec == 1 then timer("devil_jump_7",6) npc.unlock() npc.purge() return elseif gec == 2 then npc.unlock() return elseif gec == 3 then npc.unlock() pc.warp(590500, 110500) end else say_title(mob_name(npc.get_race())) say("Üzgünüm sadece") say("75. seviyeye ulaşanları bir") say("üst kata alabilirim.") say("") npc.unlock() wait() pc.warp(590500, 110500) return end end when devil_jump_7.timer begin d.clear_regen() d.spawn_mob(8018, 639, 658) d.spawn_mob(8018, 611, 637) d.spawn_mob(8018, 596, 674) d.spawn_mob(8018, 629, 670) d.setf("level", 7) d.jump_all(2048+590, 6656+638) end when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8018 begin local cont = d.getf("7_stone_kill") + 1 d.setf("7_stone_kill", cont) metinlimit = 150 -- SAYI BURADAN DEGISEBILIR if cont >= metinlimit then d.setf("7_metin_kill", 0) d.notice("<Devil Tower> Katil metni sinirina ulasildi..") d.clear_regen() else d.notice("Kalan Metin: " ..(metinlimit-cont).." Adet") end end when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8019 begin game.drop_item(30300, 1) end when 30300.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin pc.remove_item("30300", 1) local pct = number(1,8) if pct == 1 then game.drop_item(30302, 1) d.clear_regen() else game.drop_item(30301, 1) end end when 30302.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin -- 8ÃşÀ¸·Î ¿öÇÁ if d.getf( "level" ) != 7 then pc.remove_item( "30302", 1) return end say("Bu haritayla bir sonraki kata çıkabilirim!") pc.remove_item("30302", 1) timer("devil_jump_8", 6) d.clear_regen() end -------------------------------------------- -- 8Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ 9Ãş ±îÁö -------------------------------------------- when devil_jump_8.timer begin d.setf("level", 8) d.jump_all(2048+590, 6656+403) d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower8_regen.txt") d.spawn_mob(20366, 640, 460) local _count = pc.count_item(30302) pc.remove_item(30302,_count) end when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1040 begin if d.getf("level") < 9 then local pct1 = number(1, 10) if pct1 == 1 then local pct2 = number(1, 4) if pct2 == 1 then -- ÁøÂ¥ ¿¼è µå·Ó game.drop_item(30304, 1) else -- °¡Â¥ ¿¼è µå·Ó game.drop_item(30303, 1) end else return end end end when 20366.take with item.vnum == 30304 begin -- ºÀÀÎ ÇØü 9Ãş ¤¡¤¡ npc.purge() item.remove() timer("devil_jump_9", 8) end --------------------------------------------- -- 9Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ ¿Ï·á±îÁö --------------------------------------------- when devil_jump_9.timer begin d.setf("level", 9) d.jump_all(2048+590, 6656+155) d.regen_file("data/dungeon/deviltower9_regen.txt") end when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1093 begin d.kill_all() timer("devil_end_jump", 30) end when devil_end_jump.timer begin d.exit_all() end function register_player(vid) local player_count = d.getf("player_count") player_count = player_count + 1 d.setf("player_count", tonumber(player_count)) d.setf(string.format("player%d", player_count), tonumber(vid)) end function unregister_player(vid) local player_count = d.getf("player_count") local found = false for i = 1, player_count, 1 do if found == true then d.setf(string.format("player%d", tonumber(i)), d.getf(string.format("player%d", i+1))) end p = d.getf("player"..tostring(i)) if p == vid then i = i -1 found = true end end if found == true then d.setf("player_count", tonumber(player_count - 1)) end end function get_players() local players = {} local player_count = d.getf("player_count") for i = 1, player_count, 1 do players[i] = d.getf("player"..tostring(i)) end return players end function give_dc_access(pindex) local self_checked = false local self = pc.select(d.getf("player"..tostring(pindex))) --pc.setqf("dcenter", 1) pc.setf("deviltower_zone", "dcenter", 1) pc.select(self) end end end
bu şekilde ölüm metinlerini sayıp katil atmıyordu. Bende Aşağıdaki gibi düzenledim sorun çözüldü teşekkürler.Düzenledim, bu questi kullanırsanız kattaki sınır 150 olacaktır. (Denemedim, bir sorun olursa yazarsınız düzenleriz)
Lua (Quest):quest deviltower_zone begin state start begin when login begin if pc.get_map_index() == 66 then if pc.get_x() < 2048+88 or pc.get_y() < 6656+577 or pc.get_x() > 2048+236 or pc.get_y() > 6656+737 then pc.warp(590500, 110500) end pc.set_warp_location(65, 5905, 1105) elseif pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then pc.set_warp_location(65, 5905, 1105) deviltower_zone.register_player(pc.get_vid()) end end when logout begin if pc.count_item(30300) >= 1 then pc.remove_item(30300, pc.count_item(30300)) end if pc.count_item(30302) >= 1 then pc.remove_item(30302, pc.count_item(30302)) end if pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then deviltower_zone.unregister_player(pc.get_vid()) end end when deviltower_man.chat."Şeytan Kulesine... " begin if pc.get_level() < 40 then say_title("Şeytan Kulesi Gardiyanı:") say("Bu kule şeytanlar tarafından sarılmıştır.[ENTER]Sadece en güçlüler zirveye ulaşabilir.[ENTER]Bu kuleye girenlerin canlı çıkamadığı söylenir.[ENTER]Sen tırmanamazsın çünkü 40. seviyeye henüz ulaşmadın.") else say_title("Şeytan Kulesi Gardiyanı:") say("Bu kule şeytanlarla dolu.[ENTER]Sadece en güçlüler onun en üstüne çıkabilir.[ENTER]Bu güne kadar bu kaleye girenlerden,[ENTER]çıkabilen oladığı söyleniyor.[ENTER]Hala Şeytan Kulesine girmek istiyor[ENTER]musun?") local s = select("Gir ", "Girme ") if s == 1 then pc.warp(216500,727000) end end end when kill with npc.get_race() == 8015 begin timer("devil_stone1_1", 8) end when devil_stone1_1.timer begin d.new_jump_all(66, special.devil_tower[1][1], special.devil_tower[1][2]) d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt") d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt") end when kill with npc.get_race() == 1091 begin d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[3][1], special.devil_tower[3][2], "data/dungeon/deviltower4_regen.txt") d.check_eliminated() end function get_4floor_stone_pos() local positions = { {368, 629}, {419, 630}, {428, 653}, {422, 679}, {395, 689}, {369, 679}, {361, 658}, } for i = 1, 6 do local j = number(i, 7) if i != j then local t = positions[i]; positions[i] = positions[j]; positions[j] = t; end end return positions end when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8016 begin d.setf("level", 4) local positions = deviltower_zone.get_4floor_stone_pos() for i = 1, 6 do d.set_unique("fake" .. i , d.spawn_mob(8017, positions[i][1], positions[i][2])) end local vid = d.spawn_mob(8017, positions[7][1], positions[7][2]) d.set_unique("real", vid) server_loop_timer('devil_stone4_update', 10, pc.get_map_index()) server_timer('devil_stone4_fail1', 5*60, pc.get_map_index()) d.notice("4. Kat Seçenek Kapısındasın."); d.notice("Gözlerini ve kulaklarını aldatacak bir çok sahte"); d.notice("Metin Taşı mevcut. 15 dakika içerisinde"); d.notice("gerçek Metin Taşı'nı bul ve yok et!"); d.notice("Kapıdan geçmenin tek yolu budur."); end when devil_stone4_fail1.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then d.notice("10 dakika kaldı ") server_timer('devil_stone4_fail2', 5*60, get_server_timer_arg()) end end when devil_stone4_fail2.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then d.notice("5 dakika kaldı ") server_timer('devil_stone4_fail', 5*60, get_server_timer_arg()) end end when devil_stone4_fail.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 4 then d.notice("Zaman doldu! ") d.exit_all() end end when devil_stone4_update.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then if not d.is_unique_dead("real") then for i = 1, 6 do if d.getf("fakedead" .. i) == 0 then if d.unique_get_hp_perc("fake" .. i) < 50 then d.purge_unique("fake" .. i) d.setf("fakedead" .. i, 1) d.notice("Sahte Metin taşları yok oldu..."); end end end else server_timer("devil_stone4_end", 5, get_server_timer_arg()) d.notice("Mükemmel bir duyma yeteneğine ve iyi bir"); d.notice("içgüdüye sahip olduğunu kanıtlayarak"); d.notice("gerçek Metin Taşı'nı yok ettin!"); d.notice("Şimdi 5.kata gireceksin.") d.purge() end else server_timer('devil_stone4_stop_timer', 1, get_server_timer_arg()) end end when devil_stone4_stop_timer.server_timer begin clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg()) end when devil_stone4_end.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg()) clear_server_timer('devil_stone4_fail1', get_server_timer_arg()) clear_server_timer('devil_stone4_fail2', get_server_timer_arg()) clear_server_timer('devil_stone4_fail', get_server_timer_arg()) d.setf("level", 5) d.setf("stone_count", 5) d.jump_all(special.devil_tower[4][1], special.devil_tower[4][2]) d.notice("5.Kattaki Mühürlü Kapı'dasın. Bir sonraki kata ") d.notice("çıkmak için beş Eski Mühür'ü açman gerek. Bu alan ") d.notice("sana saldırmak için bekleyen canavarlarla dolu.") d.notice("Bazılarının üzerinde anahtar var. Yeteri kadar ") d.notice("Kilit Açma Taşı elde eder ve tüm mühürleri ") d.notice("açarsan 6. kata çıkabilirsin. Ama bil ki sadece ") d.notice("20 dakikan var!") server_timer('devil_stone5_fail1', 5*60, get_server_timer_arg()) clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg()) d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt") d.spawn_mob(20073, 421, 452) d.spawn_mob(20073, 380, 460) d.spawn_mob(20073, 428, 414) d.spawn_mob(20073, 398, 392) d.spawn_mob(20073, 359, 426) end end when devil_stone5_fail1.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then d.notice("15 dakika kaldı ") server_timer('devil_stone5_fail2', 5*60, get_server_timer_arg()) end end when devil_stone5_fail2.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then d.notice("10 dakika kaldı ") server_timer('devil_stone5_fail3', 5*60, get_server_timer_arg()) end end when devil_stone5_fail3.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then d.notice("5 dakika kaldı ") server_timer('devil_stone5_fail', 5*60, get_server_timer_arg()) end end when devil_stone5_fail.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 5 then d.notice("Zaman doldu!") d.exit_all() end end when kill with pc.in_dungeon() and d.getf("level") == 5 and npc.get_race() == 1062 begin local KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY = 50 local n =d.getf("count") + 1 d.setf("count", n) if n == KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY then game.drop_item(50084, 1) d.setf("count", 0) end end when devil_stone5.take with item.vnum == 50084 begin npc.purge() item.remove() d.setf("stone_count", d.getf("stone_count") - 1) if d.getf("stone_count") <= 0 then d.clear_regen() d.kill_all() d.notice("Mührü açtın. 6. Kata çıkıyorsunuz!") clear_server_timer('devil_stone5_fail1', get_server_timer_arg()) clear_server_timer('devil_stone5_fail2', get_server_timer_arg()) clear_server_timer('devil_stone5_fail3', get_server_timer_arg()) clear_server_timer('devil_stone5_fail', get_server_timer_arg()) d.setf("level", 6) d.jump_all(special.devil_tower[5][1], special.devil_tower[5][2]) d.regen_file("data/dungeon/deviltower6_regen.txt") d.notice("Şeytan Krala ulaşmak için tüm ") d.notice("şeytanları öldür!") else d.notice("Mührü açtın! "..d.getf("stone_count").." kaldı.") end end when kill with npc.get_race() == 1092 begin d.kill_all() d.check_eliminated() local reward_alchemist = {20074, 20075, 20076} d.spawn_mob(reward_alchemist[number(1,3)], 425, 216); d.setqf("can_refine", 1) end when 20074.chat."Üst katlar" or 20075.chat."Üst katlar" or 20076.chat."Üst katlar" with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin if not npc.lock() then say("") say("Şu anda başka biriyle konuşuyorum!") say("Biraz bekle ya da sonra tekrar gel!") return end say_title(mob_name(npc.get_race())) say("Kulenin 7. katına girmek mi istiyorsun?") say("Bu katla mücadele etmek muhteşem beceriler ve") say("büyük bir yazgı gerektirir.") say("Sadece 75. seviyeye ulaştıysan") say("seni oraya ışınlayabilirim.") wait() if pc.level >=75 then say_title(mob_name(npc.get_race())) say("Üst kata çıkmak için") say("yeterli deneyime ve güce sahipsin.") say("Girebilirsin!") say("") local gec = select("Git!","Vazgeç ","Kuleyi terket!") if gec == 1 then timer("devil_jump_7",6) npc.unlock() npc.purge() return elseif gec == 2 then npc.unlock() return elseif gec == 3 then npc.unlock() pc.warp(590500, 110500) end else say_title(mob_name(npc.get_race())) say("Üzgünüm sadece") say("75. seviyeye ulaşanları bir") say("üst kata alabilirim.") say("") npc.unlock() wait() pc.warp(590500, 110500) return end end when devil_jump_7.timer begin d.clear_regen() d.spawn_mob(8018, 639, 658) d.spawn_mob(8018, 611, 637) d.spawn_mob(8018, 596, 674) d.spawn_mob(8018, 629, 670) d.setf("level", 7) d.jump_all(2048+590, 6656+638) end when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8018 begin local cont = d.getf("7_stone_kill") + 1 d.setf("7_stone_kill", cont) metinlimit = 150 -- SAYI BURADAN DEGISEBILIR if cont >= metinlimit then d.setf("7_metin_kill", 0) d.notice("<Devil Tower> Katil metni sinirina ulasildi..") d.clear_regen() else d.notice("Kalan Metin: " ..(metinlimit-cont).." Adet") end end when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8019 begin game.drop_item(30300, 1) end when 30300.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin pc.remove_item("30300", 1) local pct = number(1,8) if pct == 1 then game.drop_item(30302, 1) d.clear_regen() else game.drop_item(30301, 1) end end when 30302.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin -- 8ÃşÀ¸·Î ¿öÇÁ if d.getf( "level" ) != 7 then pc.remove_item( "30302", 1) return end say("Bu haritayla bir sonraki kata çıkabilirim!") pc.remove_item("30302", 1) timer("devil_jump_8", 6) d.clear_regen() end -------------------------------------------- -- 8Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ 9Ãş ±îÁö -------------------------------------------- when devil_jump_8.timer begin d.setf("level", 8) d.jump_all(2048+590, 6656+403) d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower8_regen.txt") d.spawn_mob(20366, 640, 460) local _count = pc.count_item(30302) pc.remove_item(30302,_count) end when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1040 begin if d.getf("level") < 9 then local pct1 = number(1, 10) if pct1 == 1 then local pct2 = number(1, 4) if pct2 == 1 then -- ÁøÂ¥ ¿¼è µå·Ó game.drop_item(30304, 1) else -- °¡Â¥ ¿¼è µå·Ó game.drop_item(30303, 1) end else return end end end when 20366.take with item.vnum == 30304 begin -- ºÀÀÎ ÇØü 9Ãş ¤¡¤¡ npc.purge() item.remove() timer("devil_jump_9", 8) end --------------------------------------------- -- 9Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ ¿Ï·á±îÁö --------------------------------------------- when devil_jump_9.timer begin d.setf("level", 9) d.jump_all(2048+590, 6656+155) d.regen_file("data/dungeon/deviltower9_regen.txt") end when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1093 begin d.kill_all() timer("devil_end_jump", 30) end when devil_end_jump.timer begin d.exit_all() end function register_player(vid) local player_count = d.getf("player_count") player_count = player_count + 1 d.setf("player_count", tonumber(player_count)) d.setf(string.format("player%d", player_count), tonumber(vid)) end function unregister_player(vid) local player_count = d.getf("player_count") local found = false for i = 1, player_count, 1 do if found == true then d.setf(string.format("player%d", tonumber(i)), d.getf(string.format("player%d", i+1))) end p = d.getf("player"..tostring(i)) if p == vid then i = i -1 found = true end end if found == true then d.setf("player_count", tonumber(player_count - 1)) end end function get_players() local players = {} local player_count = d.getf("player_count") for i = 1, player_count, 1 do players[i] = d.getf("player"..tostring(i)) end return players end function give_dc_access(pindex) local self_checked = false local self = pc.select(d.getf("player"..tostring(pindex))) --pc.setqf("dcenter", 1) pc.setf("deviltower_zone", "dcenter", 1) pc.select(self) end end end
--[[
# * SiberDizayn Teknoloji * RedLine Server Files * #
--]]
quest deviltower_zone begin
state start begin
when login begin
if pc.get_map_index() == 66 then
if pc.get_x() < 2048+88 or pc.get_y() < 6656+577 or pc.get_x() > 2048+236 or pc.get_y() > 6656+737 then
pc.warp(590500, 110500)
end
pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
elseif pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
deviltower_zone.register_player(pc.get_vid())
end
end
when logout begin
if pc.count_item(30300) >= 1 then
pc.remove_item(30300, pc.count_item(30300))
end
if pc.count_item(30302) >= 1 then
pc.remove_item(30302, pc.count_item(30302))
end
if pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
deviltower_zone.unregister_player(pc.get_vid())
end
end
when deviltower_man.chat."Şeytan Kulesine... " begin
if pc.get_level() < 40 then
say_title("Şeytan Kulesi Gardiyanı:")
say("Bu kule şeytanlar tarafından sarılmıştır.[ENTER]Sadece en güçlüler zirveye ulaşabilir.[ENTER]Bu kuleye girenlerin canlı çıkamadığı söylenir.[ENTER]Sen tırmanamazsın çünkü 40. seviyeye henüz ulaşmadın.")
else
say_title("Şeytan Kulesi Gardiyanı:")
say("Bu kule şeytanlarla dolu.[ENTER]Sadece en güçlüler onun en üstüne çıkabilir.[ENTER]Bu güne kadar bu kaleye girenlerden,[ENTER]çıkabilen oladığı söyleniyor.[ENTER]Hala Şeytan Kulesine girmek istiyor[ENTER]musun?")
local s = select("Gir ", "Girme ")
if s == 1 then
pc.warp(216500,727000)
end
end
end
when kill with npc.get_race() == 8015 begin
timer("devil_stone1_1", 8)
end
when devil_stone1_1.timer begin
d.new_jump_all(66, special.devil_tower[1][1], special.devil_tower[1][2])
d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
end
when kill with npc.get_race() == 1091 begin
d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[3][1], special.devil_tower[3][2], "data/dungeon/deviltower4_regen.txt")
d.check_eliminated()
end
function get_4floor_stone_pos()
local positions =
{
{368, 629}, {419, 630}, {428, 653}, {422, 679},
{395, 689}, {369, 679}, {361, 658},
}
for i = 1, 6 do
local j = number(i, 7)
if i != j then
local t = positions[i];
positions[i] = positions[j];
positions[j] = t;
end
end
return positions
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8016 begin
d.setf("level", 4)
local positions = deviltower_zone.get_4floor_stone_pos()
for i = 1, 6 do
d.set_unique("fake" .. i , d.spawn_mob(8017, positions[i][1], positions[i][2]))
end
local vid = d.spawn_mob(8017, positions[7][1], positions[7][2])
d.set_unique("real", vid)
server_loop_timer('devil_stone4_update', 10, pc.get_map_index())
server_timer('devil_stone4_fail1', 5*60, pc.get_map_index())
d.notice("4. Kat Seçenek Kapısındasın.");
d.notice("Gözlerini ve kulaklarını aldatacak bir çok sahte");
d.notice("Metin Taşı mevcut. 15 dakika içerisinde");
d.notice("gerçek Metin Taşı'nı bul ve yok et!");
d.notice("Kapıdan geçmenin tek yolu budur.");
end
when devil_stone4_fail1.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("10 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone4_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_fail2.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("5 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone4_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_fail.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 4 then
d.notice("Zaman doldu! ")
d.exit_all()
end
end
when devil_stone4_update.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
if not d.is_unique_dead("real") then
for i = 1, 6 do
if d.getf("fakedead" .. i) == 0 then
if d.unique_get_hp_perc("fake" .. i) < 50 then
d.purge_unique("fake" .. i)
d.setf("fakedead" .. i, 1)
d.notice("Sahte Metin taşları yok oldu...");
end
end
end
else
server_timer("devil_stone4_end", 5, get_server_timer_arg())
d.notice("Mükemmel bir duyma yeteneğine ve iyi bir");
d.notice("içgüdüye sahip olduğunu kanıtlayarak");
d.notice("gerçek Metin Taşı'nı yok ettin!");
d.notice("Şimdi 5.kata gireceksin.")
d.purge()
end
else
server_timer('devil_stone4_stop_timer', 1, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_stop_timer.server_timer begin
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
end
when devil_stone4_end.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail1', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail2', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail', get_server_timer_arg())
d.setf("level", 5)
d.setf("stone_count", 5)
d.jump_all(special.devil_tower[4][1], special.devil_tower[4][2])
d.notice("5.Kattaki Mühürlü Kapı'dasın. Bir sonraki kata ")
d.notice("çıkmak için beş Eski Mühür'ü açman gerek. Bu alan ")
d.notice("sana saldırmak için bekleyen canavarlarla dolu.")
d.notice("Bazılarının üzerinde anahtar var. Yeteri kadar ")
d.notice("Kilit Açma Taşı elde eder ve tüm mühürleri ")
d.notice("açarsan 6. kata çıkabilirsin. Ama bil ki sadece ")
d.notice("20 dakikan var!")
server_timer('devil_stone5_fail1', 5*60, get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt")
d.spawn_mob(20073, 421, 452)
d.spawn_mob(20073, 380, 460)
d.spawn_mob(20073, 428, 414)
d.spawn_mob(20073, 398, 392)
d.spawn_mob(20073, 359, 426)
end
end
when devil_stone5_fail1.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("15 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone5_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail2.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("10 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone5_fail3', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail3.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("5 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone5_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 5 then
d.notice("Zaman doldu!")
d.exit_all()
end
end
when kill with pc.in_dungeon() and d.getf("level") == 5 and npc.get_race() == 1062 begin
local KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY = 50
local n =d.getf("count") + 1
d.setf("count", n)
if n == KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY then
game.drop_item(50084, 1)
d.setf("count", 0)
end
end
when devil_stone5.take with item.vnum == 50084 begin
npc.purge()
item.remove()
d.setf("stone_count", d.getf("stone_count") - 1)
if d.getf("stone_count") <= 0 then
d.clear_regen()
d.kill_all()
d.notice("Mührü açtın. 6. Kata çıkıyorsunuz!")
clear_server_timer('devil_stone5_fail1', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail2', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail3', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail', get_server_timer_arg())
d.setf("level", 6)
d.jump_all(special.devil_tower[5][1], special.devil_tower[5][2])
d.regen_file("data/dungeon/deviltower6_regen.txt")
d.notice("Şeytan Krala ulaşmak için tüm ")
d.notice("şeytanları öldür!")
else
d.notice("Mührü açtın! "..d.getf("stone_count").." kaldı.")
end
end
when kill with npc.get_race() == 1092 begin
d.kill_all()
d.check_eliminated()
local reward_alchemist = {20074, 20075, 20076}
d.spawn_mob(reward_alchemist[number(1,3)], 425, 216);
d.setqf("can_refine", 1)
end
when 20074.chat."Üst katlar" or 20075.chat."Üst katlar" or 20076.chat."Üst katlar" with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
if not npc.lock() then
say("")
say("Şu anda başka biriyle konuşuyorum!")
say("Biraz bekle ya da sonra tekrar gel!")
return
end
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Kulenin 7. katına girmek mi istiyorsun?")
say("Bu katla mücadele etmek muhteşem beceriler ve")
say("Büyük bir yazgı gerektirir.")
say("Sadece 75. seviyeye ulaştıysan")
say("seni oraya ışınlayabilirim.")
wait()
if pc.level >=75 then
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Üst kata çıkmak için")
say("yeterli deneyime ve güce sahipsin.")
say("Girebilirsin!")
say("")
local gec = select("Git!","Vazgeç ","Kuleyi terket!")
if gec == 1 then
timer("devil_jump_7",6)
npc.unlock()
npc.purge()
return
elseif gec == 2 then
npc.unlock()
return
elseif gec == 3 then
npc.unlock()
pc.warp(590500, 110500)
end
else
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Üzgünüm sadece")
say("75. seviyeye ulaşanları bir")
say("üst kata alabilirim.")
say("")
npc.unlock()
wait()
pc.warp(590500, 110500)
return
end
end
when devil_jump_7.timer begin
d.clear_regen()
d.spawn_mob(8018, 639, 658)
d.spawn_mob(8018, 611, 637)
d.spawn_mob(8018, 596, 674)
d.spawn_mob(8018, 629, 670)
d.setf("level", 7)
d.jump_all(2048+590, 6656+638)
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8018 begin
local cont = d.getf("7_stone_kill") + 1
d.setf("7_stone_kill", cont)
if cont >= 4 then
d.setf("7_stone_kill", 0)
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower7_regen.txt")
end
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8019 begin
local cont = d.getf("7_stone_kill") + 1
d.setf("7_stone_kill", cont)
metinsayi = 100 --katil metni sayısı
local pct = number(1,8)
if pct == 1 then
game.drop_item(30302, 1)
d.clear_regen()
else
game.drop_item(30301, 1)
end
d.notice("Kalan metin : " ..(metinsayi-cont).." adet")
if cont >= metinsayi then
d.setf("7_metin_kill", 0)
d.notice("<Seytan Kulesi> Katil metini kesme sınırına")
d.notice("ulaştınız. Daha fazla metine gelmeyecektir.")
d.clear_regen()
end
end
when 30302.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
-- 8ÃşÀ¸·Î ¿öÇÁ
if d.getf( "level" ) != 7 then
pc.remove_item( "30302", 1)
return
end
say("Bu haritayla bir sonraki kata çıkabilirim!")
pc.remove_item("30302", 1)
timer("devil_jump_8", 6)
d.clear_regen()
end
--------------------------------------------
-- 8Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ 9Ãş ±îÁö
--------------------------------------------
when devil_jump_8.timer begin
d.setf("level", 8)
d.jump_all(2048+590, 6656+403)
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower8_regen.txt")
d.spawn_mob(20366, 640, 460)
local _count = pc.count_item(30302)
pc.remove_item(30302,_count)
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1040 begin
if d.getf("level") < 9 then
local pct1 = number(1, 10)
if pct1 == 1 then
local pct2 = number(1, 4)
if pct2 == 1 then
-- ÁøÂ¥ ¿¼è µå·Ó
game.drop_item(30304, 1)
else
-- °¡Â¥ ¿¼è µå·Ó
game.drop_item(30303, 1)
end
else
return
end
end
end
when 20366.take with item.vnum == 30304 begin
-- ºÀÀÎ ÇØü 9Ãş ¤¡¤¡
npc.purge()
item.remove()
timer("devil_jump_9", 8)
end
---------------------------------------------
-- 9Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ ¿Ï·á±îÁö
---------------------------------------------
when devil_jump_9.timer begin
d.setf("level", 9)
d.jump_all(2048+590, 6656+155)
d.regen_file("data/dungeon/deviltower9_regen.txt")
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1093 begin
d.kill_all()
timer("devil_end_jump", 30)
end
when devil_end_jump.timer begin
d.exit_all()
end
function register_player(vid)
local player_count = d.getf("player_count")
player_count = player_count + 1
d.setf("player_count", tonumber(player_count))
d.setf(string.format("player%d", player_count), tonumber(vid))
end
function unregister_player(vid)
local player_count = d.getf("player_count")
local found = false
for i = 1, player_count, 1 do
if found == true then
d.setf(string.format("player%d", tonumber(i)), d.getf(string.format("player%d", i+1)))
end
p = d.getf("player"..tostring(i))
if p == vid then
i = i -1
found = true
end
end
if found == true then
d.setf("player_count", tonumber(player_count - 1))
end
end
function get_players()
local players = {}
local player_count = d.getf("player_count")
for i = 1, player_count, 1 do
players[i] = d.getf("player"..tostring(i))
end
return players
end
function give_dc_access(pindex)
local self_checked = false
local self = pc.select(d.getf("player"..tostring(pindex)))
--pc.setqf("dcenter", 1)
pc.setf("deviltower_zone", "dcenter", 1)
pc.select(self)
end
end
end