Yardım Kuşak sistemi bug

  • Konuyu açan Konuyu açan Happy Way
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 81
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

Happy Way

Üye
Üye
Mesaj
143
Çözümler
14
Beğeni
56
Puan
749
Ticaret Puanı
0
1002_214210.webp


Ninja karakteri öldüğünde kuşak sisteminde şu şekilde görüntü problemi oluşuyor bunu nasıl düzeltebilirim ?
 
InstanceBase.cpp
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
void CInstanceBase::SetAcce(DWORD dwAcce)
{
    [...]
    {
        [...]

        if (IsDead()) // SetScalePosition ÜSTÜNE ekle
            fPositionZ -= 30;
        
        //**
        m_GraphicThingInstance.SetScalePosition(fPositionX, fPositionY, fPositionZ); // ÜSTÜNE
    }
}

char_battle.cpp:
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
void CHARACTER::Dead(..)
{
    [...]
    GetDesc()->SetPhase(PHASE_DEAD);
    
    //altına ekle
    LPITEM pkAcce = GetWear(WEAR_COSTUME_ACCE);
        if (pkAcce && pkAcce->IsEquipped())
            this->UpdatePacket();
}
 
Bu benim problemimi çözmedi. İnstancebase_battle da die fonksiyonuna scalepositionun değerlerini sıfıra çekerek düzeliyor fakat karakterin orta sırt kısmında kalıyor omuzunda durmuyor
InstanceBase.cpp
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
void CInstanceBase::SetAcce(DWORD dwAcce)
{
    [...]
    {
        [...]

        if (IsDead()) // SetScalePosition ÜSTÜNE ekle
            fPositionZ -= 30;
        
        //**
        m_GraphicThingInstance.SetScalePosition(fPositionX, fPositionY, fPositionZ); // ÜSTÜNE
    }
}

char_battle.cpp:
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
void CHARACTER::Dead(..)
{
    [...]
    GetDesc()->SetPhase(PHASE_DEAD);
    
    //altına ekle
    LPITEM pkAcce = GetWear(WEAR_COSTUME_ACCE);
        if (pkAcce && pkAcce->IsEquipped())
            this->UpdatePacket();
}
 
Üst