Çözüldü Kritik Vuruş Hesaplama Mantığı Değişimi

  • Konuyu açan Konuyu açan Tengrist
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 3
  • Gösterim Gösterim 652
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Tengrist

MT Üye
MT Üye
Mesaj
541
Çözümler
17
Beğeni
392
Puan
809
Ticaret Puanı
0
Arkadaşlar merhabalar, bildiğiniz üzere metin2 tr kritik hasara zamanında güncelleme getirmişti ben de bu tarzz bir güncelleme düşünüyorum.
Yapmak istediğim ise şöyle %90 toplamda kritik hasara ulaşana kadar kritiğin 2 kat yerine 1.4 kat vurmasını istiyorum yüzde 90 üzerine çıktığında ise hesaplamanın şu şekil olmasını istiyorum

90 toplam kritik değere kadar:
kritik hasar = kritiksiz hasar x 1.4

90 üzeri olması durum:
kritik hasar = (kritiksiz hasar x 1.6) + (kritiksiz hasar + kritiksiz hasar x (toplam kritik değeri-90)/100)
 
Çözüm
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
            if (iCriticalPct)
            {
                //크리티컬 저항 값 적용.
                iCriticalPct -= GetPoint(POINT_RESIST_CRITICAL);

                if (number(1, 100) <= iCriticalPct)
                {
                    IsCritical = true;
                    dam *= 2;
                    EffectPacket(SE_CRITICAL);
                }
            }

değiştir;

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
            if (iCriticalPct)
            {
                //크리티컬 저항 값 적용.
                auto iCriticalPct2 = iCriticalPct;
                iCriticalPct -= GetPoint(POINT_RESIST_CRITICAL);

                if (number(1, 100) <= iCriticalPct)
                {
                    IsCritical = true;

                    if (iCriticalPct2 >= 90)...
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
            if (iCriticalPct)
            {
                //크리티컬 저항 값 적용.
                iCriticalPct -= GetPoint(POINT_RESIST_CRITICAL);

                if (number(1, 100) <= iCriticalPct)
                {
                    IsCritical = true;
                    dam *= 2;
                    EffectPacket(SE_CRITICAL);
                }
            }

değiştir;

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
            if (iCriticalPct)
            {
                //크리티컬 저항 값 적용.
                auto iCriticalPct2 = iCriticalPct;
                iCriticalPct -= GetPoint(POINT_RESIST_CRITICAL);

                if (number(1, 100) <= iCriticalPct)
                {
                    IsCritical = true;

                    if (iCriticalPct2 >= 90)
                    {
                        dam *= 2;
                    }
                    else
                    {
                        dam *= 1.4;
                    }

                    EffectPacket(SE_CRITICAL);
                }
            }
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Çözüm
Çok sağ olun hocam denklemi ben kurarım, hangi dosyada acaba bu attığınız kod parçacığı
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst