bunu aslında sadece 1 kostüm için değilde tüm kostümler için yapmak istiyorum en az 50-60tane varKostüme ait .dds dosyasını yükleyebilir misiniz ?
Group ShapeData171
{
ShapeIndex 41553
Model "assassin_carnival1.gr2"
}
Group ShapeData171
{
ShapeIndex 41553
Model "assassin_carnival1.gr2"
SourceSkin "assassin_carnival1.dds"
TargetSkin "assassin_carnival4_2016.dds"
}
Group ShapeData171
{
ShapeIndex 41553
Model "assassin_carnival1.gr2"
SourceSkin "assassin_carnival1.dds"
TargetSkin "assassin_carnival1.dds"
SourceSkin2 "assassin_carnival4_2016.dds"
TargetSkin2 "assassin_carnival4_2016.dds"
}
yardımınız için teşekkür ederim uygulayıp deneyimlerimi sizle paylaşıcamÖncelikle .msm tarafında parlaklık için gerekli adımların uygulanmış olduğundan emin olun.
Örneğin:
Kostümler .msm dosyasında şu şekilde ekliyse hiç bir şekilde parlama vermez(aynı şey zırhlar için de geçerlidir)
Kod:Group ShapeData171 { ShapeIndex 41553 Model "assassin_carnival1.gr2" }
Fakat şu şekilde ekliyse ve buna rağmen parlama durumu olmuyorsa;
Kod:Group ShapeData171 { ShapeIndex 41553 Model "assassin_carnival1.gr2" SourceSkin "assassin_carnival1.dds" TargetSkin "assassin_carnival4_2016.dds" }
Bunun sebebi kostümlere ait .dds dosyalarında alpha kanalları olmamasıdır. Bu da demek oluyor ki, her kostüme ait her .dds dosyasını tek tek düzenleyip alpha kanalı eklemeniz gerekecek.
Eğer az da olsa parlama varsa ve bunu arttırmak istiyorsanız şu şekilde var olan satırları arttırarak yapabilirsiniz:
(src de varsayılan olarak en fazla SourceSkin2-TargetSkin2 olarak arttırabilirsiniz, fazlası için src düzenlenmesi gerek)
Kod:Group ShapeData171 { ShapeIndex 41553 Model "assassin_carnival1.gr2" SourceSkin "assassin_carnival1.dds" TargetSkin "assassin_carnival1.dds" SourceSkin2 "assassin_carnival4_2016.dds" TargetSkin2 "assassin_carnival4_2016.dds" }
Eğer hiç bir şekilde parlama yoksa dediğim gibi .dds dosyalarını düzenlemeniz gerekiyor.
Bunun içinLinkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.videoya göz atabilirsiniz.
Denedim ve sonuca ulaşamadım hem yazdıklarınızı hemde videodaki şeyleri uyguladım fakat bir çözüm bulamadımÖncelikle .msm tarafında parlaklık için gerekli adımların uygulanmış olduğundan emin olun.
Örneğin:
Kostümler .msm dosyasında şu şekilde ekliyse çoğu zaman parlama vermez(aynı şey zırhlar için de geçerlidir)
Kod:Group ShapeData171 { ShapeIndex 41553 Model "assassin_carnival1.gr2" }
Fakat şu şekilde ekliyse ve buna rağmen parlama durumu olmuyorsa;
Kod:Group ShapeData171 { ShapeIndex 41553 Model "assassin_carnival1.gr2" SourceSkin "assassin_carnival1.dds" TargetSkin "assassin_carnival4_2016.dds" }
Bunun sebebi kostümlere ait .dds dosyalarında alpha kanalları olmamasıdır. Bu da demek oluyor ki, her kostüme ait her .dds dosyasını tek tek düzenleyip alpha kanalı eklemeniz gerekecek.
Eğer az da olsa parlama varsa ve bunu arttırmak istiyorsanız şu şekilde var olan satırları arttırarak yapabilirsiniz:
(src de varsayılan olarak en fazla SourceSkin2-TargetSkin2 olarak arttırabilirsiniz, fazlası için src düzenlenmesi gerek)
Kod:Group ShapeData171 { ShapeIndex 41553 Model "assassin_carnival1.gr2" SourceSkin "assassin_carnival1.dds" TargetSkin "assassin_carnival1.dds" SourceSkin2 "assassin_carnival4_2016.dds" TargetSkin2 "assassin_carnival4_2016.dds" }
Eğer hiç bir şekilde parlama yoksa dediğim gibi .dds dosyalarını düzenlemeniz gerekiyor.
Bunun içinLinkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.videoya göz atabilirsiniz.
kostümlere +9 yazdırmam mümkün değil malesef fakat binekler için şöyle bir şey buldumnormalde silah ve zırhlarda parlatma efektleri uygulanırken itemin son rakamı da etki ediyor. örneğin +0 olan itemlerin kodu ...0 şeklinde olur. +9 itemin kodu ...9 şeklinde. itemleri eklerken efekt alması için son rakamlarını 7-8-9 şeklinde vermeniz gerekiyor. diğer türlü client kaynak kodlarına el ile eklemediğiniz sürece efekt uygulanmıyor. umarım işinize yarar.
Aratılır : CActorInstance::SetShape
Altına Eklenir ({ ) :
if ((m_eRace >= 20110 && m_eRace <= 20125) ||
(m_eRace >= 20201 && m_eRace <= 20258))
fSpecular = 0.20f;
Denedim ve sonuca ulaşamadım hem yazdıklarınızı hemde videodaki şeyleri uyguladım fakat bir çözüm bulamadım
kostümlere +9 yazdırmam mümkün değil malesef fakat binekler için şöyle bir şey buldumLinkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.bunu kostümler için src üzerinden uyarlamaya çalışacağım