- Mesaj
- 420
- Çözümler
- 30
- Beğeni
- 222
- Puan
- 515
- Ticaret Puanı
- 1
Öncelikle herkese merhaba;
Geçenlerde kostüm parlatma taşı sistemine özellik eklemiştik.
Bu kod kostüme 3 k hp verir ancak " if (item->GetAttributeCount() < 1) " 1 olan kısım slot sayısı eğer slotta zaten efsun varsa tekrar özellik eklemez şeklinde.
benim isteğimi aşağıda belirtiyorum.
* HP kostümde zaten varsa 1 kere eklenir ve o olan hp`nin üzerine yazılır. Bu özellik o kostüm için sadece 1 kez verilebilir aynı kostüme tekrar efekt vermek istedimizde özellik kendini yenilemez. aynı kalır sadece efekt değişir.
yani örnek veriyorum oyunda marketten hpli bir kostüm çektik 4k hp var kostümde bu taşı attığımız zaman 7k olucak ama ayrı bir slota değil 4k olan 7k olarak değişecek şeklinde ve bir sonraki basımda tekrar etmeyecek özellik.
nasıl bir yol izlenebilir chat gpt ile baya bi tartıştık bu konuyu bişeyler denedik hp güncellemesi yapıyordu fakat her basmada tekrar ediyordu özellik 4k - 7k - 10 k- 13k ... vs.
Geçenlerde kostüm parlatma taşı sistemine özellik eklemiştik.
Kod:
if (item->GetAttributeCount() < 1)
{
item->SetForceAttribute(item->GetAttributeCount(), APPLY_MAX_HP, 3000); // %3000k HP
}
Bu kod kostüme 3 k hp verir ancak " if (item->GetAttributeCount() < 1) " 1 olan kısım slot sayısı eğer slotta zaten efsun varsa tekrar özellik eklemez şeklinde.
benim isteğimi aşağıda belirtiyorum.
* HP kostümde zaten varsa 1 kere eklenir ve o olan hp`nin üzerine yazılır. Bu özellik o kostüm için sadece 1 kez verilebilir aynı kostüme tekrar efekt vermek istedimizde özellik kendini yenilemez. aynı kalır sadece efekt değişir.
yani örnek veriyorum oyunda marketten hpli bir kostüm çektik 4k hp var kostümde bu taşı attığımız zaman 7k olucak ama ayrı bir slota değil 4k olan 7k olarak değişecek şeklinde ve bir sonraki basımda tekrar etmeyecek özellik.
nasıl bir yol izlenebilir chat gpt ile baya bi tartıştık bu konuyu bişeyler denedik hp güncellemesi yapıyordu fakat her basmada tekrar ediyordu özellik 4k - 7k - 10 k- 13k ... vs.