Çözüldü Kostüm Efsunlama ve Event İtem drobu

  • Konuyu açan Konuyu açan mellon133
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 5
  • Gösterim Gösterim 761
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

mellon133

Üye
Üye
Mesaj
24
Çözümler
1
Beğeni
2
Puan
408
Ticaret Puanı
0
Mrblar 2 sorum olacaktı yardımcı olursanız sevinirim,

İlk sorum kostüme gelen rastgele efsunları nasıl ayarlayabiliriz. Efsunları sabitlemekten bahsetmiyorum. Kostüm efsunla yı kostüme bastığım zaman gelen efsunlardan bazılarını kaldırmak istiyorum nasıl yapabilirim. Örneğin sersemlik ve yarı insan gibi efsunları gelmesini engellemek istiyorum.

2. Sorum ise ay ışığı veya okey eventini başlattım diyelim bunların düşme oranları çok düşük nerdeyse hiç düşmüyor bu oranları arttırmak istiyorum nasıl yapabilirim ?

Yardımcı olanlara teşekkürü borç bilirim iyi forumlar
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Çözüm
Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
quest event_ayisigi_2014 begin
    state start begin
        when kill with game.get_event_flag("event_ayisigi_drop") == 1 and not npc.is_pc() begin
        local s = number(1, 300)
            if s == 1 then
            game.drop_item_with_ownership("50011",1)
            end
        end
    end
end

Benim kullandığım quest bu.
Sana kodda kullanılan elemanları detaylıca bir açıklayayım.
  • when kill: Herhangi bir şeyi kestiğinde çalışacak kod blogudur.
  • game.get_event_flag: Bu eventin açık olup olmadığını kontrol etmek için kullanırız. Bizde burada açıksa demişiz.
  • npc.is_pc(): bu ise bir oyuncudur. Gerçek oyuncu yani. Bunun başına not eklediğimizde ise eğer bir oyuncu değilse deriz.
  • local s...
Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
quest event_ayisigi_2014 begin
    state start begin
        when kill with game.get_event_flag("event_ayisigi_drop") == 1 and not npc.is_pc() begin
        local s = number(1, 300)
            if s == 1 then
            game.drop_item_with_ownership("50011",1)
            end
        end
    end
end

Benim kullandığım quest bu.
Sana kodda kullanılan elemanları detaylıca bir açıklayayım.
  • when kill: Herhangi bir şeyi kestiğinde çalışacak kod blogudur.
  • game.get_event_flag: Bu eventin açık olup olmadığını kontrol etmek için kullanırız. Bizde burada açıksa demişiz.
  • npc.is_pc(): bu ise bir oyuncudur. Gerçek oyuncu yani. Bunun başına not eklediğimizde ise eğer bir oyuncu değilse deriz.
  • local s = number(1, 300): Şansa bağlı olarak 1 ile 300 arasında bir sayı seçer.
  • if s == 1: Bu ise eğer gelen sayı bir ise oyuncuya ayışığı düşür.
Daha da özetlemek gerekirse.
Eğer event aktif ise ve oyuncunun kestiği bir mob ise 1 ila 300 arası bir sayı seç ve sayı 1 ise ayışığı at.
Kodun çalışma mantığını anladığını varsayıyorum.
Drobun artmasını istersen 1, 300 değilse 1, 150 yaparsın. Aralığı ne kadar azaltırsan düşme şansı o kadar artar.

Örneğin;
Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
        local s = number(1, 150)

Yukarıda yapmış olduğum alıntı 2. sorunun cevabıdır. Eğer okursan mantığını anlayacaksınız zaten.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst