- Mesaj
- 1.210
- Çözümler
- 34
- Beğeni
- 897
- Puan
- 1.139
- Ticaret Puanı
- 0
Merhaba Arkadaşlar Raidcall sistemi için kod önerisi için konu açtım
şöyle bir kod satırı var mesela oyuncu 1dk oyunda ise rütbe yükselmesi için 312.99999984 dakika gibi gibi birşey çıkıyo oyunda durması gereken yani işlemler şu
reallevel = timelevel / 24 / 13
nextlevel = reallevel + 1
difftime = nextlevel * 24 * 13
difftime2 = difftime - timelevel
kodlar arasında sürekli dönüp duruyo yani sanırım anladığım her 312dakikada bir rütbe yükseliyo bunun için önerisi olan varmı nasıl birşey yapabilirim sizce .
Birde şurayı anlayan varmı neden böyle
if reallevel >= 55:
reallevel = 55
if nextlevel >= 55:
nextlevel = 55
Kod:
def OnUpdate(self):
timelevel = player.GetPlayTime()
reallevel = timelevel / 24 / 13
nextlevel = reallevel + 1
difftime = nextlevel * 24 * 13
difftime2 = difftime - timelevel
if reallevel >= 55:
reallevel = 55
if nextlevel >= 55:
nextlevel = 55
self.myPlayTime.SetText("Şuanki oyun süren: %d dakika" % timelevel)
self.myNextPlayTime.SetText("Sonraki rütbe için kalan süre: %d dakika" % difftime2)
self.playTimeImage.LoadImage("rutbeler/rutbe_%d.png" % reallevel)
self.playTimeNextImage.LoadImage("rutbeler/rutbe_%d.png" % nextlevel)
şöyle bir kod satırı var mesela oyuncu 1dk oyunda ise rütbe yükselmesi için 312.99999984 dakika gibi gibi birşey çıkıyo oyunda durması gereken yani işlemler şu
reallevel = timelevel / 24 / 13
nextlevel = reallevel + 1
difftime = nextlevel * 24 * 13
difftime2 = difftime - timelevel
kodlar arasında sürekli dönüp duruyo yani sanırım anladığım her 312dakikada bir rütbe yükseliyo bunun için önerisi olan varmı nasıl birşey yapabilirim sizce .
Birde şurayı anlayan varmı neden böyle
if reallevel >= 55:
reallevel = 55
if nextlevel >= 55:
nextlevel = 55