LogManager::instance().CharLog(pack.player.dwID, 0, 0, 0, "CREATE PLAYER", "", d->GetHostName());
TPacketGDAddAffect p;
p.dwPID = r_Tab.players[pPacketDB->bAccountCharacterIndex].dwID;
p.elem.dwType = AFFECT_UNIQUE_ABILITY;
p.elem.bApplyOn = POINT_MOV_SPEED;
p.elem.lApplyValue = 60;
p.elem.dwFlag = AFF_MOV_SPEED_POTION;
p.elem.lDuration = INFINITE_AFFECT_DURATION;
p.elem.lSPCost = 0;
db_clientdesc->DBPacket(HEADER_GD_ADD_AFFECT, 0, &p...
AddAffect(AFFECT_UNIQUE_ABILITY, POINT_MOV_SPEED, 60, AFF_MOV_SPEED_POTION, INFINITE_AFFECT_DURATION, 0, false, true);
LogManager::instance().CharLog(pack.player.dwID, 0, 0, 0, "CREATE PLAYER", "", d->GetHostName());
TPacketGDAddAffect p;
p.dwPID = r_Tab.players[pPacketDB->bAccountCharacterIndex].dwID;
p.elem.dwType = AFFECT_UNIQUE_ABILITY;
p.elem.bApplyOn = POINT_MOV_SPEED;
p.elem.lApplyValue = 60;
p.elem.dwFlag = AFF_MOV_SPEED_POTION;
p.elem.lDuration = INFINITE_AFFECT_DURATION;
p.elem.lSPCost = 0;
db_clientdesc->DBPacket(HEADER_GD_ADD_AFFECT, 0, &p, sizeof(p));
Rüzgar ayakkabılarını iptal edecegim için denemedim ama denerim bir sorum daha olacakKodu yazdıydım ama üşendiğim için sunucuyu açıp build edip deneyememiştim. Çalışmasına çok sevindim.
Rüzgarın ayakkabısı takılabiliyor mu? Takılmaması gerekiyor yoksa daha fazla hız eklenir karaktere