Çözüldü Karakter Şeffaf Kalma Sorunu

  • Konuyu açan Konuyu açan MEKA
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 437
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

MEKA

Discord: mekaprojects
Süper Moderatör
Grafiker
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
2.849
Çözümler
297
Beğeni
2.130
Puan
1.850
Ticaret Puanı
2
Oyuna bağlandığımızda yükleme ekranından sonra karakter şeffaf iken atak yapınca karakter full şeffaf kalıyor tam hali yüklenmiyor.

Debug modda şunu fark ettim atak yapınca "__RemoveAffect 27 ( No Affect )" kaydı düşmüyor.

Debug;

Karakter haraket etmeyince:
Genişlet Daralt Kopyala
Remove Affect 215 0
__RemoveAffect 215 ( No Affect )
__RemoveAffect 27 ( No Affect )

Atak yapınca:
Genişlet Daralt Kopyala
Remove Affect 215 0
__RemoveAffect 215 ( No Affect )

sadece yürüyünce:
Genişlet Daralt Kopyala
Remove Affect 215 0
__RemoveAffect 215 ( No Affect )
__RemoveAffect 27 ( No Affect )
 
Son düzenleme:
Çözüm
Şunu dene bir istersen;

char_affect.cpp arat:

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (AFFECT_REVIVE_INVISIBLE != pkAff->dwType)
    {
        ComputePoints();
    }

değiştir;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (AFFECT_REVIVE_INVISIBLE != pkAff->dwType)
        ComputePoints();
    else
        UpdatePacket();
Şunu dene bir istersen;

char_affect.cpp arat:

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (AFFECT_REVIVE_INVISIBLE != pkAff->dwType)
    {
        ComputePoints();
    }

değiştir;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (AFFECT_REVIVE_INVISIBLE != pkAff->dwType)
        ComputePoints();
    else
        UpdatePacket();
 
Çözüm
Şunu dene bir istersen;

char_affect.cpp arat:

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (AFFECT_REVIVE_INVISIBLE != pkAff->dwType)
    {
        ComputePoints();
    }

değiştir;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (AFFECT_REVIVE_INVISIBLE != pkAff->dwType)
        ComputePoints();
    else
        UpdatePacket();
Büyük ihitmal bu çözecektir.
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
@fixme110: on char_affect.cpp; if you attack when semi-transparent (revived or ninja skill or white flag) you'll still be transparent
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst