- Mesaj
- 252
- Çözümler
- 9
- Beğeni
- 38
- Puan
- 454
- Ticaret Puanı
- 0
Uiinventory.py klasöründe K envanteri sistemi olduğu için
BU KODDAN 2 ADET MEVCUT 1. Sİ K ENVANTERDEKİ SANDIK BOLUMU 2. NORMAL ENVANTER BÖLÜMÜ SANDIKLAR SADECE K ENVANTERİNDE TOPLANDIGI İCİN ENVANTERE SÜRÜKLE BIRAK YONTEMİYLEDE ALINMIYOR O YUZDEN K ENVANTERININ SANDIK BOLUMUNDE KODU CALISTIRAMIYORUM SYSERR VERİYOR
KODLARİ 2. YERE YANİ ENVANTER BOLUMUNE EKLEDİGİM ZAMAN Bİ HATA VERMİYOR OYUN ACİLİYOR GALİBA SANDİKLAR HİC Bİ SEKİLDE NORMAL ENVANTERE GELMEDİGİ İÇİN SİSTEM CALİSMİYOR(SANDIK İÇERİĞİ BOŞ OLARAK GÖZÜKÜYOR ) BUNU SANDIK ENVANTERİ KISMINDA ÇALIŞTIRMAM LAZIM NASIL UYARLAYABİLİRİM ?
https://www.hizliresim.com/e59j226
https://dosya.co/q0159z8hzt0w/uiinventory.py.html
C++:
def __UseItem(self, slotIndex):
ItemVNum = player.GetItemIndex(slotIndex)
item.SelectItem(ItemVNum)
if item.IsFlag(item.ITEM_FLAG_CONFIRM_WHEN_USE):
self.questionDialog = uiCommon.QuestionDialog()
self.questionDialog.SetText(localeInfo.INVENTORY_REALLY_USE_ITEM)
self.questionDialog.SetAcceptEvent(ui.__mem_func__(self.__UseItemQuestionDialog_OnAccept))
self.questionDialog.SetCancelEvent(ui.__mem_func__(self.__UseItemQuestionDialog_OnCancel))
self.questionDialog.Open()
self.questionDialog.slotIndex = slotIndex
constInfo.SET_ITEM_QUESTION_DIALOG_STATUS(1)
BU KODDAN 2 ADET MEVCUT 1. Sİ K ENVANTERDEKİ SANDIK BOLUMU 2. NORMAL ENVANTER BÖLÜMÜ SANDIKLAR SADECE K ENVANTERİNDE TOPLANDIGI İCİN ENVANTERE SÜRÜKLE BIRAK YONTEMİYLEDE ALINMIYOR O YUZDEN K ENVANTERININ SANDIK BOLUMUNDE KODU CALISTIRAMIYORUM SYSERR VERİYOR
Sysser:
networkModule.SetSelectCharacterPhase - <type 'exceptions.SyntaxError'>:invalid syntax (uiInventory.py, line 2038)
1013 18:21:02673 :: ============================================================================================================
1013 18:21:02673 :: Abort!!!!
SYSSER VERDİĞİ YER Uiiinventory.py:
elif app.IsPressed(app.DIK_LALT):
if item.GetItemType() == item.ITEM_TYPE_GIFTBOX or item.GetItemType() == item.ITEM_TYPE_GACHA:
if app.ENABLE_SHOW_CHEST_DROP_SYSTEM:
if self.interface:
if self.interface.dlgChestDrop:
if not self.interface.dlgChestDrop.IsShow():
self.interface.dlgChestDrop.Open(slotIndex)
net.SendChestDropInfo(ItemVNum)
else:
self.__SendUseItemPacket(slotIndex)
KODLARİ 2. YERE YANİ ENVANTER BOLUMUNE EKLEDİGİM ZAMAN Bİ HATA VERMİYOR OYUN ACİLİYOR GALİBA SANDİKLAR HİC Bİ SEKİLDE NORMAL ENVANTERE GELMEDİGİ İÇİN SİSTEM CALİSMİYOR(SANDIK İÇERİĞİ BOŞ OLARAK GÖZÜKÜYOR ) BUNU SANDIK ENVANTERİ KISMINDA ÇALIŞTIRMAM LAZIM NASIL UYARLAYABİLİRİM ?
https://www.hizliresim.com/e59j226
https://dosya.co/q0159z8hzt0w/uiinventory.py.html