Çözüldü K Envanteri Problemi

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

iMeR

Yasaklanmış Üye
Cezalı
Mesaj
145
Çözümler
6
Beğeni
149
Puan
394
Ticaret Puanı
0
Sistemi kaç kez baştan eklememe rağmen böyle bir sorun vardır
ve hala çözemedim nerden kaynaklandığını bilmiyorum oyüzden yardım konusu açmaya karar verdim

Ekran Alıntısı.webp


Resimdede gördüğünüz üzere beceri kitapları ek envanterde değildir çağırdığımda ek envantere gelmemektedir ve
ek envanterde hiçbirşekilde biryerden biryere itemi taşımak mümkün değildir. Şuan bu 2 sorunu çözmeye çalışıyorum fakat bulamadım :(

Bütün syserr ve syslog kayıtları aşağıdaki gibidir.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


&

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Hepinize şimdiden çok teşekkür ederim :)
 
Çözüm
Kendi göbeğimi yine kendim kestim:)


Ekran Alıntısı.PNG


Çözüme gelecek olursak exchange.cpp dosyası açılır ve şu şekilde aratma yapılır

bool CExchange::CheckSpace()

biraz altında bu kod olacaktır

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
    LPCHARACTER    me = GetOwner();
    static CGrid s_grid5(5, SKILL_BOOK_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid6(5, SKILL_BOOK_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid7(5, SKILL_BOOK_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid8(5, UPGRADE_ITEMS_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid9(5, UPGRADE_ITEMS_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid10(5, UPGRADE_ITEMS_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid11(5, STONE_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3)...
Hatalı bir ekleme yapmışsınız kontrol ederek tekrar eklerseniz daha iyi olur
Not : eksik yapmamaya dikkat edin.
 
Hatalı bir ekleme yapmışsınız kontrol ederek tekrar eklerseniz daha iyi olur
Not : eksik yapmamaya dikkat edin.
Sanırsam yukarıda yazdığımı okumadan yorum yapmışsınız bir defalık ekleme değil birden fazla kez eklediğimi dile getirdim konumda yani demem benden kaynaklanmadığını düşünüyorum kullandığım files altyapısı bu forumda bulunmamaktadır fakat belirtmek istiyorum

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


buradaki filesi kullandım eğer bir yanıtınız yoksa veya bilmiyorsanız sorunun çözümünü bu yaptığım yoruma cevap vermezseniz sevinirim.
 
Sanırsam yukarıda yazdığımı okumadan yorum yapmışsınız bir defalık ekleme değil birden fazla kez eklediğimi dile getirdim konumda yani demem benden kaynaklanmadığını düşünüyorum kullandığım files altyapısı bu forumda bulunmamaktadır fakat belirtmek istiyorum

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


buradaki filesi kullandım eğer bir yanıtınız yoksa veya bilmiyorsanız sorunun çözümünü bu yaptığım yoruma cevap vermezseniz sevinirim.
Bende birden fazla defa bir den çok filese ekledim hiç birinde sizin dediğiniz hatayı yada herhangi bir sorun ile karşılaşmadım
 
Çözümü hakkında bir bilginiz yoksa gereksiz yere yazmanıza gerek yok konuyu kirletiyorsunuz
Arkadaşın yazdığı mesajda herhangi bir problem yok. Bir birinize laf yetiştirmenize gerekte yok kişi sizin işinize yarayacağını düşünerek bir yorum yapmış. Dahada uzamasın lütfen.
 
Kendi göbeğimi yine kendim kestim:)


Ekran Alıntısı.PNG


Çözüme gelecek olursak exchange.cpp dosyası açılır ve şu şekilde aratma yapılır

bool CExchange::CheckSpace()

biraz altında bu kod olacaktır

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
    LPCHARACTER    me = GetOwner();
    static CGrid s_grid5(5, SKILL_BOOK_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid6(5, SKILL_BOOK_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid7(5, SKILL_BOOK_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid8(5, UPGRADE_ITEMS_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid9(5, UPGRADE_ITEMS_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid10(5, UPGRADE_ITEMS_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid11(5, STONE_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid12(5, STONE_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid13(5, STONE_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid14(5, BOX_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid15(5, BOX_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid16(5, BOX_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid17(5, EFSUN_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid18(5, EFSUN_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid19(5, EFSUN_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid20(5, CICEK_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid21(5, CICEK_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
    static CGrid s_grid22(5, CICEK_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 3);
#endif

eğer 4 envanter kullanıyorsanız aşağıdaki kod ile değiştiriniz sorunsuz çalışacaktır


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
    LPCHARACTER    me = GetOwner();
    static CGrid s_grid5(5, SKILL_BOOK_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 4);
    static CGrid s_grid6(5, SKILL_BOOK_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 4);
    static CGrid s_grid7(5, SKILL_BOOK_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 4);
    static CGrid s_grid8(5, UPGRADE_ITEMS_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 4);
    static CGrid s_grid9(5, UPGRADE_ITEMS_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 4);
    static CGrid s_grid10(5, UPGRADE_ITEMS_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 4);
    static CGrid s_grid11(5, STONE_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 4);
    static CGrid s_grid12(5, STONE_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 4);
    static CGrid s_grid13(5, STONE_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 4);
    static CGrid s_grid14(5, BOX_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 4);
    static CGrid s_grid15(5, BOX_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 4);
    static CGrid s_grid16(5, BOX_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 4);
    static CGrid s_grid17(5, EFSUN_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 4);
    static CGrid s_grid18(5, EFSUN_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 4);
    static CGrid s_grid19(5, EFSUN_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 4);
    static CGrid s_grid20(5, CICEK_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 4);
    static CGrid s_grid21(5, CICEK_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 4);
    static CGrid s_grid22(5, CICEK_INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 4);
#endif

konu kapatılabilir :cool:
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst