Çözüldü K ENVANTERI NESNE SATMA PROBLEMI

  • Konuyu açan Konuyu açan beqkral
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 6
  • Gösterim Gösterim 443
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Çözüm
Sorunu çözdüm ,

packet.h - > command_shop_sell:
Genişlet Daralt Kopyala
typedef struct command_shop_sell
{
    WORD    wPos;
    WORD    wCount;
} TPacketCGShopSell;

wCount ve wPos olarak yukarıdaki gibi güncellendi.

*****

shop_manager.h

void    Sell(LPCHARACTER ch, WORD wCell, DWORD bCount=0);  - bu şekilde güncellendi

client packet.h
typedef struct command_shop_sell
{
    WORD    wPos;
    WORD    wCount;
} TPacketCGShopSell;

bu şekilde güncellendi.

game src - input_main.cpp  - >
            case SHOP_SUBHEADER_CG_SELL:
            {
                if (uiBytes < sizeof(BYTE))
                    return -1;

                BYTE pos = *c_pData;

                sys_log(0, "INPUT: %s SHOP: SELL", ch->GetName());
                CShopManager::instance().Sell(ch, pos)...
Sistemi yeni eklediyseniz. Bence silip baştan deneyin. Çünki bu gibi hatalar kolay kolay tahmin edilemiyor. Birazcık karışık bir sistem.
 
Owsap k envanterini kullanıyorum ben de ama böyle bi sorunum yok. Normalde olması gereken k envanterindeki itemi satmaması onunda çözümü input mainden geçiyor.
 
Owsap k envanterini kullanıyorum ben de ama böyle bi sorunum yok. Normalde olması gereken k envanterindeki itemi satmaması onunda çözümü input mainden geçiyor.
db item tablosunda envanterlere özel windows oluşturdunuz mu acaba ?
1682045860603.png

bu şekilde ayrıca , oluşturduysanız bunları kullanıyor mu yani oyundayken k envanterindeki nesne "INVENTORY" olarakmı gözüküyor yoksa SKILL_BOOK_INVENTORY tarzında mı gözüküyor burada.

benim sorunuma gelecek olursak window tablosunda gözükmüyor GetInventoryItem da bir problem var da arıyorum hala :D
 
Sorunu çözdüm ,

packet.h - > command_shop_sell:
Genişlet Daralt Kopyala
typedef struct command_shop_sell
{
    WORD    wPos;
    WORD    wCount;
} TPacketCGShopSell;

wCount ve wPos olarak yukarıdaki gibi güncellendi.

*****

shop_manager.h

void    Sell(LPCHARACTER ch, WORD wCell, DWORD bCount=0);  - bu şekilde güncellendi

client packet.h
typedef struct command_shop_sell
{
    WORD    wPos;
    WORD    wCount;
} TPacketCGShopSell;

bu şekilde güncellendi.

game src - input_main.cpp  - >
            case SHOP_SUBHEADER_CG_SELL:
            {
                if (uiBytes < sizeof(BYTE))
                    return -1;

                BYTE pos = *c_pData;

                sys_log(0, "INPUT: %s SHOP: SELL", ch->GetName());
                CShopManager::instance().Sell(ch, pos);
                return sizeof(BYTE);
            }

        case SHOP_SUBHEADER_CG_SELL2:
        {
            const TPacketCGShopSell* p = reinterpret_cast<const TPacketCGShopSell*>(c_pData);
    
            sys_log(0, "INPUT: %s SHOP: SELL2", ch->GetName());
    
            CShopManager::instance().Sell(ch, p->wPos, p->wCount);
            return sizeof(TPacketCGShopSell);
        }

        default:
            sys_err("CInputMain::Shop : Unknown subheader %d : %s", p->subheader, ch->GetName());
            break;
    }

    return 0;

bu şekilde güncellendi.
    

shop_manager.cpp
void CShopManager::Sell(LPCHARACTER ch, WORD wCell, DWORD bCount) - bu şekilde güncellendi.
        LPITEM item = ch->GetInventoryItem(bCell); ara
            LPITEM item = ch->GetInventoryItem(wCell); bu şekilde değiştir.
 
Çözüm
db item tablosunda envanterlere özel windows oluşturdunuz mu acaba ?
12255 eklentisini görüntüle
bu şekilde ayrıca , oluşturduysanız bunları kullanıyor mu yani oyundayken k envanterindeki nesne "INVENTORY" olarakmı gözüküyor yoksa SKILL_BOOK_INVENTORY tarzında mı gözüküyor burada.

benim sorunuma gelecek olursak window tablosunda gözükmüyor GetInventoryItem da bir problem var da arıyorum hala :D
Owsapın envanteri özel bir depo olarak kullanılmıyor enumları kaldırabilirsin.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst