- Mesaj
- 2.849
- Çözümler
- 297
- Beğeni
- 2.130
- Puan
- 1.850
- Ticaret Puanı
- 2
Başlık ne kadar doğru oldu bilmiyorum. Probleme geçelim
K envanterler genelde 1 slotluk itemler ile çalışıyor. Bunu 3 slota çevirdim yerden aldığımızda, üzerimizden çıkardığımızda ve kod ile çağırdığımızda k envantere geliyor fakat k envanterden normal envantere aktarıyorum bunda problem yok
Tekrar k envantere aktarmaya çalıştığımda 1 slotluk item aktarılıyor 2 ve 3 slotluk item aktarılmıyor
2 ve 3 slotluk itemlerde bu şekilde tek slot gibi algılanıyor
K envanterler genelde 1 slotluk itemler ile çalışıyor. Bunu 3 slota çevirdim yerden aldığımızda, üzerimizden çıkardığımızda ve kod ile çağırdığımızda k envantere geliyor fakat k envanterden normal envantere aktarıyorum bunda problem yok
Tekrar k envantere aktarmaya çalıştığımda 1 slotluk item aktarılıyor 2 ve 3 slotluk item aktarılmıyor
2 ve 3 slotluk itemlerde bu şekilde tek slot gibi algılanıyor
C++:
else if (Cell.IsCostumeInventoryPosition())
{
if (bCell < COSTUME_INVENTORY_SLOT_START)
return false;
if (bCell > COSTUME_INVENTORY_SLOT_END)
return false;
if (m_pointsInstant.bItemGrid[bCell] == (UINT)iExceptionCell)
{
if (bSize <= 3)
return true;
int j = 1;
BYTE bPage = bCell / (SPECIAL_INVENTORY_MAX_NUM / SPECIAL_INVENTORY_PAGE_COUNT);
do
{
UINT p = bCell + (5 * j);
if (p >= SPECIAL_INVENTORY_MAX_NUM)
return false;
if (p / (SPECIAL_INVENTORY_MAX_NUM / SPECIAL_INVENTORY_PAGE_COUNT) != bPage)
return false;
if (m_pointsInstant.bItemGrid[p])
if (m_pointsInstant.bItemGrid[p] != iExceptionCell)
return false;
} while (++j < bSize);
return true;
}
}