Yardım K envanter Offline Shopa Uyarlama

  • Konuyu açan Konuyu açan LethalStrikeR
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 9
  • Gösterim Gösterim 1K
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

LethalStrikeR

Yardımsever Üye
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
701
Çözümler
41
Beğeni
168
Puan
609
Ticaret Puanı
0
Herkese merhaba arkadaşlar;

Yine bir yardım konusuyla karşınızdayım. :D

K Envanter sistemini Offline Shop sistemine uyarlamaya çalışıyorum. Fakat şöyle bir hata alıyorum.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
offline_shop.cpp: In member function 'virtual int COfflineShop::Buy(CHARACTER*, BYTE)':
offline_shop.cpp:394: error: 'pitem' was not declared in this scope
offline_shop.cpp:430: error: 'pitem' was not declared in this scope
gmake[1]: *** [.obj/offline_shop.o] Error 1

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
 
Hangi k envanteri kullanıyorsun bilmiyorum ama degistirmen gereken yerleri yazdım ben sana burdaki örneklere bakarak kendi k envanter kodlarını ekle
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
bu k envanteri kullanıyosan direk bu kodları kullanabilirsin

offlineshop.cpp

Arat
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
            if (pItem->IsDragonSoul())
                cell = ch->GetEmptyDragonSoulInventory(pItem);
Degistir
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
            if (pItem->IsDragonSoul())
                cell = ch->GetEmptyDragonSoulInventory(pItem);
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
            else if (pItem->IsSkillBook())
                cell = ch->GetEmptySkillBookInventory(pItem->GetSize());
            else if (pItem->IsUpgradeItem())
                cell = ch->GetEmptyUpgradeItemsInventory(pItem->GetSize());
            else if (pItem->IsStone())
                cell = ch->GetEmptyStoneInventory(pItem->GetSize());
            else if (pItem->IsBox())
                cell = ch->GetEmptyBoxInventory(pItem->GetSize());
            else if (pItem->IsEfsun())
                cell = ch->GetEmptyEfsunInventory(pItem->GetSize());
            else if (pItem->IsCicek())
                cell = ch->GetEmptyCicekInventory(pItem->GetSize());
#endif
            else
                cell = ch->GetEmptyInventory(pItem->GetSize());
            // END_OF_FOR_DRAGON_SOUL

Arat
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
                if (pItem->IsDragonSoul())
                    pItem->AddToCharacter(ch, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, cell));
Degistir
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
                if (pItem->IsDragonSoul())
                    pItem->AddToCharacter(ch, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, cell));
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
                else if (pItem->IsSkillBook())
                    pItem->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, cell));
                else if (pItem->IsUpgradeItem())
                    pItem->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, cell));
                else if (pItem->IsStone())
                    pItem->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, cell));
                else if (pItem->IsBox())
                    pItem->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, cell));
                else if (pItem->IsEfsun())
                    pItem->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, cell));
                else if (pItem->IsCicek())
                    pItem->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, cell));
#endif
                else
                    pItem->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, cell));

Arat
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (item->IsDragonSoul())
        iEmptyPos = ch->GetEmptyDragonSoulInventory(item);

Degistir

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (item->IsDragonSoul())
        iEmptyPos = ch->GetEmptyDragonSoulInventory(item);
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
    else if (item->IsSkillBook())
        iEmptyPos = ch->GetEmptySkillBookInventory(item->GetSize());
    else if (item->IsUpgradeItem())
        iEmptyPos = ch->GetEmptyUpgradeItemsInventory(item->GetSize());
    else if (item->IsStone())
        iEmptyPos = ch->GetEmptyStoneInventory(item->GetSize());
    else if (item->IsBox())
        iEmptyPos = ch->GetEmptyBoxInventory(item->GetSize());
    else if (item->IsEfsun())
        iEmptyPos = ch->GetEmptyEfsunInventory(item->GetSize());
    else if (item->IsCicek())
        iEmptyPos = ch->GetEmptyCicekInventory(item->GetSize());
#endif
    else
        iEmptyPos = ch->GetEmptyInventory(item->GetSize());

Arat

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (item->IsDragonSoul())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, iEmptyPos));

Degistir

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (item->IsDragonSoul())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, iEmptyPos));
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
    else if (item->IsSkillBook())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
    else if (item->IsUpgradeItem())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
    else if (item->IsStone())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
    else if (item->IsBox())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
    else if (item->IsEfsun())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
    else if (item->IsCicek())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
#endif
    else
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY,iEmptyPos));
 
Hangi k envanteri kullanıyorsun bilmiyorum ama degistirmen gereken yerleri yazdım ben sana burdaki örneklere bakarak kendi k envanter kodlarını ekle
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
bu k envanteri kullanıyosan direk bu kodları kullanabilirsin

offlineshop.cpp

Arat
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
            if (pItem->IsDragonSoul())
                cell = ch->GetEmptyDragonSoulInventory(pItem);
Degistir
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
            if (pItem->IsDragonSoul())
                cell = ch->GetEmptyDragonSoulInventory(pItem);
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
            else if (pItem->IsSkillBook())
                cell = ch->GetEmptySkillBookInventory(pItem->GetSize());
            else if (pItem->IsUpgradeItem())
                cell = ch->GetEmptyUpgradeItemsInventory(pItem->GetSize());
            else if (pItem->IsStone())
                cell = ch->GetEmptyStoneInventory(pItem->GetSize());
            else if (pItem->IsBox())
                cell = ch->GetEmptyBoxInventory(pItem->GetSize());
            else if (pItem->IsEfsun())
                cell = ch->GetEmptyEfsunInventory(pItem->GetSize());
            else if (pItem->IsCicek())
                cell = ch->GetEmptyCicekInventory(pItem->GetSize());
#endif
            else
                cell = ch->GetEmptyInventory(pItem->GetSize());
            // END_OF_FOR_DRAGON_SOUL

Arat
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
                if (pItem->IsDragonSoul())
                    pItem->AddToCharacter(ch, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, cell));
Degistir
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
                if (pItem->IsDragonSoul())
                    pItem->AddToCharacter(ch, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, cell));
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
                else if (pItem->IsSkillBook())
                    pItem->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, cell));
                else if (pItem->IsUpgradeItem())
                    pItem->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, cell));
                else if (pItem->IsStone())
                    pItem->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, cell));
                else if (pItem->IsBox())
                    pItem->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, cell));
                else if (pItem->IsEfsun())
                    pItem->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, cell));
                else if (pItem->IsCicek())
                    pItem->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, cell));
#endif
                else
                    pItem->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, cell));

Arat
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (item->IsDragonSoul())
        iEmptyPos = ch->GetEmptyDragonSoulInventory(item);

Degistir

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (item->IsDragonSoul())
        iEmptyPos = ch->GetEmptyDragonSoulInventory(item);
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
    else if (item->IsSkillBook())
        iEmptyPos = ch->GetEmptySkillBookInventory(item->GetSize());
    else if (item->IsUpgradeItem())
        iEmptyPos = ch->GetEmptyUpgradeItemsInventory(item->GetSize());
    else if (item->IsStone())
        iEmptyPos = ch->GetEmptyStoneInventory(item->GetSize());
    else if (item->IsBox())
        iEmptyPos = ch->GetEmptyBoxInventory(item->GetSize());
    else if (item->IsEfsun())
        iEmptyPos = ch->GetEmptyEfsunInventory(item->GetSize());
    else if (item->IsCicek())
        iEmptyPos = ch->GetEmptyCicekInventory(item->GetSize());
#endif
    else
        iEmptyPos = ch->GetEmptyInventory(item->GetSize());

Arat

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (item->IsDragonSoul())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, iEmptyPos));

Degistir

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (item->IsDragonSoul())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, iEmptyPos));
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
    else if (item->IsSkillBook())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
    else if (item->IsUpgradeItem())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
    else if (item->IsStone())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
    else if (item->IsBox())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
    else if (item->IsEfsun())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
    else if (item->IsCicek())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
#endif
    else
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY,iEmptyPos));
3. Ara dediğiniz yer yok benim offlineshop.cpp dosyamda.
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
if (item->IsDragonSoul())
bu kod bloğu yok başında p olanlı var 2 adet onlarıda ilk ikisinde değiştirdim.
 
Build etmeyi denediniz mi ?
 
Build etmeyi denediniz mi ?
Hocam offlineshop.cpp dosyasında bu kod
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
cell = ch->GetEmptyDragonSoulInventory(pItem);
yok bu kod var
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
            iEmptyPos = ch->GetEmptyDragonSoulInventory(pItem);
şöyle bir kod da yok
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
pItem->AddToCharacter(ch, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, cell));
böyle bir kod var
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
            pItem->AddToCharacter(ch, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, iEmptyPos));
Yani cell yazan yerlerde İEmptyPos yazıyor.
 
Ben onları örnek olarak attım zaten bakarak düzenleyebilirsin

bu kod var demişsin ben
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
pItem->AddToCharacter(ch, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, iEmptyPos));

Ben böyle yazmışım
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (item->IsDragonSoul())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, iEmptyPos));
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
    else if (item->IsSkillBook())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
    else if (item->IsUpgradeItem())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
    else if (item->IsStone())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
    else if (item->IsBox())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
    else if (item->IsEfsun())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
    else if (item->IsCicek())
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
#endif
    else
        item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY,iEmptyPos));

offlineshop.cpp dosyanı atarsan ben yapıp göndereyim sana birde ekledigin k envanterin linki ver
 
Eklemeleri yaptım k envanterin konusunu istemiştim sizden atmamışsınız o yüzden sizde ekli olmayan bölümleri ordan silmeniz gerek sadece yada düzenlemeniz.
 

Dosya Eklentileri

Tamam ozaman build edin hata alırsanız tekrardan yazarsınız
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst