Hocam dosyaları sizinle paylaşsam bakarmısınız ne kadar detaylı baktıysam bir sorun göremedim ve buildde sorunda yok sorunsuz build oluyorEğer yerden aldığın ya da kod eli item verdiğin karaktere item envantere gidiyorsa Char_item.cpp de eksik ekleme yapmışsın ondan kaynaklı.
Ekle. Addchracter kodlarında eksik var büyük ihtimal bu da buildi engellemez yükle dosyaları bakalım.Hocam dosyaları sizinle paylaşsam bakarmısınız ne kadar detaylı baktıysam bir sorun göremedim ve buildde sorunda yok sorunsuz build oluyor
bool CHARACTER::UnequipItem(LPITEM item)
{
#ifdef ENABLE_WEAPON_COSTUME_SYSTEM
int iWearCell = item->FindEquipCell(this);
if (iWearCell == WEAR_WEAPON)
{
LPITEM costumeWeapon = GetWear(WEAR_COSTUME_WEAPON);
if (costumeWeapon && !UnequipItem(costumeWeapon))
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("You cannot unequip the costume weapon. Not enough space."));
return false;
}
}
#endif
if (false == CanUnequipNow(item))
return false;
int pos;
if (item->IsDragonSoul())
pos = GetEmptyDragonSoulInventory(item);
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
else if (item->IsSkillBook())
pos = GetEmptySkillBookInventory(item->GetSize());
else if (item->IsUpgradeItem())
pos = GetEmptyUpgradeItemsInventory(item->GetSize());
else if (item->IsStone())
pos = GetEmptyStoneInventory(item->GetSize());
else if (item->IsBox())
pos = GetEmptyBoxInventory(item->GetSize());
else if (item->IsEfsun())
pos = GetEmptyEfsunInventory(item->GetSize());
else if (item->IsCicek())
pos = GetEmptyCicekInventory(item->GetSize());
#endif
else
pos = GetEmptyInventory(item->GetSize());
// HARD CODING
if (item->GetVnum() == UNIQUE_ITEM_HIDE_ALIGNMENT_TITLE)
ShowAlignment(true);
item->RemoveFromCharacter();
if (item->IsDragonSoul())
{
item->AddToCharacter(this, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, pos));
}
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
else if (item->IsSkillBook())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(SKILL_BOOK_INVENTORY, pos));
else if (item->IsUpgradeItem())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(UPGRADE_ITEMS_INVENTORY, pos));
else if (item->IsStone())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(STONE_INVENTORY, pos));
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM_BEC
else if (item->IsBox())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(BOX_INVENTORY, pos));
else if (item->IsEfsun())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(EFSUN_INVENTORY, pos));
else if (item->IsCicek())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(CICEK_INVENTORY, pos));
#endif
#endif
else
item->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, pos));
CheckMaximumPoints();
return true;
}
Aynı sistem bende de var ama öyle farklı bir _BEC şekilinde bir ifdef yok.hocam sistemde farklı olarak ifdef verlimiş bende öyle ekledim ellemedim sizin verdiğiniz dosyayı denedim gene olmadı şimdi ifdefi düzeltip tekrar deneyeceğim
// HARD CODING
if (item->GetVnum() == UNIQUE_ITEM_HIDE_ALIGNMENT_TITLE)
ShowAlignment(true);
if (item->IsDragonSoul())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, pos));
// Ekle - [URL='https://prnt.sc/qaqk97']Screenshot[/URL]
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
else if (item->IsSkillBook())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(SKILL_BOOK_INVENTORY, pos));
else if (item->IsUpgradeItem())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(UPGRADE_ITEMS_INVENTORY, pos));
else if (item->IsStone())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(STONE_INVENTORY, pos));
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM_BEC
else if (item->IsBox())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(BOX_INVENTORY, pos));
else if (item->IsEfsun())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(EFSUN_INVENTORY, pos));
else if (item->IsCicek())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(CICEK_INVENTORY, pos));
#endif
#endif
// Arat LPITEM CHARACTER::FindSpecifyItem(DWORD vnum) const İçinde
for (int i = 0; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
// Değiştir
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
for (int i = 0; i < INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX; ++i)
#else
for (int i = 0; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
#endif
// Arat LPITEM CHARACTER::FindItemByID(DWORD id) const İçinde
for (int i = 0; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
// Değiştir
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
for (int i = 0; i < INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX; ++i)
#else
for (int i = 0; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
#endif
// Arat
int CHARACTER::CountSpecifyItem(DWORD vnum) const
bir bölümünü atayım eklenecek olanın hocam;
// HARD CODING
if (item->GetVnum() == UNIQUE_ITEM_HIDE_ALIGNMENT_TITLE)
ShowAlignment(true);
if (item->IsDragonSoul())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, pos));
// Ekle -Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
else if (item->IsSkillBook())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(SKILL_BOOK_INVENTORY, pos));
else if (item->IsUpgradeItem())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(UPGRADE_ITEMS_INVENTORY, pos));
else if (item->IsStone())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(STONE_INVENTORY, pos));
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM_BEC
else if (item->IsBox())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(BOX_INVENTORY, pos));
else if (item->IsEfsun())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(EFSUN_INVENTORY, pos));
else if (item->IsCicek())
item->AddToCharacter(this, TItemPos(CICEK_INVENTORY, pos));
#endif
#endif
// Arat LPITEM CHARACTER::FindSpecifyItem(DWORD vnum) const İçinde
for (int i = 0; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
// Değiştir
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
for (int i = 0; i < INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX; ++i)
#else
for (int i = 0; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
#endif
// Arat LPITEM CHARACTER::FindItemByID(DWORD id) const İçinde
for (int i = 0; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
// Değiştir
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
for (int i = 0; i < INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX; ++i)
#else
for (int i = 0; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
#endif
// Arat
int CHARACTER::CountSpecifyItem(DWORD vnum) const
ne yaptıysam olmadı
Sana başta bunu sormuştum ama cevap gelmemişti. Sorun cmd. dosyalarında eksiklik var demek. cmd_gm.cpp dosyasını tekrardan kontrol et eksik ya da yanlış yere ekleme yapmışsın. do_item bloğuna ekleyeceksin iki adet sonuç çıkıyor anlatımda arat dediği kısımda do_item bloğuna ekleyeceksin.hocam birşey farkettim /i xxx şeklinde item gönderdiğim an envantere geliyor ama metin veyahut bossdan düşünce k envantere geliyor sorun kalmadı tahminimce
Sonuç?hocam cmd_gm de yanlış yere eklemişim üsste else satırına ekleyeceğime alttakine eklemişim tekrardan düzelttim build ediyorum
hocam sorun çözülmüştür ilginiz için teşekkür ederim bi kaç şey kaldı mesela mavi kristal 10 adet var onu ayırdım 6 adet ve 4 adete 4 adeti 6 adete sürüklediğimde birleşmiyor ama tam tersini yaptıgımda birleşiyor
Onun için uyarlama yapman gerekiyor. Bilgim yok yaptığın sisteme bağlı.çok teşekkür ederim hocam bunlar halloldu fixleri kaldı birdde item yere silinmiyor filese sadece sil seçeneği ekledim k env den yere item sil yapıyorm silmiyor onun çözümünü biliyormusunuz
Eksik bişeyler yapmışsındır tekrar kontrol etmelisin.hocam onuda halletim galiba pack tarafında sorun var k envanteri açınca otomatik aç butonu yok defalarca kontrol etmeme rağmen bir sonuç elde edemedim ;Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.